❤️ IKM uke 9 ❤️

Dette så veldig lovende ut!!
Har kjørt til naboby for og kjøpe ultratidlig til test i morra. Vi er litt skremte begge to etter forrige svangerskapet. Ambivalente følelser for begge. Mange følelser hvertfall! Jeg har drømt helt sykt ville drømmer de to siste uker. Sånn var det sist å. Men da testa jeg ikke før IKM dato. Den tidlige til Babyplan var ikke noe særlig tegn på etter middagsurin. Var bedre og synligere på vanlig.

Har kjørt til naboby for og kjøpe ultratidlig til test i morra. Vi er litt skremte begge to etter forrige svangerskapet. Ambivalente følelser for begge. Mange følelser hvertfall! Jeg har drømt helt sykt ville drømmer de to siste uker. Sånn var det sist å. Men da testa jeg ikke før IKM dato. Den tidlige til Babyplan var ikke noe særlig tegn på etter middagsurin. Var bedre og synligere på vanlig.
Den vanlige babyplan er veldig grei altså, så trenger ikke tidlig test egentlig. Men gleder meg til å se i morgen! Skjønner det er litt skrekkblandet fryd, jeg tenker jo veldig på det du har fått igjennom - det er jo en sjanse for at det blir oss og. Men satser på at vi begge kommer til termin en dag, med friske barn :Heartred

Å, jeg er så lei meg for at jeg ikke har flere babyplan!! Har en ny batch fra makesure (ender på 11), og det er helt grim. Fikk dyestealer på den siste babyplan i går, og den makesure i dag ser svakere ut enn jeg har fått siste dagene.. Tatt to i dag, og begge er slik.. Arg. Så tips til alle, hamstre babyplan, ikke makesure :knegg: :shy: :bookworm:

Ble ringt fra gynekolog i dag, de hadde fått avbestilling i morgen :) Det blir godt og få litt fortere svar på ting (enn mai som først antatt), spesielt siden TR er 2 dager sen og ikke noe tegn til blødninger bare masse smerter :banghead: også har jeg noen andre spm jeg håper og få svar på :)
Så fantastisk bra! Kjempe kjipt å gå rundt med så mye smerter, det høres ikke rett ut. Hold oss oppdatert!

Så fantastisk bra! Kjempe kjipt å gå rundt med så mye smerter, det høres ikke rett ut. Hold oss oppdatert!
Har ikke vært 5 enkle mnd nei :nailbiting: Merka nå at jeg begynte og bli lei av smertene hver mnd, kommer jo i veien for arbeidet mitt (jobber i bhg, så er mye i aktivitet og en del løfting, bøying og opp og ned på gulvet/bakken) og tiden hjemme med mann og 3 åring :oops: så nå grugleder jeg meg til i morgen, gleder meg til og få litt svar samtidig er jeg spent på hva svaret er :)

TR kom 23.02, så er vel bare å hive seg på ny runde. Er bare sånn bittelitt usikker på om vi skal slippe kommende mnd, men så var det det med alderen da…
Skulle stå skippe, ikke slippe :) Det er liksom det med desemberbarn da. Har en fra før og ser mange fordeler med det å være født i januar, men… FSH på 10,3 og AMH på 3, da kan man vel ikke lenger velge og vrake i dato.

Skulle stå skippe, ikke slippe :) Det er liksom det med desemberbarn da. Har en fra før og ser mange fordeler med det å være født i januar, men… FSH på 10,3 og AMH på 3, da kan man vel ikke lenger velge og vrake i dato.
Skjønner hva du mener, vi hadde gått for desember og on vi ikke ble gravide nå. Hva er oddsen liksom. Og ville lurt om det kunne vært.. Men dette må man jo kjenne på selv :Heartred

Da var testene her «endelig» negative, så slipper jeg lurestreker.. Fått beskjed om å slutte på progesteronstøtten nå, så håper TR melder sin ankomst relativt kjapt slik at vi kan begynne ny pp :Heartred Kan trøste meg med at dersom det sitter neste pp så kan det likevel bli novemberbaby da jeg har en medfødt hjertefeil og ikke får gå lengre enn uke 36:p

Da var testene her «endelig» negative, så slipper jeg lurestreker.. Fått beskjed om å slutte på progesteronstøtten nå, så håper TR melder sin ankomst relativt kjapt slik at vi kan begynne ny pp :Heartred Kan trøste meg med at dersom det sitter neste pp så kan det likevel bli novemberbaby da jeg har en medfødt hjertefeil og ikke får gå lengre enn uke 36:p
Det var leit, men forståelig at du kan avslutte progesteronet nå.. :Heartred dere går rett videre til neste forsøk nå? Har veldig lyst å ønske deg velkommen i november klubben :Heartred

Det var leit, men forståelig at du kan avslutte progesteronet nå.. :Heartred dere går rett videre til neste forsøk nå? Har veldig lyst å ønske deg velkommen i november klubben :Heartred
Vi går rett videre ja :Heartred Mulig vi får medisinert syklus denne gangen, var snakk om letrozol.. håper det gjør susen neste pp:Heartred

Back
Topp