Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I går kveld kjente jeg for første gang spark på utsiden av magen - helt tydelig i hånda mi! FOR en herlig følelse! Vel verdt litt jubel!
(Det roet seg selvsagt fullstendig innen sambo rakk å legge hånda si der, så han har ikke kjent ennå - men vi satser på at det også blir veldig snart )
Jubler for 21 uker i morgen og full fest i magen hver dag Samboeren fikk kjenne bevegelsene i helga, det var magisk Og i går SÅ jeg magen bule ut da lillegutt sparka, hehe. Dette er arti! Og freaky!
Jubler for at jeg nå er 21+2 uker, siden jeg glemte å juble når jeg var 21 uker Også jubler jeg for at sambo kjente lillegutt sparke for første gang i går kveld <3 LYKKE!!
Jubler for 20 fullgåtte uker og halvveis! Jubler også for at sambo har kjent spark på utsiden to kvelder på rad nå! OG at det er fredag og snart helg! Hurra!
Jubler for 20 uker. Alt var bra med livmorhalsen og jeg nærmer meg 24 uker. Bare fire uker til lillebror kan reddes dersom vannet går. Håper han holder seg i magen til juni!