❤️ IKM Uke 7 ❤️

CD 12 her. Har såå lyst på positiv eltest snart, men kommer nok ikke helt enda. Ingen andre tegn på eggløsning heller. Ikke slim eller smerter i siden eller noe :dance008

Trodde forøvrig jeg hadde begynt å få el-slim for noen dager sia, men var nok bare rester av noe annet som kom ut :smiley-ashamed005
Jeg pleier også å få noe som jeg alltid tror er eggløsningsslim ca en uke etter mensen, men det varer bare en dag eller to. Kan vel ikke være det da? Og så begynner det på igjen rundt EL, men ikke alltid :scratch

Fikk svar av gyn at det egentlig ikke er hensiktsmessig med letrozol når man har eggløsning selv, men at hun gjerne kunne skrive ut resept på det hvis jeg ønsket og da gå gjennom "oppskrift" på e-konsultasjon:)
Hun lurte også på om gubben hadde tatt blodprøver og evnt sædprøve :hilarious: jeg er usikker på om jeg får han til å ta sædprøve, han syns slike ting er så kleint :hilarious: enkelt nok å si at han må bare gjøre det, siden jeg har vært gjennom det jeg har. Men han er litt sær av seg, og veldig privat. Så å få han til å gjøre sitt i en kopp på sykehuset tror jeg sitter laaangt inne :p

Fikk svar av gyn at det egentlig ikke er hensiktsmessig med letrozol når man har eggløsning selv, men at hun gjerne kunne skrive ut resept på det hvis jeg ønsket og da gå gjennom "oppskrift" på e-konsultasjon:)
Hun lurte også på om gubben hadde tatt blodprøver og evnt sædprøve :hilarious: jeg er usikker på om jeg får han til å ta sædprøve, han syns slike ting er så kleint :hilarious: enkelt nok å si at han må bare gjøre det, siden jeg har vært gjennom det jeg har. Men han er litt sær av seg, og veldig privat. Så å få han til å gjøre sitt i en kopp på sykehuset tror jeg sitter laaangt inne :p
Hurra :smiley-bounce022 håper dette gjør susen for deg :woot:
Haha, mannen min er heelt lik. Det har han sagt helt siden vi skulle starte prøvingen med nr 1. Men han har heldigvis gått med på å teste seg om gyn ønsker det, hun har ikke nevnt noe enda :p

Var hos gyn på sykehuset idag. Bekreftet el på høyre side og «fin slimhinne» Har visst bakovervendt livmor. To leger brukte også et latinsk utrykk for noe jeg ikke helt forstod. De sa det var helt normalt. Håper det nevnes i epikrisen, sånn at jeg kan lese mer om det. En dermoidcyste som skulle undersøkes. Den sitter på venstre eggstokk. Kun 3 cm. De skulle diskutere i legegruppen, for om den kan påvirke ferilitet så ønsker jeg å få den fjernet. Det forstod de veldig godt, så de skulle virkelig vurdere det. Jeg fortalte om vår lange vei mot barn en, og at vi nå frykter det samme igjen. Ivf er uaktuelt, så alt som kan hindre for graviditet ønsker jeg at skal fjernes.

Håper såå at det er gullegget! Glad for bekreftet eggløsning på høyre side! :Heartpink Hvis det ikke går denne mnd, skal samboer levere sædprøve til porsgrunn.

Så kjedelig :/.
Du skal vel ha eggløsning på fredag ?:)
Første bilde er testen jeg tok rett før 15 og den andre ca klokken 17 .
Jeg har alltid fått positiv test på cd 13 eller 14 .
Kun fått positiv test på cd18 6 uker etter MA i 2023 .
Ja fredag/Lørdag er vel antatt el, skal ta en test nå straks så håper den har økt nå :smiley-bounce012
Noe el i sikte i dag da ?

Så gøy! Håper det klaffer for dere snart :Heartred
Min er bare 2.
Takk for det :love017 Perfekt forskjell med 2-3 år i mellom egentlig :binkybaby
Kjedelig med soppinfeksjon da :banghead:

Er så spent på din neste test,@Miss-babysyk ❤️
Har masse EL slim nå , så må nok ta en ny test om noen timer for å sjekke :).
Dem går hittil litt opp og ned i styrke .
Tok en til morgen i dag , men ikke sterk enda :/.

