❤️ IKM uke 9 ❤️

Ja, det ER jo strek der? Men sprøyta henger vel ikke i såå lenge? Tror du det?
Er det jeg har tenkt på også.. står jo at den skal være ute på 10 dager og de fleste får negative mange dager før det, og siden testene har gått opp og ned siden 8dpo så kan det jo være at jeg bare har vært uheldig med konsentrasjonen av hcg i urinen og har senere hcg stigning?:Heartred Har rekvirert blodprøve gjennom fertilitetsklinikken 03.03, så med mindre TR kommer til det så får jeg sjekket da:love7

Testene i kveld er en smuuule sterkere enn tidligere i dag, så håper det er noe i det:Heartred

Er det jeg har tenkt på også.. står jo at den skal være ute på 10 dager og de fleste får negative mange dager før det, og siden testene har gått opp og ned siden 8dpo så kan det jo være at jeg bare har vært uheldig med konsentrasjonen av hcg i urinen og har senere hcg stigning?:Heartred Har rekvirert blodprøve gjennom fertilitetsklinikken 03.03, så med mindre TR kommer til det så får jeg sjekket da:love7

Testene i kveld er en smuuule sterkere enn tidligere i dag, så håper det er noe i det:Heartred
Da har dere en plan, til 3. Mars har i alle fall sprøyta gått ut :Heartred spent på fortsettelsen!!

Takk ❤️

Ja, stemmer. Har fått progesteronstøtte denne gangen, så det gjorde nok susen - får vi håpe! :shy:

Jeg så du meldte deg inn i IKM-gruppe. Blir det å prøve denne syklusen likevel? :D
Nei :( hadde nå 8 dagers fase så hadde egentligt tenkt å prøve, MEN! Samboeren fik kaldte føtter. Hun vil vente å se, litt hektosk nå me to små så egentligt så skjønne eg det. Men var sånn inn i bobla at de følest skikkelig kjipt.

Vi får ta en runde på det til sommeren. Da er minste 14-15 mnd så

Men masse lykke til videre, tipper det kommer til å gå heilt fint :Heartbigred

Fortsatt negativ test kveld 11 dpo, så da tenker jeg løpet er kjørt for denne gangen. Tempen steg, men det tror jeg dessverre er på grunn av en urolig natt, så jeg tok ingen test. Om det hadde vært noe på gang burde det vist i går kveld. Det er bare å forberede seg på tempdropp og mens. Vi er litt delt på prøving i ukene fremover, å ikke ha rett på barnehageplass skremmer oss!
IMG_1411.jpeg

Dagens test 12 dpo er ikke mye å skryte av, muli jeg har hatt en streifer eller så er det skygger på testene:confused013 Tror jeg skal holde meg unna batch 32, ikke opplevd skygger på andre makesure tester.
Hadde litt ømme og fastere pupper ett par dager, men det er borte nå, så tenker tanta banker på snart. Bare sett meg på TR @Mindel
Lykke til dere som har fått positiv test, håper det blir flere, og dere som prøver videre:Heartred

Vedlegg

• IMG_4974.jpeg
    IMG_4974.jpeg
    866,8 KB · Visninger: 48
Hææ? :sorry: du hadde jo så tydelige streker
Jeg vet. Men jeg har alltid hatt rar følelse av at noe ikke stemmer. Hadde el på dag 22 eller 23 ganske sent. Og blødde i 14 dager denne syklusen (1.etter MA). Så ble lutealfase ganske kort da. Men spotter litt nå, så tr kom akkurat til tide i følge mine sykluser som er på 28-29 dager!! Rare greier.

Men jeg er absolutt ikke lei meg, da tenker jeg at kroppen er ikke klar enda og redd for ny MA dersom slimhinne er ikke helt klare enda. Neste på tenker jeg at det blir mer normalt her :Heartbigred blir tette oppfølgning fra mn gyn denne syklusen.

Jeg vet. Men jeg har alltid hatt rar følelse av at noe ikke stemmer. Hadde el på dag 22 eller 23 ganske sent. Og blødde i 14 dager denne syklusen (1.etter MA). Så ble lutealfase ganske kort da. Men spotter litt nå, så tr kom akkurat til tide i følge mine sykluser som er på 28-29 dager!! Rare greier.

Men jeg er absolutt ikke lei meg, da tenker jeg at kroppen er ikke klar enda og redd for ny MA dersom slimhinne er ikke helt klare enda. Neste på tenker jeg at det blir mer normalt her :Heartbigred blir tette oppfølgning fra mn gyn denne syklusen.
Tenker det endte i kjemisk dessverre.

Jeg kan settes på tr, spotter idag cd 29. vært falske forhåpninger med disse testene, man skal nok være forsiktig med å stole på de før man nærmer seg tr. obs obs!! Havner fortsatt i november gruppa da det blir begynnelsen av desember om det blir positivt neste pp.

Lykke til dere andre. :Heartbigred
Så kjedelig at det mest sannsynlig var kjemisk, men da har det jo skjedd en befruktning, det er positivt! Håper det klaffer nå med termin i slutten av november!

Fortsatt negativ test kveld 11 dpo, så da tenker jeg løpet er kjørt for denne gangen. Tempen steg, men det tror jeg dessverre er på grunn av en urolig natt, så jeg tok ingen test. Om det hadde vært noe på gang burde det vist i går kveld. Det er bare å forberede seg på tempdropp og mens. Vi er litt delt på prøving i ukene fremover, å ikke ha rett på barnehageplass skremmer oss!Vis vedlegget 455601
Så jevn og fin temperaturen har vært siste dagene da, synd det ikke var noe positiv test :Heartred

Dagens test 12 dpo er ikke mye å skryte av, muli jeg har hatt en streifer eller så er det skygger på testene:confused013 Tror jeg skal holde meg unna batch 32, ikke opplevd skygger på andre makesure tester.
Hadde litt ømme og fastere pupper ett par dager, men det er borte nå, så tenker tanta banker på snart. Bare sett meg på TR @Mindel
Lykke til dere som har fått positiv test, håper det blir flere, og dere som prøver videre:Heartred
Hold oss oppdatert om det skulle endre seg da :Heartred

Jeg kan settes på tr, spotter idag cd 29. vært falske forhåpninger med disse testene, man skal nok være forsiktig med å stole på de før man nærmer seg tr. obs obs!! Havner fortsatt i november gruppa da det blir begynnelsen av desember om det blir positivt neste pp.

Håper vi sees i november ❤️

Og forresten! Ettersom du nå fikk litt kort Lutealfase på grunn av sein EL, så kan det være noe å sjekke om du trenger progesteronstøtte. Det som ble løsningen for meg og @Vifårse. Kroppen klarte ikke å holde på en graviditet på grunn av hormonmangel. Noe å tenke på hvert fall:)

Back
Topp