❤️Ikm uke 12❤️

Masse stikningeri livmor området :bag:
For å beholde noe håp, satser jeg på testen igår var feil eller no :hilarious: så får vi se da :happy:

Hvordan går det med dere andre ?

Gratulerer til dere med positive tester ❤️

Jeg har jo ikke noe særlig håp for denne pp siden mannen reiste 2-3 dager før el. Kanskje jeg tester i morgen likevel. Har vanvittig ømme pupper, men regner med at det er pms.

Jeg fortsetter bare å få svake sygger jeg nesten ikke får med på kamera . Tok en digital for å bli helt sikker på at jeg egentlig bare kan slutte med wild yam osv. Ikke gravid sa den . Og mensen smerter har begynt idag . Så da slutter jeg med wild yam også venter jeg på mensen . Hadde egentlig hatt ikm idag. Så setter meg på tr .

Jeg fortsetter bare å få svake sygger jeg nesten ikke får med på kamera . Tok en digital for å bli helt sikker på at jeg egentlig bare kan slutte med wild yam osv. Ikke gravid sa den . Og mensen smerter har begynt idag . Så da slutter jeg med wild yam også venter jeg på mensen . Hadde egentlig hatt ikm idag. Så setter meg på tr .
Ååhh det var trist å høre :( Håper du får babystrek neste gang…❤️ Forresten, tar du både wild yam og B6? Isåfall, hvor i syklus starter du med det? Bruker du B6 hele syklusen?❤️ Begynner å lure på om jeg har for kort lutealfase

Ååhh det var trist å høre :( Håper du får babystrek neste gang…❤️ Forresten, tar du både wild yam og B6? Isåfall, hvor i syklus starter du med det? Bruker du B6 hele syklusen?❤️ Begynner å lure på om jeg har for kort lutealfase
Jeg har lurt på om jeg skulle starta med b6 . Kanskje jeg kjøper det idag ? Skal vertfall kjøpe quitinol idag .
Bruker sink, multivitaminer, møllers kapsler hele syklusen.
roiboos te og salvie te før el. Stopper med de 2 siste når jeg får positiv el test/maksimal på monitor.
Starter med ananas og wild yam når jeg ser temp økning i ff . Aldrig før for ananas før eggløsning kan hindre spermen å komme seg gjennom livmorhalsen , og wildyam kan utsette eggløsning :)

Bruker salvie te og roiboos te pga jeg kan få el så sent som cd 21 .. men etter jeg starta med det så har el stabilisert seg på mellom cd 11–14

Og wild yam bruker jeg da jeg har litt kort lutalfase , på 10-12 dager .
har jo sett forandring da jeg har hatt begge pp den samme streken . For å bli bare svaaaaaake skygger, så den hjelper med å forlenge lutalfase men egget klarer fortsatt ikke feste seg :inpain:
Tenkte da det med legen til fredag.

Jeg har lurt på om jeg skulle starta med b6 . Kanskje jeg kjøper det idag ? Skal vertfall kjøpe quitinol idag .
Bruker sink, multivitaminer, møllers kapsler hele syklusen.
roiboos te og salvie te før el. Stopper med de 2 siste når jeg får positiv el test/maksimal på monitor.
Starter med ananas og wild yam når jeg ser temp økning i ff . Aldrig før for ananas før eggløsning kan hindre spermen å komme seg gjennom livmorhalsen , og wildyam kan utsette eggløsning :)

Bruker salvie te og roiboos te pga jeg kan få el så sent som cd 21 .. men etter jeg starta med det så har el stabilisert seg på mellom cd 11–14

Og wild yam bruker jeg da jeg har litt kort lutalfase , på 10-12 dager .
har jo sett forandring da jeg har hatt begge pp den samme streken . For å bli bare svaaaaaake skygger, så den hjelper med å forlenge lutalfase men egget klarer fortsatt ikke feste seg :inpain:
Tenkte da det med legen til fredag.
Takk for god info❤️ Tenker jeg bestiller wild yam da, så får vi se :) hvor mye wild yam tar du etter eggløsning? Og når stopper du? Og er det denne teen? https://sunkost.no/salvie-te

Takk for god info❤️ Tenker jeg bestiller wild yam da, så får vi se :) hvor mye wild yam tar du etter eggløsning? Og når stopper du? Og er det denne teen? https://sunkost.no/salvie-te
Forje pp starta jeg med 4 trappa ned fra 6 dpo og slutta cd 13 eller 14.
denne pp starta jeg med 6 og nedtrapping fra ca 5 dpo , kjapp nedtrappingen etter strek 7 dpo som ikke ble noe mer, så jeg kan starte ny pp.
Tenkte jeg sku prøve 5 neste pp :shy:
Vurderer om jeg kanskje skal prøve babyklister , men vet ikke helt . Den skal gjøre samme susen som roiboos teen og litt wild yam

Ikke te, kapsler.
Disse brukte jeg den PPen jeg ble gravid <3

Ikke te, kapsler.
Disse brukte jeg den PPen jeg ble gravid <3
Salvie teen hun spurte om :bag: Men ja er de kapslene ❤️

Hva bruker du b6 for ??? Jeg leiter etter allt jeg kan bruke…. Føler det hjelper meg selv med litt «tiltak» :bag:

Stigning fra 7-13 DPO :Heartpink
ClearBlue er også fra 13 DPO.

Vedlegg

• IMG_5582.jpeg
    IMG_5582.jpeg
    2 MB · Visninger: 87
Da har vi vært å kjøpt ny pk salvie te, og pakke med roiboos te , sink, multi vitamin, tran og q10 .
Samt bidronning gelé og babyklister er påvei i posten :shy:
Føler jeg tar litt av . Men lurer på om det er påtide å bytte vanene jeg har litt … så får vi se om det har noe for seg. Vet ikke helt om jeg tør prøve babyklisteret ! Eller om jeg går for wild yam en pp til :bag: men jeg er fornøyd med den streken jeg fikk, for da har jeg mentalt klart å begynne på ny pp ! Da blir jeg ikke like trist som når mensen kommer uten forvarsel

Back
Topp