❤️Ikm uke 12❤️

Tingen er vel at jeg hadde så veldig tydelig stigning de første dagene, mens nå flater det litt ut ❤️ Merker jeg bare er ekstra nervøs dette svangerskapet ❤️
Har du vurdert å ta HCG-målinger hos lege? Forstår godt at du kan kjenne på bekymring. Mistet selv 3 ganger (uke 6, 8 og 14), før vi fikk førstemann. Kjenner jeg ikke klarer å glede meg sånn helt enda selv :Heartred

Har du vurdert å ta HCG-målinger hos lege? Forstår godt at du kan kjenne på bekymring. Mistet selv 3 ganger (uke 6, 8 og 14), før vi fikk førstemann. Kjenner jeg ikke klarer å glede meg sånn helt enda selv :Heartred
Så vondt å høre at du også har mistet ❤️

Sendt melding i dag og spurt, men tvilet jeg får - sist fikk jeg blankt nei med beskjed om at det ikke utgjør noen forskjell på resultatet likevel :bag: Mista halvveis i svangerskapet for 8 mnd siden, så nervene på utsiden ❤️

Så vondt å høre at du også har mistet ❤️

Sendt melding i dag og spurt, men tvilet jeg får - sist fikk jeg blankt nei med beskjed om at det ikke utgjør noen forskjell på resultatet likevel :bag: Mista halvveis i svangerskapet for 8 mnd siden, så nervene på utsiden ❤️
Om du får nei, ville jeg gått privat. Har så og si tatt all svangerskapsrelaterte undersøkelser privat i de to foregående svangerskapene mine. Mye raskere hjelp, mye raskere svar, de har tid til deg og ser deg! Verdt hver krone om man er engstelig :Heartred

Om du får nei, ville jeg gått privat. Har så og si tatt all svangerskapsrelaterte undersøkelser privat i de to foregående svangerskapene mine. Mye raskere hjelp, mye raskere svar, de har tid til deg og ser deg! Verdt hver krone om man er engstelig :Heartred
Er det da privat allmennlege, eller kan det tas hos privat jordmor som utfører kontroller? ❤️ Helt blank på dette feltet :shy:

Privat jordmor! Hun jeg gikk til med de to første, utførte alt. Ultralyder, blod- og urinprøver, henvisning til UL, fødselsforberedende, ammeveiledning. Kjempe greit :Heartred
Takk for svar! Da hører jeg med jordmor om legen ikke svarer ❤️

4+1 (IKM i går), og 2-3 på ClearBlue ukesindikator!

Fikk det samme resultatet med nr. 2, akkurat like langt på vei, så virker som at ting foreløpig utvikler seg fint :Heartred

Vedlegg

• Tezza-6971.jpeg
    Tezza-6971.jpeg
    5,6 MB · Visninger: 62
Privat jordmor! Hun jeg gikk til med de to første, utførte alt. Ultralyder, blod- og urinprøver, henvisning til UL, fødselsforberedende, ammeveiledning. Kjempe greit :Heartred
Fikk blankt nei fra legen med beskjed om at det er helt unødvendig :sad010 Så nå sjekker jeg opp private jordmødre som utfører kontroller om de tar blodprøver også :smiley-angelic001

Jeg venter enda på mensen da … testene mine har nå blitt HELT blenda alle skygger og alt er borte . Så da vet jeg det nestegang at når streken jeg begynner få, forsvinner. Er håpet ute . Veldig greit, for da vet jeg hva jeg kan forvente ved ikm ❤️
Har du mensenmurringer?❤️

10 DPO. Ser ikke ut til at det er noe på gang foreløpig. Tror dessverre heller ikke det kommer til å bli noe, siden jeg har hatt sammenhengende ømme pupper siden eggløsningen. De få gangene jeg har hatt det tidligere, har jeg ikke vært gravid. Men fortsetter nok å teste fram mot mensen likevel!

Vedlegg

• IMG_7230.jpeg
    IMG_7230.jpeg
    275,9 KB · Visninger: 39
Back
Topp