❤️ IKM uke 9 ❤️

Ser strek!! Har trua på at det er festeblødning du opplever :Heartpink er fargen på blødningen brun eller lyserosa da? Ikke helt rød?
Den har vært brunlig og lyse rosa. Det er bare når jeg må presse hard å få litt på papir så blir det brunlig og ikke rødt. Skjønner fortsatt ikke om dette er Festeblødning eller tr. stoler ikke på skygger på g tester lenger :sad010 Jeg føler det er tr samtidig jeg kan ikke viste og bekrefte det fordi jeg har null blødning.

Da kom tr i dag, så nå skal syklusen min være helt i rute igjen. Satse på at alt grumset etter senaborten kommer nå og at det blir en positiv test neste mnd❤️

Vært en helt fantastisk gruppe og gøy å følge mange av dere.
Og @Mindel veldig glad for å ha vært i flere IKM grupper med deg du er flink som følger med.
Masse lykke til neste runde, takk for at jeg har fått delt noen grupper med deg :Heartred

Kroppen er flink som renser opp og prøver å legge til rette for best mulig hus for et embryo som kanskje flytter inn neste runde :Heartred Sitter å tenker på det selv her jeg sitter med smerter og venter på TR i dag, sikkert innen de neste to timene :blackeye: Jeg er veldig emosjonell i dag, men gleder meg til en ny sjanse igjen snart :Heartred
Har mensen kommet nå? :shy::Heartred

Ser dere det jeg ser eller spiller øynene mine meg et jævli puss nå?
Jeg ser det veldig tydelig irl. Men klarer ikke få til på bilde og legge ved.
Dette er ikke tatt på morgenurin, hadde rett og slett ikke tid og det ble glemt bort.
Jeg skimter noe på de!

Har mensen kommet nå? :shy::Heartred
Nei kjenne det bare trykke og strekke og dra, blir helt kvalm av smertene, også stopper det opp, ooogså på igjen, det drøyer sånn :arghh: nå vil jeg bare at den kan komme så jeg kan handle meg en flaske vin i morgen og ta meg ett glass vin for første gang på flere måneder :hilarious: For denne prøveperioden ble heftig så jeg fortjener ett glass :hilarious::blackeye:

Nei kjenne det bare trykke og strekke og dra, blir helt kvalm av smertene, også stopper det opp, ooogså på igjen, det drøyer sånn :arghh: nå vil jeg bare at den kan komme så jeg kan handle meg en flaske vin i morgen og ta meg ett glass vin for første gang på flere måneder :hilarious: For denne prøveperioden ble heftig så jeg fortjener ett glass :hilarious::blackeye:
Vel fortjent! Test først da, så du ikke ender opp som meg, sin kjøpte vinflaske til melodi grand Prix..som gubben drakk :shy: :knegg:

Back
Topp