❤️ IKM Uke 7 ❤️

Jeg ga opp i høst, orket ikke mer. Men
lengselen etter nr 3 forsvant ikke.. men hvor lenge skal vi prøve? Jeg er eldre enn deg, så her tikker klokken veldig i tillegg.

Flere her inne, inkludert meg selv, får letrozol selv om vi får el av oss selv. Letrozol gir egget en liten boost, etter hva jeg har forstått. Jeg ble gravid 3 av 6 ganger med letrozol for 1 år siden.
Burde kanskje sende en melding til gyn bare for å høre :)

Ikke egen erfaring men hørt at det er helt ufarlig, husker ikke mer enn det :laughing002
Føler meg skikkelig gammel i forhold til dere andre, jeg som straks er 38 og ønsker nr 2

Ja når du fikk positiv el test i går så har du vel eggløsning i dag :smiley-bounce012
Det var helt klart eggløsning i går! Fikk så vondt i venstre side, å fytti ! :wtf:Det er første gang jeg har kjent det slik som i går. Ellers så har jeg bare fått litt vondt bak med den egglederen som det slipper på.

Jeg sniker litt rundt på alle ikm-gruppene og syns det flommer over av positive tester. Og jeg kjenner på stikk av misunnelse over de som slipper å slite med å bli gravid :shy: (begynte å prøve juni 2023 med en pause inni der da vi fikk beskjed om mest sannsynlig tette eggledere, men viste seg å ikke være det)
Jeg tror kanskje jeg legger inn årene etter neste pp, jeg har ikke godt av å være her inne og håpe hver mnd på positiv test uten å få det :shy::)
Jeg føler med deg på det, Nå har ikke vi prøvd så lenge, men det er skikkelig dritt bare det å ha prøvd uten at noe skjer. For man får et så urealistisk bilde at det er bare å ligg, så blir man gravid! Jeg har søstre som liksom blir gravid på flekken bare mannen ser på dem liksom! Også sitter jeg her og det har ikke skjedd noe på snart et halvt år:confused:

Jeg føler med deg på det, Nå har ikke vi prøvd så lenge, men det er skikkelig dritt bare det å ha prøvd uten at noe skjer. For man får et så urealistisk bilde at det er bare å ligg, så blir man gravid! Jeg har søstre som liksom blir gravid på flekken bare mannen ser på dem liksom! Også sitter jeg her og det har ikke skjedd noe på snart et halvt år:confused:
Med de to vi har så har vi brukt 6pp på hver av dem. Men nå skjer virkelig ingenting :shy: har prøvd å overbevise meg om at de skyggene jeg tidligere fikk kunne vært kjemiske, men har nok bare innsett at alle var skygger :shy: skulle gjort myyyye for å hvertfall oppleve en kjemisk, bare for å se at noe skjer :p

:Heartred Endelig fikk jeg tid til å komme inn på forumet :laughing002 Vært en meget heftig dag!
Testene i dag er like svak som i går, så venter til i morgen med ny test. Har du testet mer i dag ?
Så kjedelig :/.
Du skal vel ha eggløsning på fredag ?:)
Første bilde er testen jeg tok rett før 15 og den andre ca klokken 17 .
Jeg har alltid fått positiv test på cd 13 eller 14 .
Kun fått positiv test på cd18 6 uker etter MA i 2023 .

Vedlegg

• IMG_4238.jpeg
    IMG_4238.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 6
  • IMG_4246.jpeg
    IMG_4246.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 7
Jeg sniker litt rundt på alle ikm-gruppene og syns det flommer over av positive tester. Og jeg kjenner på stikk av misunnelse over de som slipper å slite med å bli gravid :shy: (begynte å prøve juni 2023 med en pause inni der da vi fikk beskjed om mest sannsynlig tette eggledere, men viste seg å ikke være det)
Jeg tror kanskje jeg legger inn årene etter neste pp, jeg har ikke godt av å være her inne og håpe hver mnd på positiv test uten å få det :shy::)
Håper virkelig det blir din tur snart :Heartred du får komme å henge litt med oss på assistert forumet, vi er ikke så vandt til positive tester der :hilarious::wacky: (litt galgenhumor må til når man går inn i flere års prøving uten noe resultat, slik som oss). Sender deg en stor klem :Heartred:love017

Håper virkelig det blir din tur snart :Heartred du får komme å henge litt med oss på assistert forumet, vi er ikke så vandt til positive tester der :hilarious::wacky: (litt galgenhumor må til når man går inn i flere års prøving uten noe resultat, slik som oss). Sender deg en stor klem :Heartred:love017
Huffameg, måtte le litt nå :shy: :hilarious: godt at en kan ha litt galgenhumor når ting ikke går helt ens vei :Heartred

Æsj. Våknet med symptomer på soppinfeksjon. Eller... Jeg begynte vel såvidt å kjenne det i går, men valgte å ignorere det og håpe på det beste :hilarious: er ikke vant til så mye ligging :laughing002

Om det ikke skulle bli graviditet denne måneden tror jeg jeg skal begynne med EL-tester. Så får dere hjelpe meg med å tyde dem i neste IKM gruppe, selvom jeg håper jeg ikke vil treffe på noen av dere der inne!

Æsj. Våknet med symptomer på soppinfeksjon. Eller... Jeg begynte vel såvidt å kjenne det i går, men valgte å ignorere det og håpe på det beste :hilarious: er ikke vant til så mye ligging :laughing002

Om det ikke skulle bli graviditet denne måneden tror jeg jeg skal begynne med EL-tester. Så får dere hjelpe meg med å tyde dem i neste IKM gruppe, selvom jeg håper jeg ikke vil treffe på noen av dere der inne!
Det er litt slitsomt med all liggingen :laughing001
Satser på at det er forbigående og ikke blir noe infeksjon! :smiley-ashamed004

CD 12 her. Har såå lyst på positiv eltest snart, men kommer nok ikke helt enda. Ingen andre tegn på eggløsning heller. Ikke slim eller smerter i siden eller noe :dance008

Trodde forøvrig jeg hadde begynt å få el-slim for noen dager sia, men var nok bare rester av noe annet som kom ut :smiley-ashamed005

Back
Topp