Hvordan har det gått hos deg? Har du testet noe?VFH - 40 - B3 - PP3 - EL17/02- IKM02/03
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan har det gått hos deg? Har du testet noe?VFH - 40 - B3 - PP3 - EL17/02- IKM02/03
Jeg vet ikke ikm er, kanskje uke 10. Pga PCOS så er jeg tilbake i 38-42+ dgr syklus. Hadde 28 forrige måned men tilbake til 38 ser det ut som hvis ikke mer. Skal ta en test senere ikveld for jeg rakk ikke tidligere idag.Da blir ikm når? #sliten i hodet![]()
![]()
Har lite trua da vi hadde sex litt ugunstig, og kropp og hodet var mørkbanka føltes det ut som med mye sykdom. Ikke fått mensen enda, og reist på hytta uten tester. Så tar en test imorgen kveld eller mandags morgen om tr ikke har kommet.Hvordan har det gått hos deg? Både med sykdom og syklus?

Så spennende!! Hold oss oppdatert, dette hørtes jo lovende ut!Har lite trua da vi hadde sex litt ugunstig, og kropp og hodet var mørkbanka føltes det ut som med mye sykdom. Ikke fått mensen enda, og reist på hytta uten tester. Så tar en test imorgen kveld eller mandags morgen om tr ikke har kommet.
Har vært veldig annerledes denne syklusen enn forrige. Da hadde jeg masse og sterke mensenmurringer fra 5 dpo til mensen kom. Denne runden murra det godt 10 dpo, men ingenting til lite ellers. Får da litt trua allikevel på at det kan være noe. Og vært mer emosjonell enn tidligere og![]()
Så kjedelig, vanskelig når kroppen ikke vil samarbeide..Jeg vet ikke ikm er, kanskje uke 10. Pga PCOS så er jeg tilbake i 38-42+ dgr syklus. Hadde 28 forrige måned men tilbake til 38 ser det ut som hvis ikke mer. Skal ta en test senere ikveld for jeg rakk ikke tidligere idag.
Ja den er litt kokko etter ivf måneden. Så vet ikke hva som skjer. Hvordan går det med deg?Så kjedelig, vanskelig når kroppen ikke vil samarbeide..
Ja, men det er ikke økning heller idag. Like svakt.. Men testa ikke på morgenurin idag. For kjapp på do!!Hos meg var det ikke mulig å se økning så tidlig hver dag, så bare annenhver dag ca![]()
huff!! Sitter nå og vurdere gå inn på butikken og kjøpe tidlig testen til rfsu... Eller makesure. Burde komme strek når ikm er forventa i morra eller mandag?Jeg synes urin 2 er bedre enn morgen, var det den du testet på i dag? Makesure er jo billigere enn rfsu, tror jeg? Synes makesure var ok sånn tidlig (ikke så v fra når du kommer lengre). Men det nok litt smak og behag, og hvor heldig eller uheldig du er med pakken..Ja, men det er ikke økning heller idag. Like svakt.. Men testa ikke på morgenurin idag. For kjapp på do!!huff!! Sitter nå og vurdere gå inn på butikken og kjøpe tidlig testen til rfsu... Eller makesure. Burde komme strek når ikm er forventa i morra eller mandag?
Veldig usikker!! Pga den lilla clearblue bare blinka i 4-5 så var jeg tom for tester, men babyplan sin strimmel fikk jeg sterkest positiv på 16/2. Blei ikke noe kjøp!Jeg synes urin 2 er bedre enn morgen, var det den du testet på i dag? Makesure er jo billigere enn rfsu, tror jeg? Synes makesure var ok sånn tidlig (ikke så v fra når du kommer lengre). Men det nok litt smak og behag, og hvor heldig eller uheldig du er med pakken..
Og hvor sikker er du på eggløsningen?
kanskje like greit!Vanskelig å si for jeg syntes nok ikke den var så grå egentlig. Tok nye nå og synes den tidlige testen har en mer rosa strek nå og i tillegg fikk jeg en meget svak strek på den vanlige testen. Synes det fortsatt er litt svake streker for å være 11 dpo men er jo lov å håpeEr den grå streken ? Eller er det synsbedrag?![]()

