❤️Ikm uke 12❤️

Æhhh! Her er det håpløst. Jeg er egentlig skikkelig testetøs! Meeen tok ovitrelle for 12 dager siden, da skal jeg være 10 dpo nå. Får så klart svake skyggestreker, men vet ikke da om det er babystrek, skyggestrek eller at ovitrelle henger i fortsatt! :arghh::p:laughing005

Æhhh! Her er det håpløst. Jeg er egentlig skikkelig testetøs! Meeen tok ovitrelle for 12 dager siden, da skal jeg være 10 dpo nå. Får så klart svake skyggestreker, men vet ikke da om det er babystrek, skyggestrek eller at ovitrelle henger i fortsatt! :arghh::p:laughing005
Har sett at flere har tatt g tester fra tidligere for å se nedgangen og evnt om den går opp etterpå , når de går på ovirelle . Kanskje en ide om det blir neste pp ? :hilarious:
Håper sånn for deg at det er babystreker ❤️

Ja jeg har gjort det de 3 gangene jeg har tatt ovitrelle. Problemet er at når jeg skal "teste ut ovitrelle " men de blir aldri helt negativ før jeg får Tr.

IKM på søndag, tok en tidlig test.

Lovte meg selv å vente med å teste til mandag men sånn er det :hilarious:

Men, så ser jeg jo på tidligtest… Så håper det blir sterk og klar strek på søndag!

Vedlegg

• IMG_1189.jpeg
    IMG_1189.jpeg
    172,9 KB · Visninger: 104
Åja :shy: Hvor mange dpo er du ?? RFSU sine er treeege, annbefaler deg å kjøpe mk sin å prøve ❤️
Har god erfaring med RFSU og vet at de er trege med fargestoff:hilarious:
Derfor jeg ikke stresser med styrken på streken enda. Er fortsatt 5 dager til ikm så tar ingen jubel på forskudd :dead:

Jeg vet ikke hvor mange dpo for har ikke sjekket etter el men tipper 8-9 dpo kanskje.. :happy:

IKM på søndag, tok en tidlig test.

Lovte meg selv å vente med å teste til mandag men sånn er det :hilarious:

Men, så ser jeg jo på tidligtest… Så håper det blir sterk og klar strek på søndag!
Min var også nesten usynlig 7 DPO, så synes denne ser fin ut om du er 8-9 DPO :Heartred

Min var også nesten usynlig 7 DPO, så synes denne ser fin ut om du er 8-9 DPO :Heartred
Ja, RFSU er jo supertrege med fargestoff så er jo derfor jeg ikke stresser (enda…:hilarious:)

Når jeg fant ut jeg var gravid med minste så tok jeg test på selve ikm dagen med rfsu og den var nesten like svak som den her :hilarious::angelic:

Tør ikke å håpe enda :eek::Heartpink

Ja, RFSU er jo supertrege med fargestoff så er jo derfor jeg ikke stresser (enda…:hilarious:)

Når jeg fant ut jeg var gravid med minste så tok jeg test på selve ikm dagen med rfsu og den var nesten like svak som den her :hilarious::angelic:

Tør ikke å håpe enda :eek::Heartpink
Sender deg masse babystøv, og håper den øker de neste dagene!
Tok selv en RFSU-test for gøy på søndag, og den hadde kanskje halvparten så mye fargestoff som de fra MakeSure, så skjønner hva du mener :hilarious:

Noen produserer litt mindre HCG enn andre, uten at det betyr at noe er galt! Synes de ser fine ut :Heartred
Tingen er vel at jeg hadde så veldig tydelig stigning de første dagene, mens nå flater det litt ut ❤️ Merker jeg bare er ekstra nervøs dette svangerskapet ❤️

Sender deg masse babystøv, og håper den øker de neste dagene!
Tok selv en RFSU-test for gøy på søndag, og den hadde kanskje halvparten så mye fargestoff som de fra MakeSure, så skjønner hva du mener :hilarious:
Ja, så man får virkelig testa streksyn på de testene :hilarious: :angelic:

Håper det øker for skal ikke ta test før til helgen igjen:hilarious:

Back
Topp