❤️ IKM uke 9 ❤️

Og der kom TR hos meg også... Presist og forutsigbart! Er mye bortreist de neste to månedene, så tar nok litt tid før vi kommer igang igjen. Men men, det skjer når det skjer! Gratulerer til alle gravide, og fortsatt lykke til til oss andre. Kanskje sees vi i en annen gruppe senere!

Hmm hva tenker vi her da. Tirsdag hadde jeg 7 hcg igjen etter MA og svak tidlig test. Hadde negative noen dager men med litt skygger her og der. I dag er tidlig testen litt sterkere synes jeg men gir ikke utslag på vanlig test eller digital tidlig… :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_7311.jpeg
    IMG_7311.jpeg
    426,3 KB · Visninger: 46
  • IMG_7309.jpeg
    IMG_7309.jpeg
    182,7 KB · Visninger: 45
  • IMG_7308.jpeg
    IMG_7308.jpeg
    509,1 KB · Visninger: 48
Hmm hva tenker vi her da. Tirsdag hadde jeg 7 hcg igjen etter MA og svak tidlig test. Hadde negative noen dager men med litt skygger her og der. I dag er tidlig testen litt sterkere synes jeg men gir ikke utslag på vanlig test eller digital tidlig… :nailbiting:
Er den grå streken ? Eller er det synsbedrag? :pompus:

Vet det er tidlig enda, men strimmel testene fra Babyplan er fortsatt veeeeeeldig svake.. Samboer ser svak strek han å. Og digital test slo jo ut med plusstegn igår. Men skulle de ikke bli litt mer synlige da?
Hos meg var det ikke mulig å se økning så tidlig hver dag, så bare annenhver dag ca :)

Ja, eggløsning var sannsynligvis 14.feb… kan jo ha vært en dag senere selvfølgelig, så jeg får bare vente:happy: litt sånn mindfuck når legen mener det ikke har vært kjemisk, (det har det nok siden jeg fikk sterkere strek og deretter svakere før negativ) - men da er det plutselig "tenk om jeg er gravid nå da??!":banghead: Så jeg heller ikke innpå med vin for å si det sånn, for i prøvernes verden kan det alltid skje mirakler :joyful:
Nei, man vet aldri her inne, har opplevd litt av hvert :hilarious: :shy: hold oss oppdatert da!

Back
Topp