Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ja,, det var litt tidlig.. Da skjønner jeg du avventer littÆsj, fikk mensen! Da var lutealfase. 6 dager mot 7 sist. Skal siest ungene har vært syke lenge og minsten har ammet kun så! Da får vi vente til april tror eghåper for deres del at vi ikke ses da
![]()
Jepp. Jeg fikk senere eggløsning med 3 dager enn forventet. Så mulig eggløsning igjen med letrozol finner et sted mellom 9/2-14/2. jeg er utrolig spent på denne pp.Skjønner, jeg har ordnet! Opplevde du også at du får lengre syklus av det?
Å, så kjedelig! Men du fikk resept på progesteron fra klinikken for å kunne forlenge? Du ville ikke teste det denne syklusen her da?Æsj, fikk mensen! Da var lutealfase. 6 dager mot 7 sist. Skal siest ungene har vært syke lenge og minsten har ammet kun så! Da får vi vente til april tror eghåper for deres del at vi ikke ses da
![]()
JaSkal det forresten stå EL ca 14. Hos deg?
Skal eg teste det uten å gjøre et forsøk? Eller tror du fasen blir forlenget av det at eg bare kan forsøke?Å, så kjedelig! Men du fikk resept på progesteron fra klinikken for å kunne forlenge? Du ville ikke teste det denne syklusen her da?
Det er så leit at ammingen skal ødelegge for søskenønsket![]()
Å, det tør jeg ikke svar på.Skal eg teste det uten å gjøre et forsøk? Eller tror du fasen blir forlenget av det at eg bare kan forsøke?![]()
Progesteronet vil nok hindre deg i å få mensen, så du må stoppe på det for å få blødning. Men tror du må ta det opp med gynekologen? Om det er noe vits å "lage" en syklus (vet ikke hvor lang tid du må være uten progesteron for det blør heller)? Men, det er ikke aktuelt å få litt "styrt" syklus når du får barn slik du gjør? At man kan få oppfølging (ultralydlav hvordan det står til med eggmodning osv, og kanskje bruke eggløsningssprøyte for å styre når eggløsningen er mtp insiminasjon osv? Spør bare av nysgjerrighet!Skal eg teste det uten å gjøre et forsøk? Eller tror du fasen blir forlenget av det at eg bare kan forsøke?![]()
Eg kan egentligt få all hjelp å støtte eg trenge! Problemet er ammingen. Pluss avstand da, men kan betale for ultralyder her hjemme som timer bedre.Progesteronet vil nok hindre deg i å få mensen, så du må stoppe på det for å få blødning. Men tror du må ta det opp med gynekologen? Om det er noe vits å "lage" en syklus (vet ikke hvor lang tid du må være uten progesteron for det blør heller)? Men, det er ikke aktuelt å få litt "styrt" syklus når du får barn slik du gjør? At man kan få oppfølging (ultralydlav hvordan det står til med eggmodning osv, og kanskje bruke eggløsningssprøyte for å styre når eggløsningen er mtp insiminasjon osv? Spør bare av nysgjerrighet!
Kanskje eg skal gi det et forsøk visst eg kan utsette blødningen med progesteron? HmmÅ, det tør jeg ikke svar på.Vil jo tro det forlenger, men kanskje ikke nok om lutealfasen din bare var på 6 dager nå? Jeg aner ikke.
Skal be om progesteronstøtte selv denne syklusen, jeg kan jo si i fra (dersom gyn gir meg) om det forlenger min! Jeg hadde 8 dager nå forrige syklus.
Kanskje eg skal gi det et forsøk visst eg kan utsette blødningen med progesteron? Hmm
Begynne liksom å bli litt innstilt på å vente f.eks til sommeren å heller følge med på syklus.
Nå tror jeg at jeg hadde bare 8 dager sist eg blei gravid faktisk
Uff, ja, slitsomt å hoppe sånn til og fra på beslutningerOff, så masse valg å ta! Men ein dag så føles vel et valg rett så går eg for det. Eg føle eg bestemme meg for nåke men så får eg tilgang på ny informasjon så ombestemme eg meg. Haha
Eg må reise på jobb en uke på plattform i april så da kan det kanskje bli ammeslutt? Håper han vil ha pupp når eg kommer hjem, men samtidig ikke.
Når får du legetime?
Da krysser jeg fingrene for deg. Skjønner ikke hvorfor han evt ikke skulle gitt deg det? Visst du går privat, kan du jo evt ringe aleris i oslo, de har sånn video konsultasjon til 1300kr ish.Uff, ja, slitsomt å hoppe sånn til og fra på beslutninger
Hvis du blir en hel uke borte, så kan det jo være han mister interessen ila den uken. Ikke godt å simen ja, skjønner hva du mener med at du håper litt han slutter, samtidig ikke.
Har time til gynekolog til tirsdag 4. feb. håper han er positiv til å gi meg progesteron![]()
Jaa, jeg har bare hørt fra andre at de har fått beskjed om å kutte ammingen, så tror det kan være litt forskjell fra lege til lege. Mulig de er litt mer restriktive i det offentlige?Da krysser jeg fingrene for deg. Skjønner ikke hvorfor han evt ikke skulle gitt deg det? Visst du går privat, kan du jo evt ringe aleris i oslo, de har sånn video konsultasjon til 1300kr ish.
Velkommen til oss! Spennende med støttemedisin!Slenger meg med her! Første runde med cyclogest, håper lutealfasen kan forlenges.
Rorovoveror - 34 - B2 - PP3 - EL12/02- IKM 24/02 (sånn sirkus)
Ammer fortsatt og en syklus som ikke er helt stabil, men håper jeg får henge med dere![]()
Ja, det kan godt være! I det private er de vel litt mer opptatt av å gjøre kunden fornøyd, om man kan si det sånn..Jaa, jeg har bare hørt fra andre at de har fått beskjed om å kutte ammingen, så tror det kan være litt forskjell fra lege til lege. Mulig de er litt mer restriktive i det offentlige?
Jeg skal uansett gå privat, så da får vi håpe at den timen holder![]()
De fleste klinikkene i danmark ville ikke gjøre vanlig inseminering uten støtte engang fordi jeg ammet. Selv om jeg sa jeg skjønte at sjangsen kunne være mindre. Så mitt inntrykk er at mange private er opptatt av graviditetsstatistikk også.Ja, det kan godt være! I det private er de vel litt mer opptatt av å gjøre kunden fornøyd, om man kan si det sånn..