❤️ IKM Uke 7 ❤️

Ikke helt positiv enda :/.
Kan jeg ha missa toppen ? At den var i går kveld .

Får ta en ny test om noen timer evt å se om den blir helt positiv .

Vedlegg

• IMG_4273.jpeg
    IMG_4273.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 14
Ikke helt positiv enda :/.
Kan jeg ha missa toppen ? At den var i går kveld .

Får ta en ny test om noen timer evt å se om den blir helt positiv .

Den kan hende, men kan også hende den bare lar vente på seg litt:happy119

Ei meget god venninne startet akkurat prøvingen på nummer 3 og fikk det til på første forsøk :sad010:Heartred
Så vondt å få høre selv om jeg unner henne det også.
Ei annen bestevenninne har termin neste måned :smiley-angry017

Ser ut som det øker litt nå ❤️

Blir nok positiv senere idag eller imorgen:gen014 uff, det kan være skikkelig vondt❤️Har dere prøvd lenge?❤️

CD17 og EL er idag, om jeg skal gå ut ifra tempen, den gikk ned idag. Hadde skikkelig el-smerter sent igår kveld:angel5

Har fullt opp med alle barna hjemme, målte tempem på 17-åringen igår(med pannetermometer) og den viste 41,4°. Alle barna er skikkelig dårlige, men heldigvis på bedringens vei. Hoster og harker opp masse slim, stakkars:dead::( Satser på at dette blir friske over helgen, da de har vært hjemme hele uken:angelic:

Screenshot_20250130_114721_FF App.jpg

20250130_102521.jpg

Screenshot_20250130_114309_Premom.jpg

Last edited:
CD17 og EL er idag, om jeg skal gå ut ifra tempen, den gikk ned idag. Hadde skikkelig el-smerter sent igår kveld:angel5

Har fullt opp med alle barna hjemme, målte tempem på 17-åringen igår(med pannetermometer) og den viste 41,4°. Alle barna er skikkelig dårlige, men heldigvis på bedringens vei. Hoster og hardere opp masse slim, stakkars:dead::( Satser på at dette blir friske over helgen, da de har vært hjemme hele uken:angelic:

Screenshot_20250130_114721_FF App.jpg

20250130_102521.jpg

Screenshot_20250130_114309_Premom.jpg
Det var heftig med feber, håper alle er friske og raske på beina igjen snart :Heartred

Uventet gravid i april som jeg mistet i mai, ble gravid akkurat den dagen jeg hadde fortalt mannen at jeg var klar for barn faktisk. Etter vi mistet var han også klar :Heartred Termin skulle vært nå i slutten av januar..

Er tungt å miste uansett hvor langt en er på vei- i det man får den positive testen så er man lissom forbundet av kjærlighet til den lille, ser for seg om det er en liten gutt eller jente og hvordan livet kommer til å bli❤️ Håper den lille sitter i denne pp :Heartred :smiley-angelic001

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp