❤️~JUBELTRÅD~❤️

18+6 og OUL i dag :) gleder meg til å hilse på nurket vårt, og ikke minst få vite kjønnet ;)
 
17 uker i dag! :eek::D Synes ikke det er lenge siden jeg nådde milepælen med 12 uker, men det er jammen godt over en måned siden allerede! Fortsetter det i dette tempoet er snart sommeren her! :love017
 
Jubler for 19 uker i dag!! :D Jippiii... Bare pittelitt over en uke til jeg er halvveis!!! :O :D
 
Jubler for å ha klart en liten tur på butikken helt alene!! Det er lenge siden sist.
 
Jubler for 17+5 og dermed 4 fullgåtte måneder! :D
 
18 uker! Snaaaaart halvveis :D
 
Jubler for 17 uker<3 og at det er under 2 uker til oul<3 gleder meg:)
 
Det er vel strengt tatt 20 uker + 1.5 dag (siden det er 40 uker + 3 dager som er normal/beregnet lengde på svangerskapet). Så jeg er halvveis klokka 12 på torsdag da, hehe.
 
Jeg velger å si at jeg er halvveis i dag, er 20 uker, så jeg jubler for det :D <3 Også jubler jeg for at jeg er halvveis i offshoreturen min også - bare 1 uke igjen før hjemreise! :)
 
Yes! Over en uke uten oppkast :) takk gud for akupunktur!
 
Jeg jubler for at samboeren fikk kjenne nurket sparke i går. Det var veldig morsomt :) jeg kjenner full polkafest til stadighet nå, det føles veeeldig merkelig. Håper jeg venner meg litt til det etterhvert?

Hurra for alt egentlig, jeg virkelig kjenner at jeg er lykkelig :)
 
19 uker i dag! Bare litt over en uke, så er jeg halvveis! Hei hvor det går! :D
 
Back
Topp