Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, takk for gode råd og oppklaring
Hadde samleie den dagen jeg trodde jeg hadde EL pga. slim og vage smerter, så håper og tror at vi ikke gikk glipp av muligheten dersom den har vært. Men synes testen er sterkere i dag, så ikke godt å si.
Hvor lang tid cirka kan jeg anslå at det tar før denne blir positiv, dersom jeg ikke har misset EL. Eller er det helt individuelt? Beklager for at jeg er helt løk her. Men er som sagt første gang jeg prøver EL testing.
Vis vedlegget 453841
Så fint å se, takk som delerHer ser du mine fra denne syklusen:
Vis vedlegget 453843
så bra med EL slimWeee, hatt mye el-slim idagsatser på el til normal tid da (kanskje 3-4dager til). Men fy, samboer har ligget med feber hele gårsdagen. Bedre idag, men spørs om det er noe liv i svømmerne da
![]()
Weee, hatt mye el-slim idagsatser på el til normal tid da (kanskje 3-4dager til). Men fy, samboer har ligget med feber hele gårsdagen. Bedre idag, men spørs om det er noe liv i svømmerne da
![]()
Spennende!! Her er også mannen syk.. Det irriterer meg faktisk skikkeligWeee, hatt mye el-slim idagsatser på el til normal tid da (kanskje 3-4dager til). Men fy, samboer har ligget med feber hele gårsdagen. Bedre idag, men spørs om det er noe liv i svømmerne da
![]()
Så braWeee, hatt mye el-slim idagsatser på el til normal tid da (kanskje 3-4dager til). Men fy, samboer har ligget med feber hele gårsdagen. Bedre idag, men spørs om det er noe liv i svømmerne da
![]()
Har testet flere ganger i dagSpent på om du har testet i dag ,@Miss-babysyk![]()
Se der jaHar testet flere ganger i dagDet humper og går sakte oppover, lurer på å teste en siste gang i dag da toppen kom veldig raskt sist!
Aksjer tirsdag og torsdag, burde vi vente i kveld og heller spare opp til i morgen kveld kanskje ?![]()
Har testet flere ganger i dagDet humper og går sakte oppover, lurer på å teste en siste gang i dag da toppen kom veldig raskt sist!
Aksjer tirsdag og torsdag, burde vi vente i kveld og heller spare opp til i morgen kveld kanskje ?![]()
Heii. Du kan ta meg av listen. Den spontanaborten jeg hadde for 3 uker siden viser seg å være en eller annen form for exu. HCG har begynt å stige igjen fra forrige graviditet, så blir ingenting denne her «syklusen». Håper det ikke tar så altfor lang tid til jeg kan se frem mot ny syklus..
tuusen takkÅneei, så forferdelig trist du går gjennom en exuØnsker deg masse lykke til videre og sender mange trøsteklemmer din vei
![]()