❤️~JUBELTRÅD~❤️

Hipphurra for 21 uker i dag! :D De siste dagene har det kjentes ut som jeg har en duracell-kanin i magen, med masse herlige spark og romsteringer :) Herlig! :D
 
I går kveld kjente jeg for første gang spark på utsiden av magen - helt tydelig i hånda mi! FOR en herlig følelse! Vel verdt litt jubel! ;) :D

(Det roet seg selvsagt fullstendig innen sambo rakk å legge hånda si der, så han har ikke kjent ennå - men vi satser på at det også blir veldig snart ;) )

:) :) :)
 
Jubler for 21 uker i morgen og full fest i magen hver dag :love2 Samboeren fikk kjenne bevegelsene i helga, det var magisk :love7 Og i går SÅ jeg magen bule ut da lillegutt sparka, hehe. Dette er arti! Og freaky! :alien
 
Jubler for 19+5 og masse aktivitet fra leieboeren min <3 herlig følelse kjenner det kjempe tydelig fra utsiden også nå :)
 
Jubler over at gutta tar helt av i magen <3 Prøver å filme de, men det er nytteløst hehe
 
Jubler for at jeg nå er 21+2 uker, siden jeg glemte å juble når jeg var 21 uker :D Også jubler jeg for at sambo kjente lillegutt sparke for første gang i går kveld <3 LYKKE!! :)
 
Jubler for 22 uker i dag :) helt fantastisk!
 
Jubler for at det er fredag og at det er helg snart og at det er full fest i magen morgen til...eh, ja, morgen....
:love7
 
Jubler for 20 uker. Alt var bra med livmorhalsen og jeg nærmer meg 24 uker. Bare fire uker til lillebror kan reddes dersom vannet går. Håper han holder seg i magen til juni!
 
19 uker <3 og masse liv fra lillebror <3
 
20 uker, og bare 1,5 dag til jeg er halvveis! Og på tirsdag får vi endelig vite kjønn. Det er ihvertfall en aktiv liten baby :love017
 
Back
Topp