❤️ IKM Uke 7 ❤️

Jeg begynte å teste for 3 dager siden men har vært negativt så langt. Har foreløpig ikke hatt noen særlig symptomer på EL heller. Men jeg kjenner ikke syklusen min enda da jeg har gått på p-piller i mange år. Men hadde vært gøy hvis jeg fikk en positiv eggløsningstest snart. Må man teste flere ganger om dagen eller vil man fange det opp hvis man tester en gang per dag? ☺️
Håper det kommer symptomer på eggløsning snart :)
Det varierer veldig fra person til person hvor korte topper man har . Men vil anbefale deg om du er usikker å teste 2-3 ganger om dagen når du ser at testene begynner å øke :).

Så gøy! Håper det klaffer! :nailbiting:

Blir spennende å se, men blir 40 år om en mnd, så er statistisk sett kun 5% sjans for graviditet i hver pp på min alder, men forrige mnd ble jeg gravid og han kom kun inni 3 dager før EL, men mistet i en kjemisk❤️

Hei igjen :love017 Kjedelig at vi begge havnet her etter kjemisk, men hyggelig å være i samme IKM-gruppe!

Heeei❤️

Ja, veldig leit å miste spiren, men håper spiren sitter fort igjen hos deg:smiley-angelic001:HeartredVeldig hyggelig å kunne følge hverandre videre I samme ikm-gruppe:)

EL-testen har begynt å bli litt sterkere :happy093

Vis vedlegget 453717
Ja , premom sier fortsatt lav da :/.
Men den er jo nesten positiv , den var heller ikke positiv rett før klokken 19 :p
Så jeg må nok snike meg til en test i morgen tidlig før jeg sender barna på skolen :)
Forhåpentligvis positiv på dere begge da i morgen :smiley-bounce012
Min steg litt men datt ned igjen så må nok vente en stund til :bookworm:
Fortsatt svake tester, men har det slimet som kommer før el-slimet iallfall. Og vi er i gang, på mannens initiativ faktisk! :D Selv om vi har sykdom i hus og er slitne, så det er veldig fint at han er like gira på søsken som meg :love017
Så koselig at han er så gira, det betyr jo veldig mye når de er skikkelig engasjert i babylagingen :love017

Vedlegg

• Tests-2025-01-16-2025-02-14-1738178391412.jpg
    Tests-2025-01-16-2025-02-14-1738178391412.jpg
    91,3 KB · Visninger: 22
Ja , premom sier fortsatt lav da :/.
Men den er jo nesten positiv , den var heller ikke positiv rett før klokken 19 :p
Så jeg må nok snike meg til en test i morgen tidlig før jeg sender barna på skolen :)

Ja, men hvis du legger inn bilde hvis du tar en test til, så går den på høy, om den er høyere enn det bilde du legger inn, om du skjønner? :hilarious:

Så hvis jeg tar en test til som er litt sterkere enn den fra klokke 16 så går den testen på høy ?:)
Da går den på low og den andre som high. Og når den er positiv, og du legger til en negativ etter det, så går den på peak og neste på Low❤️
Screenshot_20250129_213916_Premom.jpg

Oi, er det så lav sjans? Jeg ble 36 i desember, så spent på hvor lang tid det tar her :smiley-ashamed004

Fra 40 år, så er det statistisk sett kun 5% sjans for graviditet I hver pp❤️ men altså, er jo individuelle forskjeller. Ble gravid i forrige mnd med sex 3 dager før eggløsning. Så alt er relativt:happy119

Kjenner nå en del murringer rundt venstre eggstokkområde :happy119

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp