❤️ IKM Uke 7 ❤️

Sykehuset vil ta ny ultralyd av cysten om tre måneder. Om jeg ikke er gravid fjerner de den. De tror at den kan ha påvirkning av eggløsning på venstre side. Ba meg om å revurdere det at jeg ikke ønsker IVF. Men pga at jeg ikke ønsker det, så er det grunnen til operasjon. Etter denne pp skal vi ta en pause pga vi ikke ønsker januar-februar barn igjen(er ikke barnehageplass før august i min kommune). Så da kan de se ut til at det blir operasjon på meg om ikke så lenge! Håper at jeg blir gravid av meg selv da! Samboer skal også levere sødprøve, da. Greit å sjekke om at det ikke er han det står på :rolleyes:

Første gang jeg tester etter EL. Fikk bare en strek.. Er det vanlig? Trodde det nesten alltid var to, hvorav en veldig svak.
Får teste igjen i morgen tidlig. Er CD 13 i dag.
Pleier å ha 28 dagers syklus :flower

Sykehuset vil ta ny ultralyd av cysten om tre måneder. Om jeg ikke er gravid fjerner de den. De tror at den kan ha påvirkning av eggløsning på venstre side. Ba meg om å revurdere det at jeg ikke ønsker IVF. Men pga at jeg ikke ønsker det, så er det grunnen til operasjon. Etter denne pp skal vi ta en pause pga vi ikke ønsker januar-februar barn igjen(er ikke barnehageplass før august i min kommune). Så da kan de se ut til at det blir operasjon på meg om ikke så lenge! Håper at jeg blir gravid av meg selv da! Samboer skal også levere sødprøve, da. Greit å sjekke om at det ikke er han det står på :rolleyes:

Håper dere lykkes i få spiren deres❤️ Har dere prøvd lenge?

Første gang jeg tester etter EL. Fikk bare en strek.. Er det vanlig? Trodde det nesten alltid var to, hvorav en veldig svak.
Får teste igjen i morgen tidlig. Er CD 13 i dag.
Pleier å ha 28 dagers syklus :flower

Ikke alle som har EL på CD14. Kan hende du har kortere lutealfase enn 14dager, så du kanskje har 12 dager, og EL på CD16 F.eks? Når du tester etter EL så test 3 ganger om dagen: Morgen, middag og kveld. Kan hende du har en såkalt kort LH-topp på bare noen timer, så viktig du ikke går glipp av den og kun tester én gang daglig. Kan også anbefale temping :happy119

Håper det klaffer så du slipper operasjon, det er vel uansett kikkhullsoperasjon ?
Må han vente lenge på å få tatt sædprøve ? Gått nesten 2 mnd her siden henvisning og vi venter fortsatt på svar fra sykehuset, mannen gidder ikke mase så jeg begynner å få litt noia :laughing001

Da regner jeg med som i dpo-land med 1dpo idag :talk017 :gen014 :cool05:joyful: Så får vi se, har ikke store trua uansett, siden vi er syke og jeg har tatt Ibux og sånn, så:rolleyes:

Screenshot_20250131_122703_FF App.jpg

Jeg har heller ikke særlig troa denne pp .
Denne gangen var ikke El testen like sterke som når jeg ble gravid med minste frøkna.
Eggløsning var sent i går kveld (cd 16 ) eller i dag (cd 17)
Vi lagt inn aksjer på CD 11, CD 14 og CD 16 .

Ikke alle som har EL på CD14. Kan hende du har kortere lutealfase enn 14dager, så du kanskje har 12 dager, og EL på CD16 F.eks? Når du tester etter EL så test 3 ganger om dagen: Morgen, middag og kveld. Kan hende du har en såkalt kort LH-topp på bare noen timer, så viktig du ikke går glipp av den og kun tester én gang daglig. Kan også anbefale temping :happy119
Ah, takk for gode råd og oppklaring:Heartred
Hadde samleie den dagen jeg trodde jeg hadde EL pga. slim og vage smerter, så håper og tror at vi ikke gikk glipp av muligheten dersom den har vært. Men synes testen er sterkere i dag, så ikke godt å si.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp