❤️ IKM Uke 7 ❤️

Hvor lang tid cirka kan jeg anslå at det tar før denne blir positiv, dersom jeg ikke har misset EL. Eller er det helt individuelt? Beklager for at jeg er helt løk her. Men er som sagt første gang jeg prøver EL testing.:hilarious:

IMG_7897.jpeg

Ah, takk for gode råd og oppklaring:Heartred
Hadde samleie den dagen jeg trodde jeg hadde EL pga. slim og vage smerter, så håper og tror at vi ikke gikk glipp av muligheten dersom den har vært. Men synes testen er sterkere i dag, så ikke godt å si.

Bare hyggelig❤️ Fortsett å test. El-testene er gjerne svake etter eggløsning, så godt mulig el ikke har vært ennå. Og ha sex annenhver dag. Så er det alltid svømmere klare❤️

Hvor lang tid cirka kan jeg anslå at det tar før denne blir positiv, dersom jeg ikke har misset EL. Eller er det helt individuelt? Beklager for at jeg er helt løk her. Men er som sagt første gang jeg prøver EL testing.:hilarious:

Vis vedlegget 453841

Her ser du mine fra denne syklusen:
Screenshot_20250130_114309_Premom.jpg

Her ser du mine fra denne syklusen:
Vis vedlegget 453843
Så fint å se, takk som deler :) Hvis jeg skal sammenligne våre tester vil jeg tro det er 2-3 dager til EL. Men skal både teste, og ligge jevnlig, så får vi bare krysse fingrene:) Ser også at det er fort gjort å misse toppen ja! Tester igjen i morgen tidlig

Weee, hatt mye el-slim idag :hilarious: satser på el til normal tid da (kanskje 3-4dager til). Men fy, samboer har ligget med feber hele gårsdagen. Bedre idag, men spørs om det er noe liv i svømmerne da :shy:

Weee, hatt mye el-slim idag :hilarious: satser på el til normal tid da (kanskje 3-4dager til). Men fy, samboer har ligget med feber hele gårsdagen. Bedre idag, men spørs om det er noe liv i svømmerne da :shy:
så bra med EL slim ❤️. Bra samboeren er bedre også , får håpe det er liv i svømmerne :sign19:sign17

Så herlig med el-slim, det hjelper på go' sakene :cool14 :smiley-bounce012 Satser på at det går bra med svømmerne, på tross av sykdom:signs003:sign19:sign17

Spennende!! Her er også mannen syk.. Det irriterer meg faktisk skikkelig :hilarious: Han er ikke like gira som meg på prøving i utgangspunktet, og han blir i alle fall lite gira på sengekos når han har mansen.

Så bra :smiley-bounce012 Samme som min forrige syklus, han hadde ganske høy feber i 3-4 dager rett før/under eggløsning :banghead:
Får håpe svømmerne holder seg nokså godt til tross :angel8

Spent på om du har testet i dag ,@Miss-babysyk ❤️
Har testet flere ganger i dag :smiley-bounce012 Det humper og går sakte oppover, lurer på å teste en siste gang i dag da toppen kom veldig raskt sist!
Aksjer tirsdag og torsdag, burde vi vente i kveld og heller spare opp til i morgen kveld kanskje ? :bookworm:

Vedlegg

• Tests-2025-01-16-2025-02-14-1738360976853.jpg
    Tests-2025-01-16-2025-02-14-1738360976853.jpg
    188,8 KB · Visninger: 31
Har testet flere ganger i dag :smiley-bounce012 Det humper og går sakte oppover, lurer på å teste en siste gang i dag da toppen kom veldig raskt sist!
Aksjer tirsdag og torsdag, burde vi vente i kveld og heller spare opp til i morgen kveld kanskje ? :bookworm:
Se der ja ❤️, nå begynner den å øke ja :).
Annenhver dag skal vel være bra så tirsdag , torsdag , lørdag og evt mandag :happy: .

Med 3 åringen vår la vi aksjer på CD 12 og CD 14 i hele den fruktbare perioden :).

CD 20, og fortsatt lav test! Kjedelig. Men kroppen fortsetter å produsere el-slim iallfall, så hvis det ikke blir positiv test i morgen blir jeg virkelig overrasket.

Straks positiv. Kan hende om bare noen timer :gen014 :love017

Heii. Du kan ta meg av listen. Den spontanaborten jeg hadde for 3 uker siden viser seg å være en eller annen form for exu. HCG har begynt å stige igjen fra forrige graviditet, så blir ingenting denne her «syklusen». Håper det ikke tar så altfor lang tid til jeg kan se frem mot ny syklus..

Åneei, så forferdelig trist du går gjennom en exu❤️ Ønsker deg masse lykke til videre og sender mange trøsteklemmer din vei❤️

*limer inn fra dagboken*
2dpo og dagene snegler seg av gårde:hilarious: Dagene blir veldig lange når jeg har hatt syke barn hjemme 24/7 i 15 dager, men det går mot bedring, så jeg er fornøyd:p

Jeg promper og promper(det har gjerne vært et av tegnene mine som starter tidlig) men njaa, har ikke trua uansett og jeg spiste litt godteri igår kveld. Det lager gasteritis:laughing002 Så kan enkelt og greit være det og.

Skal hamstre Make Sure tester på torsdag, når jeg uansett skal forbi Meny. Har kun 20 MS-strimmeltester liggende(har 100+ med babyplan, da) og CB-tester og make sure stavtester. Og ja, jeg tester MYE; Selverklært testetøs deluxe som slippes fri helt uten hemninger:cool14:smiley-ashamed004:smiley-ashamed005:smiley-bounce015

Ønsker dere alle en riktig fin lørdag- offisielt siste vintermåneden nå❄️☃️⛄
Screenshot_20250201_085643_FF App.jpg

1-2 dpo her også , mest sannsynlig 1 dpo . Tiden går sakte :p

Jeg skal prøve holde meg til 11-12 februar med å teste (jeg har ikke troa på at jeg klarer vente så lenge :hilarious: )

1 dpo! :smiley-bounce012 :nailbiting:

Har jobbehelg denne helgen, så håper tiden skal gå kjapt :love017

For å oppsummere denne syklusen hittil:
TR kom 18/1 og varte 4-5 dager.
Positiv EL-test CD 13 + CD 14. Negativ igjen CD 15. Hadde tydelig EL-smerter i høyre side + ømme pupper CD 14. Observere blank og veldig strekkbart EL-slim CD 14 (kun da!)

Må kommende par uker gå fort nå.. :happy093

Jeg tror jeg hadde eggløsning forrige søndag, så mulig jeg egt er i en annen Ikm gruppe da :smiley-ashamed004 men blir værende her også :Heartred Her går det også mye sykdom, først samboeren og nå jeg.. så litt redd vi ikke har fått lagt nok aksjer denne perioden:rolleyes: venter spent på å kunne teste…

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp