❤️ IKM uke 9 ❤️

Ja jeg skal starte med enkeltdose, sist gang ble jeg gravid med første runde, så håper bare på det positive!! :smiley-angelic001 Sa de hvorfor annenhver syklus?
Når blitt ikm med eggløsning 9.? Blir det uken før kanskje?

Nei, ikke annet enn at det ofte så en "gratiseffekt" av pausemåneden :)

Når blitt ikm med eggløsning 9.? Blir det uken før kanskje?

Nei, ikke annet enn at det ofte så en "gratiseffekt" av pausemåneden :)
Jeg surer virkelig her da appene har tullet med meg pga MA og regnet som lang syklus. Jeg har el 14/02 som jeg skrev først og ikm 24/02. Regner med lengre syklus pga letrozol uansett.

Da er jeg klar for å melde meg inn her :shy:

Egentlig tilhører jeg IKM uke 8, men jeg håper på å få støtte for lutealfasen min hos gynekolog, slik at IKM blir i uke 9.
Dessuten vil antatt el-dato være nærmere dere i uke 9-gruppa, så da er det litt hyggeligere å følge med dere :love7

Vifårse - 32 - b2 - pp4 - el. 12/2 - IKM uvisst (egentlig 21/2, men oppdaterer etter gyntime neste tirsdag). - Du kan bare sette mandag 24/2 foreløpig :shy:

Last edited:
Jeg surer virkelig her da appene har tullet med meg pga MA og regnet som lang syklus. Jeg har el 14/02 som jeg skrev først og ikm 24/02. Regner med lengre syklus pga letrozol uansett.
Skjønner, jeg har ordnet! Opplevde du også at du får lengre syklus av det?

Egentlig tilhører jeg IKM uke 8, men jeg håper på å få støtte for lutealfasen min hos gynekolog, slik at IKM blir i uke 9.
Dessuten vil antatt el-dato være nærmere dere i uke 9-gruppa, så da er det litt hyggeligere å følge med dere :love7

Vifårse - 32 - b2 - pp4 - el. 12/2 - IKM uvisst (egentlig 21/2, men oppdaterer etter gyntime neste tirsdag). - Du kan bare sette mandag 24/2 foreløpig :shy:
Skjønner hva du mener! Jeg også har begynt å tenke sånn, heller henge i gruppen som tar eggløsning ca likt med meg, for blir helt "feil" når man har lang folikkelfase og kort lutealfase. Da passer man liksom ikke inn noen plasser om man følger ikm :knegg:

Håper du får noen oppløftende beskjeder hos gynekologen! Er det offentlig eller privat?

Skjønner hva du mener! Jeg også har begynt å tenke sånn, heller henge i gruppen som tar eggløsning ca likt med meg, for blir helt "feil" når man har lang folikkelfase og kort lutealfase. Da passer man liksom ikke inn noen plasser om man følger ikm :knegg:

Håper du får noen oppløftende beskjeder hos gynekologen! Er det offentlig eller privat?
Jaa, det er jo mer spennende å være i DPO-land sammen, tenker det er det som er litt av "hensikten" med IKM-gruppene :hilarious:

Det er privat. Har snakket litt med ham på mail og forklart situasjonen min og hva jeg ønsker. Han vil jo åpenbart ha meg inn for en sjekk først, men virket ikke negativ til støtte i alle fall. Håper og regner med han hadde sagt på mail "du må slutte amme, dermed basta!" om han tenkte det var eneste alternativ :hilarious:

Verdens korteste svar der! Ikke meningen, ungene som skjedde, trodde ikke jeg postet men ja, visst mensen kommer om 3 dager og ikke idag/morgen så prøver vi i slutten av feb☺️
Ja, livet skjer :laughing002 Hvor gamle er barna dine igjen forresten? :love7 Ja, du har jo en helt annen utfordring enn oss andre for å time ting. Vet ikke om alle her vet hva du står i, så du kan jo godt si noe om det om du ønsker :D

:Heartpink Vi prøver igjen! :Heartpink
Koselig at syklusene våre følger hverandre - hvis det er lov å si! :laughing002

Back
Topp