❤️ IKM Uke 7 ❤️

Heii. Du kan ta meg av listen. Den spontanaborten jeg hadde for 3 uker siden viser seg å være en eller annen form for exu. HCG har begynt å stige igjen fra forrige graviditet, så blir ingenting denne her «syklusen». Håper det ikke tar så altfor lang tid til jeg kan se frem mot ny syklus..
Nei så kjedelig :crybaby2
Håper det ordner seg raskt så du får prøve på nytt :Heartred

Så og si nesten positiv i går natt, da var kanskje toppen i natt og eggløsning er i morgen søndag da?

Vedlegg

• Tests-2025-01-16-2025-02-14-1738400517754.jpg
    Tests-2025-01-16-2025-02-14-1738400517754.jpg
    214,4 KB · Visninger: 41
Så og si nesten positiv i går natt, da var kanskje toppen i natt og eggløsning er i morgen søndag da?
Har du testet etter klokken 9 i dag ?:)
Mulig toppen var i natt ja eller at den kommer i løpet av dagen og da kommer jo EL i morgen :)

1-2 dpo her også , mest sannsynlig 1 dpo . Tiden går sakte :p

Jeg skal prøve holde meg til 11-12 februar med å teste (jeg har ikke troa på at jeg klarer vente så lenge :hilarious: )

Begynner å teste fredag når jeg er 8dpo :p :smiley-bounce012

Ja, da er EL som regel innenfor de neste 24 timene, men en vet ikke helt om ikke en temper itillegg❤️

Takk :love017 Håper bare vi får til litt privatliv i natt, sover i hytte i natt og i teorien skal 9 åringen sove på vårt rom :woot:

Mangler der ikke bittelitt for at den skal være helt positiv?? :smiley-bounce012
Jeg har bare 2 eggløsningstester igjen, tar en i kveld og sannsynligvis den siste i morgen tenker jeg.

Neida, den er positiv❤️ :happy119

Har lastet ned en app for å sammenligne testene, men den sier «høy» i dag. Er det bare for at det er høyest så langt i sammenligningen? :dance008
IMG_7903.png

Har lastet ned en app for å sammenligne testene, men den sier «høy» i dag. Er det bare for at det er høyest så langt i sammenligningen? :dance008
Vis vedlegget 453875

Du legger inn testene feil plass. De skal ligge under "andre", ikke easy home sine tester du bruker❤️

Aha! Takk:love017 Det så jeg ikke:facepalm:

Bare hyggelig, ikke så greit å legge merke til det selv heller, jeg gjorde samme feil den første gangen :laughing002

CD 16 i dag og jeg våknet til el-smerter og slim i går tidlig, og jeg kjenner det fortsatt i dag. Appen min beregner at jeg skulle hatt el på cd 14, så mulig den tar feil selvom den kjenner syklusen min godt. Har tracket i den i mange år. Mulig vi sluttet å legge inn aksjer for tidlig i forrige syklus altså!

Vi har lagt inn aksjer hver dag i mange dager og skal nok fortsette i dag og i morgen for å være helt sikre denne syklusen. Mannen er gira! Ikke på selve liggingen faktisk, men gira på å få flere barn :Heartred dritt lei av å ligge så mye begge to, så det blir el-tester neste syklus om ikke det klaffer nå. Evt at vi nøyer oss med annenhver dag. Vet jo at det er nok!

Et spørsmål. Hvis det er sånn at man har el cd16, cd17 eller til og med cd18 når man har syklus på 29-29 dager. Er det dumt? Altså at lutealfasen blir litt kort?

Til dere med syke menn, så kan jeg forresten legge til at barnet vi har ble til rett etter at mannen hadde hatt en heftig runde Corona. Så det er håp!

Et spørsmål. Hvis det er sånn at man har el cd16, cd17 eller til og med cd18 når man har syklus på 29-29 dager. Er det dumt? Altså at lutealfasen blir litt kort?

Til dere med syke menn, så kan jeg forresten legge til at barnet vi har ble til rett etter at mannen hadde hatt en heftig runde Corona. Så det er håp!

Så lenge lutealfasen er mer enn 10 dager, så skal det være innafor;

Screenshot_20250201_212527_Samsung Internet.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp