Ja min er 10-11, noen ganger 9 så jeg ligge rvel litt på grensen. Håper progesteron gjør susen for meg åNeii, 12-13 dager er helt supertHvis den er under 10, så kan man få problemer med å holde på en graviditet.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja min er 10-11, noen ganger 9 så jeg ligge rvel litt på grensen. Håper progesteron gjør susen for meg åNeii, 12-13 dager er helt supertHvis den er under 10, så kan man få problemer med å holde på en graviditet.

Ok okJeg begynte kvelden etter el. Så to dager etter første positive strimmel![]()
Har kjørt til naboby for og kjøpe ultratidlig til test i morra. Vi er litt skremte begge to etter forrige svangerskapet. Ambivalente følelser for begge. Mange følelser hvertfall! Jeg har drømt helt sykt ville drømmer de to siste uker. Sånn var det sist å. Men da testa jeg ikke før IKM dato. Den tidlige til Babyplan var ikke noe særlig tegn på etter middagsurin. Var bedre og synligere på vanlig.Dette så veldig lovende ut!!
Den vanlige babyplan er veldig grei altså, så trenger ikke tidlig test egentlig. Men gleder meg til å se i morgen! Skjønner det er litt skrekkblandet fryd, jeg tenker jo veldig på det du har fått igjennom - det er jo en sjanse for at det blir oss og. Men satser på at vi begge kommer til termin en dag, med friske barnHar kjørt til naboby for og kjøpe ultratidlig til test i morra. Vi er litt skremte begge to etter forrige svangerskapet. Ambivalente følelser for begge. Mange følelser hvertfall! Jeg har drømt helt sykt ville drømmer de to siste uker. Sånn var det sist å. Men da testa jeg ikke før IKM dato. Den tidlige til Babyplan var ikke noe særlig tegn på etter middagsurin. Var bedre og synligere på vanlig.

Ok okHar ikke hentet det ut enda eller satt meg inn i det enda. Er jo mest sannsynlig en evighet til neste EL i tillegg..
![]()

TR kom 23.02, så er vel bare å hive seg på ny runde. Er bare sånn bittelitt usikker på om vi skal slippe kommende mnd, men så var det det med alderen da…
Ble ringt fra gynekolog i dag, de hadde fått avbestilling i morgenSå kjedelig å vente så lenge, har du satt deg på slik ringeliste?
også har jeg noen andre spm jeg håper og få svar på Så fantastisk bra! Kjempe kjipt å gå rundt med så mye smerter, det høres ikke rett ut. Hold oss oppdatert!Ble ringt fra gynekolog i dag, de hadde fått avbestilling i morgenDet blir godt og få litt fortere svar på ting (enn mai som først antatt), spesielt siden TR er 2 dager sen og ikke noe tegn til blødninger bare masse smerter
også har jeg noen andre spm jeg håper og få svar på
![]()
Har ikke vært 5 enkle mnd neiSå fantastisk bra! Kjempe kjipt å gå rundt med så mye smerter, det høres ikke rett ut. Hold oss oppdatert!
Merka nå at jeg begynte og bli lei av smertene hver mnd, kommer jo i veien for arbeidet mitt (jobber i bhg, så er mye i aktivitet og en del løfting, bøying og opp og ned på gulvet/bakken) og tiden hjemme med mann og 3 åring Skulle stå skippe, ikke slippeTR kom 23.02, så er vel bare å hive seg på ny runde. Er bare sånn bittelitt usikker på om vi skal slippe kommende mnd, men så var det det med alderen da…
Skjønner hva du mener, vi hadde gått for desember og on vi ikke ble gravide nå. Hva er oddsen liksom. Og ville lurt om det kunne vært.. Men dette må man jo kjenne på selvSkulle stå skippe, ikke slippeDet er liksom det med desemberbarn da. Har en fra før og ser mange fordeler med det å være født i januar, men… FSH på 10,3 og AMH på 3, da kan man vel ikke lenger velge og vrake i dato.

Kan trøste meg med at dersom det sitter neste pp så kan det likevel bli novemberbaby da jeg har en medfødt hjertefeil og ikke får gå lengre enn uke 36Det var leit, men forståelig at du kan avslutte progesteronet nå..Da var testene her «endelig» negative, så slipper jeg lurestreker.. Fått beskjed om å slutte på progesteronstøtten nå, så håper TR melder sin ankomst relativt kjapt slik at vi kan begynne ny ppKan trøste meg med at dersom det sitter neste pp så kan det likevel bli novemberbaby da jeg har en medfødt hjertefeil og ikke får gå lengre enn uke 36
![]()
dere går rett videre til neste forsøk nå? Har veldig lyst å ønske deg velkommen i november klubben 
Vi går rett videre jaDet var leit, men forståelig at du kan avslutte progesteronet nå..dere går rett videre til neste forsøk nå? Har veldig lyst å ønske deg velkommen i november klubben
![]()
Mulig vi får medisinert syklus denne gangen, var snakk om letrozol.. håper det gjør susen neste pp

Ingen tegn til TR. Så kanskje eggløsning stemmer med at den var rundt 21.feb. Så venter bare.@Helleoglykke skal jeg bare sette deg på mensen? For det var ingen sjanse lengre for at du var gravid denne runden nå?
@Chansey - har det utviklet seg noe hos deg? Hva med deg @inderligønsket?![]()