Vedlegg

• IMG_4250.jpeg
    IMG_4250.jpeg
    927,7 KB · Visninger: 15
Håper letrozol er tingen for deg om det nå ikke klaffer denne syklusen :Heartred
Det er ikke mulig for mannen å få gjort det hjemme hvis det er helt ferskt da ? :woot:
Min skal ta sædprøve, han fikk ikke noe valg :laughing001 venter på time fra sykehuset

Fortsatt svake tester, men har det slimet som kommer før el-slimet iallfall. Og vi er i gang, på mannens initiativ faktisk! :D Selv om vi har sykdom i hus og er slitne, så det er veldig fint at han er like gira på søsken som meg :love017

Håper letrozol er tingen for deg om det nå ikke klaffer denne syklusen :Heartred
Det er ikke mulig for mannen å få gjort det hjemme hvis det er helt ferskt da ? :woot:
Min skal ta sædprøve, han fikk ikke noe valg :laughing001 venter på time fra sykehuset
Vi bor 45min unna sykehuset, så vet ikke om det går :p får se hva jeg kan få overtalt ham til, vi skulle jo egentlig legge prøvingen på hylla :p

Hurra :smiley-bounce022 håper dette gjør susen for deg :woot:
Haha, mannen min er heelt lik. Det har han sagt helt siden vi skulle starte prøvingen med nr 1. Men han har heldigvis gått med på å teste seg om gyn ønsker det, hun har ikke nevnt noe enda :p
Får se hva jeg får gubben med på:hilarious:

Slenger meg med her

Mallamora - 31- B2 - PP23 - EL 2/2 - IKM 16/2

Går på letrozol denne syklusen, men har lest at det kan forskyve EL noen dager så ikke sikkert jeg ender opp i denne ikm-gruppen. Vi får se når el melder sin ankomst, så får jeg heller bytte gruppe.

Melder meg inn her med dere fiiine damer:greet025

Skal egl ikke starte prøvingen før april, men mistet spiren forrige mnd til kjemisk. EL kom brått før nå på tross av bruk av ibux, omgangssyke og et heftig forkjølelsesvirus og bruker ikke prevensjon:smiley-bounce022 Så fikk brått positiv el-test idag, hadde sex inatt:angelic:

Vært sammen med mannen i mitt liv i snart 19 år, og vi har 6 barn sammen ifra før:love7

Mamat2prinsesser&4prinser - 39 - B7- PP1 etter kjemisk - EL 30/1- IKM 13/2:Heartpink
Screenshot_20250129_140353_Premom.jpg

Skal egl ikke starte prøvingen før april, men mistet spiren forrige mnd til kjemisk. EL kom brått før nå på tross av bruk av ibux, omgangssyke og et heftig forkjølelsesvirus og bruker ikke prevensjon:smiley-bounce022 Så fikk brått positiv el-test idag, hadde sex inatt:angelic:

Vært sammen med mannen i mitt liv i snart 19 år, og vi har 6 barn sammen ifra før:love7

Mamat2prinsesser&4prinser - 39 - B7- PP1 etter kjemisk - EL 30/1- IKM 13/2:Heartpink
Vis vedlegget 453700
Så gøy! Håper det klaffer! :nailbiting: :Heartred

Vis vedlegget 453700
Hei igjen :love017 Kjedelig at vi begge havnet her etter kjemisk, men hyggelig å være i samme IKM-gruppe!

Jeg pleier også å få noe som jeg alltid tror er eggløsningsslim ca en uke etter mensen, men det varer bare en dag eller to. Kan vel ikke være det da? Og så begynner det på igjen rundt EL, men ikke alltid :scratch
Jøss, kanskje det er vanlig? Jeg husker ikke hvordan ting var før spiralen :smiley-ashamed004 Men jeg har pleid å få veldig til elsmerter tidligere, så spent på om jeg merker noe nå.

Jøss, kanskje det er vanlig? Jeg husker ikke hvordan ting var før spiralen :smiley-ashamed004 Men jeg har pleid å få veldig til elsmerter tidligere, så spent på om jeg merker noe nå.
Ja nå sitter jeg her og venter på el-smerter, el burde være rett rundt hjørnet (antatt el-dag er i morgen i følge appen min). Blir spennende å se!

Noen flere som har testet etter EL i dag ? :)
Jeg begynte å teste for 3 dager siden men har vært negativt så langt. Har foreløpig ikke hatt noen særlig symptomer på EL heller. Men jeg kjenner ikke syklusen min enda da jeg har gått på p-piller i mange år. Men hadde vært gøy hvis jeg fikk en positiv eggløsningstest snart. Må man teste flere ganger om dagen eller vil man fange det opp hvis man tester en gang per dag? ☺️

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp