Ja, det er godt - da har du flere forsøk, heier på deg!Streken i dag var så tydelig rosa, så forstår ikke den digitale…heldigvis har vi kjøpt 3pk med inseminasjon så taper ikke noe på et nytt forsøk
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er godt - da har du flere forsøk, heier på deg!Streken i dag var så tydelig rosa, så forstår ikke den digitale…heldigvis har vi kjøpt 3pk med inseminasjon så taper ikke noe på et nytt forsøk
![]()
Krysser fingrene!!Ja jeg skulle jo vente med å teste igjen til helgen men klin umulig joNå tror jeg disse er helt negative så da krysser jeg fingrene på at disse snur og blir sterkere fra i morgen.
JaSå kjedelig å vente så lenge, har du satt deg på slik ringeliste?

fastlege mener at jeg kanskje var gravid første pp men mistet og begynte og blø på da mens skulle komme pga mye smerter og kvalme, så muligens dette tullet til et veldig stabil syklus? Kanskje festeblødningJeg spottet litt igår så stoppet det igjen. Har ikke blød eller spottet siden igår. Trodde det var tr men vet ikke hva jeg skal kalle det. 8 dpo idag.

JaÅå, nei - den skulle jo ikke komme så fortHvor lang lutealfase fikk du nå da? 7 dager?
Kroppen er flink som renser opp og prøver å legge til rette for best mulig hus for et embryo som kanskje flytter inn neste rundeDa kom tr i dag, så nå skal syklusen min være helt i rute igjen. Satse på at alt grumset etter senaborten kommer nå og at det blir en positiv test neste mnd
Vært en helt fantastisk gruppe og gøy å følge mange av dere.
Og @Mindel veldig glad for å ha vært i flere IKM grupper med deg du er flink som følger med.
Sitter å tenker på det selv her jeg sitter med smerter og venter på TR i dag, sikkert innen de neste to timene
Jeg er veldig emosjonell i dag, men gleder meg til en ny sjanse igjen snart 

Sitter her med massasjepute i korsryggen og venter på tanta selv, hun kommer nok om en time eller to. Jeg gikk tur med hunden og kjøpte meg sjokkis i stadTR kom i dag tidlig, punktlig som vanlig. Får trøste meg med at syklusen min er veldig regelmessig. Gratulerer til alle gravide![]()
Jeg tenkte IKKE spandere sjokolade på tanta hvertfall
Har allerede forhåndstrøstet meg med en Japp da jeg har smerter foran og bak, men ble bare kvalm av trøsten
Gurimalla for no mess man blir med disse hormonene 
JaFikk resept på progesteronstøtte da jeg var hos gynekologen tidligere i uken, men hun mente jeg ikke burde begynne på det før jeg hadde trappet ned evt kuttet helt ut ammingen..
Men du ammer jo også og bruker p-støtten? Hvor mye ammer du?
Ja, den er heldigvis flink sånnKroppen er flink som renser opp og prøver å legge til rette for best mulig hus for et embryo som kanskje flytter inn neste rundeSitter å tenker på det selv her jeg sitter med smerter og venter på TR i dag, sikkert innen de neste to timene
Jeg er veldig emosjonell i dag, men gleder meg til en ny sjanse igjen snart
![]()
Vet ikke, men dette svaret fikk jeg fra chatgtp:Kanskje festeblødning![]()
Ja blir med for nye eventyrJa, den er heldigvis flink sånn
Blir du evt med videre i IKM uke 12-13 da?

For mange år siden så fikk jeg festeblødning i den grad at jeg var sikker på at det var TR, men testa positivt etterpå. Med han minste var det bare noen dråper.Vet ikke, men dette svaret fikk jeg fra chatgtp:
Ja, det du beskriver kan være festeblødning (implantasjonsblødning). Festeblødning skjer når det befruktede egget fester seg til livmorens slimhinne, og det kan føre til en liten blødning eller spotting. Dette skjer vanligvis rundt 6–12 dager etter eggløsning, så det passer godt med tidspunktet du beskriver (dag 7 etter eggløsning). Blødningen er vanligvis svært lett, ofte brunaktig eller rosa, og kan vare i kort tid (noen timer til et par dager).
Da har du erfaring med det.For mange år siden så fikk jeg festeblødning i den grad at jeg var sikker på at det var TR, men testa positivt etterpå. Med han minste var det bare noen dråper.
Du får ta en test, håper den blir positivDa har du erfaring med det.Første gangen jeg opplever dette, men sier ikke det er Festeblødning da dette blir andre syklus etter MA så det kan være at kroppen som er i ubalanse.

Du får ta en test, håper den blir positiv![]()