❤️ IKM uke 9 ❤️

Ser dere det jeg ser eller spiller øynene mine meg et jævli puss nå?
Jeg ser det veldig tydelig irl. Men klarer ikke få til på bilde og legge ved.
Dette er ikke tatt på morgenurin, hadde rett og slett ikke tid og det ble glemt bort.

Vedlegg

• 20250227_141902.jpg
    20250227_141902.jpg
    1,1 MB · Visninger: 113
Hvilken progesteron fikk du?

Ja, både @Rorøvoveror og jeg har fått progesteron selv om vi ammer :)

Jeg ammer ca. 1-2 dager på dagtid, og så ved leggetid og ila natten/tidlig morgen.
Syntes jeg merket de første dagene at han ville bytte pupp ofte, så jeg mistenkte at melkeproduksjonen hadde gått ned pga. medisinene, men nå har det tatt seg opp igjen. :)

Min gyn ville jo også i utgangspunktet at jeg skulle slutte å amme, og at jeg ikke kunne ta progesteron samtidig - men så leste han seg litt opp på forskning rett etter jeg hadde gått, og fikk melding om at han skrev ut til meg likevel :)
Jeg har fått cyclogest. Hva har du?

Synes det er så rart at de vet så lite om ammende og progesteronstøtte.. det er jo ofte de som kan slite med syklusen sin og trenger hjelp. Jeg var i tillegg hos en fertilitetsgyn..

Da ammer vi så og si like mye - så da tenker jeg at jeg begynner på det allerede neste syklus uavhengig om vi har klart å redusere ammingen, noe jeg ikke tror vi har..

Ufffaaa meg!! Jeg mener jeg ser en strekk da. Men har sett så mange flaske strekker i det siste. Jeg er så lei. :sad010
Vis vedlegget 455706
Det er jo noe der. Ser det uten å zoome til og med! Får du fatt i annet merke tester? Jeg hadde sikkert raidet alle butikkene for forskjellige tester om mine var sånn :hilarious:

Jeg har fått cyclogest. Hva har du?

Synes det er så rart at de vet så lite om ammende og progesteronstøtte.. det er jo ofte de som kan slite med syklusen sin og trenger hjelp. Jeg var i tillegg hos en fertilitetsgyn..

Da ammer vi så og si like mye - så da tenker jeg at jeg begynner på det allerede neste syklus uavhengig om vi har klart å redusere ammingen, noe jeg ikke tror vi har..
Cyclogest her også og ammer ca 3 ganger om dagen, så er vel på ca samme nivå som dere.

Fikk min resept fra spiren fertilitetsklinikk, så håper de vet hva de holder på med. Lykke til ❤️

TR har enda ikke kommet hos meg. Er det noen her som har mistet før, og vil dele hvor lang tid det tok før de fikk tr tilbake? Jeg har hatt litt spotting siden mandag, men ikke sånn at jeg har måttet bruke bind eller noe. Vil bare at tr skal komme nå, så jeg snart kan begynne på ny PP :whacky011 Ut ifra egen regning skulle den vært her på mandag

Og forresten! Ettersom du nå fikk litt kort Lutealfase på grunn av sein EL, så kan det være noe å sjekke om du trenger progesteronstøtte. Det som ble løsningen for meg og @Vifårse. Kroppen klarte ikke å holde på en graviditet på grunn av hormonmangel. Noe å tenke på hvert fall:)
Hvor korte lutealfaser hadde dere før progesteron? :pompus:

Back
Topp