❤️ IKM UKE 6 ❤️

Jeg er ikke god på det her, men tenker at du kjenner kroppen din best selv, så da stemmer nok det.
Jeg tror egentlig at jeg selv hadde el torsdag kveld, for hadde mer el-slim torsdag kveld og stikkinger da enn jeg hadde i går. Men litt redd for å teste for tidlig i den slitsomme venteperioden, så tenker jeg regner 1 dpo i dag likevel :facepalm:

Hvilken app er det dere bruker til å legge inn testene deres?
Premom bruker jeg, har også brukt den til å tracke mens og eggløsning uten tester før.

Jeg er ikke god på det her, men tenker at du kjenner kroppen din best selv, så da stemmer nok det.
Jeg tror egentlig at jeg selv hadde el torsdag kveld, for hadde mer el-slim torsdag kveld og stikkinger da enn jeg hadde i går. Men litt redd for å teste for tidlig i den slitsomme venteperioden, så tenker jeg regner 1 dpo i dag likevel :facepalm:

Hvilken app er det dere bruker til å legge inn testene deres?
Bruker premom! Veldig greit til å se økning. Bruker bare gratis versjonen :) ser noen bruker den til temping osv. Men det gidder jeg ikke styre med.

Bestemte meg for søndag, da blir jeg 9dpo evt 8 om man regner el i dag. Føler jeg ikke greier å gå hele helgen uten å teste :facepalm: :hilarious:
Skjønner deg godt :) Jeg fikk positivt test 8dpo med forrige barn, så må som regel ta en test da uansett :p Selv om det er eneste gang av 7 graviditeter hvor jeg har fått positiv så tidlig :D

Skjønner deg godt :) Jeg fikk positivt test 8dpo med forrige barn, så må som regel ta en test da uansett :p Selv om det er eneste gang av 7 graviditeter hvor jeg har fått positiv så tidlig :D
Fikk positiv sist på 10dpo, den var ganske tydelig på vanlig test. Den endte dessverre i MA da. Med førstemann så testet jeg ikke før 2 dager etter ikm, så der var det ingen tvil! Men prøvde ikke da, så han ble en liten overraskelse :hilarious:

Hadde tenkt å melde meg inn her når jeg hadde fått bekreftet EL. Men fikk aldri positiv test når jeg trodde også gikk jeg tom for tester.
Men kan det hende jeg har gått glipp av toppen mellom testen den 18.01 og 19.01?

Vedlegg

• IMG_6286.jpeg
    IMG_6286.jpeg
    229 KB · Visninger: 18
6 dpo. Nå klør jeg sånn etter å teste . Men gruer meg samtidig veldig for å teste.. tror jeg går i kjelleren hvis den er negativ:nailbiting:
Igår var jeg på senteret og kjøpte til og med babysokker for å kunne pakke inn når/hvis jeg skal fortelle mannen. Snakk om å lage seg enda større fallhøyde.. men sånn er det i hodet mitt nå. Gleder meg liksom til positiv test, men så vet jeg jo egentlig ar den like så gjerne er negativ:pale
Når skal jeg teste?

6 dpo. Nå klør jeg sånn etter å teste . Men gruer meg samtidig veldig for å teste.. tror jeg går i kjelleren hvis den er negativ:nailbiting:
En trøst er at testen omtrent er garantert negativ i dag, 6 dpo er tidlig! Jeg har kun i 1 av mine 7 svangerskap testet positivt 8dpo, de andre har jeg testet positivt 10, 11 og 12 dpo :) Har 3 barn og resten MA/SA.

:smiley-ashamed004En trøst er at testen omtrent er garantert negativ i dag, 6 dpo er tidlig! Jeg har kun i 1 av mine 7 svangerskap testet positivt 8dpo, de andre har jeg testet positivt 10, 11 og 12 dpo :) Har 3 barn og resten MA/SA.
Takk. Ja jeg har ikke tenkt å teste idag.. vet ikke om jeg klarer å holde meg imorgen.. vet ikke hva som er best, teste negativt tidlig for å bli «vant» negativ test og miste
håpet dag for dag, eller vente lenge med test og bygge seg opp håp:smiley-ashamed004

En trøst er at testen omtrent er garantert negativ i dag, 6 dpo er tidlig! Jeg har kun i 1 av mine 7 svangerskap testet positivt 8dpo, de andre har jeg testet positivt 10, 11 og 12 dpo :) Har 3 barn og resten MA/SA.
Stakkars deg som har hatt så mye SA og MA. Jeg har 5 barn og har bare vært gravid fem ganger…

Back
Topp