❤️~JUBELTRÅD~❤️

Jubler for å ha sett lille tulla på 3D UL i dag :love017

Og for at jeg er 26 uker på vei i morgen - hei hvor det går! :D
 
Hurra hurra! 27 uker i dag!
Oioioi! Nå er det snart bare 12 uker til termin! Husker dere hvor lange de første 12 var? tipper disse blir like lange? håper tida går fort fort da, er allerede tung og sliten i kroppen, og lei av å ikke være meg selv.
 
28 uker i dag :) Nå kan tiden fremover gå fort!
 
Hipp hurra for 28 uker i dag!! :D :D Jippiii
 
Hurra for 28 uker i dag og at mini har det bra i magen <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Wiii! Hipp hipp hurra! I dag har vi kjøpt de første tingene til lille! Seng (Troll bedside crib), stellemadrass, lammeskinn til vogna og litt kluter. Og en dings til badebalje.

OG vi har bestilt sånn dyr kontinentalseng til oss selv, kjøpt på salg på Skeidar :)

OG i morgen kommer vogna vi kjøper brukt, DET gleder jeg meg til! Hoho! Julaften og bursdag på en gang!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hipp hurra for 29 uker i dag!! :D :D Da er jeg i gang med tredje og siste trimester! :p Heeelt utrolig så fort tiden har gått! :)
 
Hurra for under 90 dager igjen! :D Tiden går veldig fort! (Nesten litt for fort; jeg er redd det plutselig er over, dette koselig med magen og sparkene og sånt..!)
 
JIPPI!!! 30 uker i dag :) En ny milepæl nåd!! <3
 
12 uker til termin i dag :) Glede.. Måtte de tre siste mnd gå fort :) Skal på ny ul 01.04, det blir stas å se prinsen igjen ! også er kommende storebror straks bursdagsbarn og fyller tre år om 11 dager :) Som tiden flyyyyr :) syns ikke det er lenge siden det var han som lå å sparket i magen jeg <3
 
Back
Topp