Er så spent på denne runden!
Sett i retrospekt så vil jeg tro at stikkingen jeg kjente 5 DPO forrige syklus var festesmerter, og at bekkensmertene som kom 8 DPO var første tegn på graviditet. Jeg merket også den tunge trøttheten som jeg kjente første gang jeg gikk gravid. Jeg fikk jo faktisk første positive allerede 8 DPO også, som da ble svakere 9 DPO da mensen kom. Så nå kommer jeg til å være skikkelig på symptomjakt, ettersom de viste seg såpass tidlig forrige syklus.
Jeg er så spent på timen til gynekolog til tirsdag, ventingen er nesten verre enn å være i DPO-land

håper han sier at det ser ut som EL kommer før CD 19 også, det har faktisk blitt litt mindre nattamming de siste nettene, da poden har begynt å veksle mellom vann på flaske og pupp når han våkner

i går kveld ved første oppvåkning fikk jeg ham til å sovne igjen uten pupp i det hele tatt, vi lå i senga og sa «natta» til alle dyrene jeg kunne komme på, og til slutt sovna han

«natta alle kuene, natta alle grisene, natta alle hestene, natta alle kråkene» and so on and so on
Det er også hyggelig å se at flere joiner her og det blir litt mer liv i gruppen! Og helt enig med
@Utålmodig92 over her, du er så dyktig gruppeansvarlig
@Mindel