❤️~JUBELTRÅD~❤️

Jubler for 22 uker i dag :D
 
Hurra for 22 uker :)

Tror jeg er inne i en voldsom vokseperiode nå, synes jeg blir synlig større fra dag til dag nå. Er helt sprengt! hjelpes, og jeg er bare litt over halvveis? Skjønner ikke hvordan dette skal gå, men men.

Deilig med gravidyoga i dag, hurra <3 :)
 
Hurra for 22 uker :)

Tror jeg er inne i en voldsom vokseperiode nå, synes jeg blir synlig større fra dag til dag nå. Er helt sprengt! hjelpes, og jeg er bare litt over halvveis? Skjønner ikke hvordan dette skal gå, men men.

Deilig med gravidyoga i dag, hurra <3 :)
Jeg føler det akkurat slik jeg også - at jeg blir synlig større fra dag til dag! Og jeg lurer også på hvordan dette skal gå mtp at jeg bare er litt over halvveis.. Kommer til å sprekke lenge før termin føles det som :p
 
Jubler for å ha blitt flyttet fra 18. til 13. juni etter OUL i dag. Plutselig er jeg 21 uker i dag! :D

Og så jubler jeg for at vi fikk se på lille nurket som gjemmer seg i magen, og for at vi fikk vite at det er ei jente :D
 
Jubler for 23 uker i dag ;)
 
Jubler for 23 uker i dag, jippiii! :)
 
Jubler for at jeg har fått vite at jeg skal bli tante for aller første gang! :smiley-bounce022

....og for 22 uker i morgen ;)
 
Jubler for att jeg er halveis, sparkene fra lille gull i magen og att mitt barn kunne kjenne lillebror sparke <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
24 uker i dag ;)
 
Jubler for at oppfølgings ul i dag gikk super bra :) hjerte til snuppa ser helt perfekt ut og en nydelig liten prinsesse som elsker å la mor kjenne liv fra henne <3
 
Jubler for 23 uker og at jeg har begynte å strikke på et teppe til lillesøster! :)
 
Back
Topp