❤️ IKM Uke 7 ❤️

3dpo og FF satte kryss idag:smiley-bounce012Kjenner bare jeg er oppblåst og promper mye, men det kan være pga jeg har spist litt godteri se siste 2 kveldene. Idag er det tilbake til sunt kosthold og 0 sukker:happy119 Må innrømme jeg ikke har den store trua uansett:angel5Håper ungene er feberfrie idag:)Ønsker dere alle en fredfull søndag:flower
Screenshot_20250202_083538_FF App.jpg

Fortsatt lav test, så da bytter jeg til uke 8. Lykke til alle sammen :love017

Så kjedelig EL lar vente på seg, men satser på gullegget slippes når det først blir EL og at det resulterer i spire❤️ :love017 Masse lykke til❤️

På søndager baker vi gjerne litt-
Idag ble det eplekake:joyful: Serveres med vispa krem, vaniljekesam eller vaniljesaus til:)

20250202_114945.jpg

Et spørsmål. Hvis det er sånn at man har el cd16, cd17 eller til og med cd18 når man har syklus på 29-29 dager. Er det dumt? Altså at lutealfasen blir litt kort?

Til dere med syke menn, så kan jeg forresten legge til at barnet vi har ble til rett etter at mannen hadde hatt en heftig runde Corona. Så det er håp!
Såg du hadde fått svar på det med lf, lurte litt på dette selv :)Veldig godt å høre at det faktisk kan bli babyer selv etter heftig sykdom :love017

Hei. Jeg har vært litt usikker på om jeg skal melde meg på her eller i uke 8. Nå ser jeg veldig mange av dere er flinke til å teste for EL, selv har jeg ikke gjort det før, fordi syklusen har vært utrolig stabil. Nå derimot tror jeg det er noe som er galt.. Forrige syklus varte i 22 dager, blødde ekstremt kraftig i 8 dager, og hatt to mellomblødninger etterpå. Jeg begynte å teste for EL på CD 10, da var den nesten positiv. Har fortsatt å teste i håp om at den blir sterkere, men den har bare blitt svakere og svakere. I dag på CD 14 er den helt blenda.. Noen som har erfaring på om EL kan komme på CD 9? Eller kan det tenkes at jeg plutselig ikke har EL mer? Alt har blitt forandret etter et akutt keisersnitt og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre..

Hei. Jeg har vært litt usikker på om jeg skal melde meg på her eller i uke 8. Nå ser jeg veldig mange av dere er flinke til å teste for EL, selv har jeg ikke gjort det før, fordi syklusen har vært utrolig stabil. Nå derimot tror jeg det er noe som er galt.. Forrige syklus varte i 22 dager, blødde ekstremt kraftig i 8 dager, og hatt to mellomblødninger etterpå. Jeg begynte å teste for EL på CD 10, da var den nesten positiv. Har fortsatt å teste i håp om at den blir sterkere, men den har bare blitt svakere og svakere. I dag på CD 14 er den helt blenda.. Noen som har erfaring på om EL kan komme på CD 9? Eller kan det tenkes at jeg plutselig ikke har EL mer? Alt har blitt forandret etter et akutt keisersnitt og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre..
Hei :) Jeg har desverre ingen erfaring så skal ikke si noe særlig.
Det er vel kanskje mulig allerede 9 dpo, men med så kort syklus er det kanskje lurt å sjekke hos lege ? Du hadde ikke en kjemisk forrige syklus heller ?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp