Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg pleier beregne det
Spennende å se neste nåIkke helt positiv enda :/.
Kan jeg ha missa toppen ? At den var i går kveld .
Får ta en ny test om noen timer evt å se om den blir helt positiv .
HurraBrått ble den positiv, et par timer senereVis vedlegget 453740
Ikke helt positiv enda :/.
Kan jeg ha missa toppen ? At den var i går kveld .
Får ta en ny test om noen timer evt å se om den blir helt positiv .
Ei meget god venninne startet akkurat prøvingen på nummer 3 og fikk det til på første forsøk
Så vondt å få høre selv om jeg unner henne det også.
Ei annen bestevenninne har termin neste måned
Ser ut som det øker litt nå![]()
Uventet gravid i april som jeg mistet i mai, ble gravid akkurat den dagen jeg hadde fortalt mannen at jeg var klar for barn faktisk. Etter vi mistet var han også klarBlir nok positiv senere idag eller imorgenuff, det kan være skikkelig vondt
Har dere prøvd lenge?
![]()
Den ble høy på premom nåDen kan hende, men kan også hende den bare lar vente på seg litt![]()
Det var heftig med feber, håper alle er friske og raske på beina igjen snartCD17 og EL er idag, om jeg skal gå ut ifra tempen, den gikk ned idag. Hadde skikkelig el-smerter sent igår kveld
Har fullt opp med alle barna hjemme, målte tempem på 17-åringen igår(med pannetermometer) og den viste 41,4°. Alle barna er skikkelig dårlige, men heldigvis på bedringens vei. Hoster og hardere opp masse slim, stakkarsSatser på at dette blir friske over helgen, da de har vært hjemme hele uken
![]()
![]()
![]()
Ja, satser på at mannen er med på det i kveldHurra
Bare å få lagt de siste aksjene nå da![]()
Yay!Fikk denne nå og Høy på premom![]()
Uventet gravid i april som jeg mistet i mai, ble gravid akkurat den dagen jeg hadde fortalt mannen at jeg var klar for barn faktisk. Etter vi mistet var han også klarTermin skulle vært nå i slutten av januar..