Synes det så veldig lovende ut!!Vanskelig å si for jeg syntes nok ikke den var så grå egentlig. Tok nye nå og synes den tidlige testen har en mer rosa strek nå og i tillegg fikk jeg en meget svak strek på den vanlige testen. Synes det fortsatt er litt svake streker for å være 11 dpo men er jo lov å håpe![]()
![]()
Gleder meg til mer prøving i morgenSynes det så veldig lovende ut!!

Sånn som det er mine tester også..Vanskelig å si for jeg syntes nok ikke den var så grå egentlig. Tok nye nå og synes den tidlige testen har en mer rosa strek nå og i tillegg fikk jeg en meget svak strek på den vanlige testen. Synes det fortsatt er litt svake streker for å være 11 dpo men er jo lov å håpe![]()
![]()
Jeg ser! Men den nederste ser jo ikke sååå svak ut. Når begynte du å få streker på de? Cb digital tidlig har jeg kun hatt bra erfaring medMå bare lufte huet litt ikveld, hvis dette viser seg og være graviditet og ikke bare falske positive tester. Da vil termin bli 11.11. Og forrige graviditet var termin rundt 13\14.11 Så det vil bli fryktelig nærme i tid. Og det føles skikkelig merkelig og tenke på. Kan det rett og slett være at jeg innbiller meg, at ønske er så stort at kroppen produserer HCG så det viser seg på tester? Har så masse rare tanker om akkurat dette ikveld. Bare vente på morgendagen for å ta ny test.. Og tida går ikke fort akkurat heller når man bare tenker og er helt delulu..
Clearblue digital med pluss tegn er den kjent for falsk positiv?
Babyplan viser fortsatt bare svakt skygge nå 12-13dpo.. Vet ikke om dere klarer og se. Men det er sååååååå lite synlig på kamera.
Og ja man kan bli koko av mindre altså, dette tar på psyket.Synes streken på den nederste på ingen måte er svak, ser den godt!Må bare lufte huet litt ikveld, hvis dette viser seg og være graviditet og ikke bare falske positive tester. Da vil termin bli 11.11. Og forrige graviditet var termin rundt 13\14.11 Så det vil bli fryktelig nærme i tid. Og det føles skikkelig merkelig og tenke på. Kan det rett og slett være at jeg innbiller meg, at ønske er så stort at kroppen produserer HCG så det viser seg på tester? Har så masse rare tanker om akkurat dette ikveld. Bare vente på morgendagen for å ta ny test.. Og tida går ikke fort akkurat heller når man bare tenker og er helt delulu..
Babyplan viser fortsatt bare svakt skygge nå 12-13dpo.. Vet ikke om dere klarer og se. Men det er sååååååå lite synlig på kamera.
Det der er jo tydelig strek!Må bare lufte huet litt ikveld, hvis dette viser seg og være graviditet og ikke bare falske positive tester. Da vil termin bli 11.11. Og forrige graviditet var termin rundt 13\14.11 Så det vil bli fryktelig nærme i tid. Og det føles skikkelig merkelig og tenke på. Kan det rett og slett være at jeg innbiller meg, at ønske er så stort at kroppen produserer HCG så det viser seg på tester? Har så masse rare tanker om akkurat dette ikveld. Bare vente på morgendagen for å ta ny test.. Og tida går ikke fort akkurat heller når man bare tenker og er helt delulu..

Takk.Synes streken på den nederste på ingen måte er svak, ser den godt!![]()
første gang jeg testa positivt var ifjor på denne tida, da var streken veldig klar og tydelig. Trengte ikke myyyse for å se.