❤️~JUBELTRÅD~❤️

25 uker i dag :) ♥♥
 
24 veckor idag:-D
 
Jubler for
- at det er fredag :D
- at min elskede har kommet hjem til meg :love2
- at jeg skal på jobbintervju til drømmejobben i dag! :dance008
- at livet ser litt lysere ut igjen (hatt en litt mørk uke....) :smiley-bounce012

God helg jenter :)
 
Jubler for 25 uker i dag! :D :D
 
Jubler for at vogn er bestemt/kjøpt! Og at jeg er 25 uker i dag! hurra hurra hurra! :D:rolleyes::happy3
 
Jubler for masse (!) aktivitet i magen (blir nesten litt bekymret for ekstrem aktiv baby - de andre to har ikke vært SÅ aktive..!), og at både storesøstrene og pappaen kan kjenne sparkene hver dag <3


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jubler for masse (!) aktivitet i magen (blir nesten litt bekymret for ekstrem aktiv baby - de andre to har ikke vært SÅ aktive..!), og at både storesøstrene og pappaen kan kjenne sparkene hver dag <3


Sent from my iPhone using Tapatalk


Yep, samme her. Nå har ikke jeg noe å sammenlikne med da, men det er urovekkende mye liv. Det rister i hele magen, synlig! Min kjære kjente det i ryggen da jeg spoona han i helgen. Skikkelig sterk! Jeg bare sier at han kommer til å bli ninja når han blir stor. Ninja Kid =D
 
Jubler for uke 26 :)
 
Hoho! 26 uker i dag og har hatt første natt i mitt midlertidige hjem i kollektiv med venner :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
25 uker i dag! Og 3D UL på mandag! :D
 
27 uker i dag :) Nå begynner det og nærme seg!
 
24 uker i dag! Været og humøret er på topp, nå kan de neste 16 ukene bare komme :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
24 uker på vei idag :-D Var på ekstra ul 27.2, da fikk vi se verdens fineste, som viste seg og være gutt! Så det ikke på ordinær ul, siden navelstrengen lå foran, men så det klart og tydelig nå <3 Magefølelsen stemte vist :-D

Lillegutt ligner veeldig på pappan, ser vi allerede nå!!
 
Back
Topp