Eggløsningstest ble som sterkest kveld syklusdag 17, var svakere morgenen etter så satt CD 18 som eggløsningsdagNei, tenkte på eggløsningstesten, siden du sa ikm ble utsatt til uti mars en gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eggløsningstest ble som sterkest kveld syklusdag 17, var svakere morgenen etter så satt CD 18 som eggløsningsdagNei, tenkte på eggløsningstesten, siden du sa ikm ble utsatt til uti mars en gang![]()

Ahhh den følelsen ass, skal du først komme se å kom allerede daaaaTR har ankommet. Etter å ha spottet fra 7 dpo, kjenner jeg at det er helt greit å starte på ny. Her har du, din j##la (waste)syklus:![]()
Ååhh, godt å få ut!![]()

Ja, sant!Ahhh den følelsen ass, skal du først komme se å kom allerede daaaa![]()
Ikke kødd med oss og våre følelser!

Skjønner! Blir spennende å se da. Rart det ikke har noe verken test eller tante nåEggløsningstest ble som sterkest kveld syklusdag 17, var svakere morgenen etter så satt CD 18 som eggløsningsdag![]()

Haff, kjedeligTR har ankommet. Etter å ha spottet fra 7 dpo, kjenner jeg at det er helt greit å starte på ny. Her har du, din j##la (waste)syklus:![]()
Ååhh, godt å få ut!![]()

Er den grå streken ? Eller er det synsbedrag?Hmm hva tenker vi her da. Tirsdag hadde jeg 7 hcg igjen etter MA og svak tidlig test. Hadde negative noen dager men med litt skygger her og der. I dag er tidlig testen litt sterkere synes jeg men gir ikke utslag på vanlig test eller digital tidlig…![]()

Hos meg var det ikke mulig å se økning så tidlig hver dag, så bare annenhver dag caVet det er tidlig enda, men strimmel testene fra Babyplan er fortsatt veeeeeeldig svake.. Samboer ser svak strek han å. Og digital test slo jo ut med plusstegn igår. Men skulle de ikke bli litt mer synlige da?
Det var kjedeligJeg kan settes på tr![]()

Og ikke noe nytt i dag heller?Vanskelig å si hva det blir til her altså… er påCD29 i dag, ikke mens og negative tester![]()

Noe nytt hos deg?Melde meg videre inn her;
Solstråla2024-42-B4-PP3 (etter MA) - EL 14.02 - IKM 28.02
Da blir ikm når? #sliten i hodetIngen tegn til TR. Så kanskje eggløsning stemmer med at den var rundt 21.feb. Så venter bare.Ingen positiv test.

Nei, man vet aldri her inne, har opplevd litt av hvertJa, eggløsning var sannsynligvis 14.feb… kan jo ha vært en dag senere selvfølgelig, så jeg får bare ventelitt sånn mindfuck når legen mener det ikke har vært kjemisk, (det har det nok siden jeg fikk sterkere strek og deretter svakere før negativ) - men da er det plutselig "tenk om jeg er gravid nå da??!"
Så jeg heller ikke innpå med vin for å si det sånn, for i prøvernes verden kan det alltid skje mirakler
![]()
hold oss oppdatert da!Hvordan har det gått med deg?Mensen dag to og planlegger for en ny runde med prøvingvært heldig og ikke måttet prøve «så lenge» med de to første så begynner å bli litt utålmodig!
Chrissico - 31 - B3 - PP5 - EL 17/02 - IKM 01/03
Hvordan har det gått hos deg? Både med sykdom og syklus?Var oppe hver 2. time, men det er bedre enn det har vært, så føler meg som et nytt menneske![]()