Jeg lurer fælt på hvordan det går med dere damer !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett at flere har tatt g tester fra tidligere for å se nedgangen og evnt om den går opp etterpå , når de går på ovirelle . Kanskje en ide om det blir neste pp ?Æhhh! Her er det håpløst. Jeg er egentlig skikkelig testetøs! Meeen tok ovitrelle for 12 dager siden, da skal jeg være 10 dpo nå. Får så klart svake skyggestreker, men vet ikke da om det er babystrek, skyggestrek eller at ovitrelle henger i fortsatt!
Og at den ikke er sterkere stresser meg ikke for er jo som skrevet tidligIKM på søndag, tok en tidlig test.
Lovte meg selv å vente med å teste til mandag men sånn er det
Men, så ser jeg jo på tidligtest… Så håper det blir sterk og klar strek på søndag!
Redigert bilde bare for moroskyldIKM på søndag, tok en tidlig test.
Men, så ser jeg jo på tidligtest… Så håper det blir sterk og klar strek på søndag!
har ikke du delt bilde tidligere ? Har ikke dine økt ?IKM på søndag, tok en tidlig test.
Men, så ser jeg jo på tidligtest… Så håper det blir sterk og klar strek på søndag
Nei, første bilde jeg delerhar ikke du delt bilde tidligere ? Har ikke dine økt ?
Åja Hvor mange dpo er du ?? RFSU sine er treeege, annbefaler deg å kjøpe mk sin å prøveNei, første bilde jeg deler
Har god erfaring med RFSU og vet at de er trege med fargestoffÅja Hvor mange dpo er du ?? RFSU sine er treeege, annbefaler deg å kjøpe mk sin å prøve
Noen produserer litt mindre HCG enn andre, uten at det betyr at noe er galt! Synes de ser fine ut14 dpo, ikm i går Hadde håpet på litt mer stigning, men tar det jeg får enn så lenge
Min var også nesten usynlig 7 DPO, så synes denne ser fin ut om du er 8-9 DPOIKM på søndag, tok en tidlig test.
Ja, RFSU er jo supertrege med fargestoff så er jo derfor jeg ikke stresser (enda…)Min var også nesten usynlig 7 DPO, så synes denne ser fin ut om du er 8-9 DPO
Sender deg masse babystøv, og håper den øker de neste dagene!Ja, RFSU er jo supertrege med fargestoff så er jo derfor jeg ikke stresser (enda…)
Når jeg fant ut jeg var gravid med minste så tok jeg test på selve ikm dagen med rfsu og den var nesten like svak som den her
Tør ikke å håpe enda
Tingen er vel at jeg hadde så veldig tydelig stigning de første dagene, mens nå flater det litt ut Merker jeg bare er ekstra nervøs dette svangerskapetNoen produserer litt mindre HCG enn andre, uten at det betyr at noe er galt! Synes de ser fine ut
Ja, så man får virkelig testa streksyn på de testeneSender deg masse babystøv, og håper den øker de neste dagene!
Tok selv en RFSU-test for gøy på søndag, og den hadde kanskje halvparten så mye fargestoff som de fra MakeSure, så skjønner hva du mener