Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DefinitivtKan jeg ha misset toppen?
Vis vedlegget 453422
Det var da som..! Skulle nok ha startet noen dager tidligere, men det ble nå aksjelegging i går, også tar vi en runde i dag.. og håper det er nokDefinitivt
Holder massevis, i går og i dag Får du eggløsnings smerter?Det var da som..! Skulle nok ha startet noen dager tidligere, men det ble nå aksjelegging i går, også tar vi en runde i dag.. og håper det er nok
Å så koselig med en stor flokk Så da prøver dere på nr 6 nåStakkars deg som har hatt så mye SA og MA. Jeg har 5 barn og har bare vært gravid fem ganger…
Har ikke bitt meg merke i det før, men nå sitter jeg her og kjenner på det som jeg antar må være eggløsningssmerter. Kan ikke helt forstå hva annet det kan være i all fall!Holder massevis, i går og i dag Får du eggløsnings smerter?
Så bra, for da rekker dere i morgen tidlig også om dere har mulighet Egget lever i 24 timerHar ikke bitt meg merke i det før, men nå sitter jeg her og kjenner på det som jeg antar må være eggløsningssmerter. Kan ikke helt forstå hva annet det kan være i all fall!
I wish! 2-3 stk unger som passer på at det ikke skjerSå bra, for da rekker dere i morgen tidlig også om dere har mulighet Egget lever i 24 timer
Haha, kjenner meg så igjen i de tankene dine, huff! Kjenn bare selv på når du vil starte testinga, det som gir deg mest ro tenker jeg er lurtTakk. Ja jeg har ikke tenkt å teste idag.. vet ikke om jeg klarer å holde meg imorgen.. vet ikke hva som er best, teste negativt tidlig for å bli «vant» negativ test og miste
håpet dag for dag, eller vente lenge med test og bygge seg opp håp
Heldig du er som har 5 barn <3 Og nå prøver dere på nr 6, så fantastiskStakkars deg som har hatt så mye SA og MA. Jeg har 5 barn og har bare vært gravid fem ganger…
Uff, jeg kjenner dette SÅ godt igjen, selv om jeg ikke har prøvd i et helt år enda. Merker at det er sårt når andre er gravide, og spesielt om de har prøvd kortere enn oss, det føles så urettferdig. I min omgangskrets renner det virkelig inn med gravide nå, det er veldig sårt. Tenker at det er helt naturlig og lov å kjenne på misunnelse og at man sliter med å være glad på andres vegne når man sitter i det selv. Selv om man kan tenke at man egentlig er glad på deres vegne, så føles det på ingen måte sånn ut. Jeg tenker at vi på ingen måte er slemme eller duste for å tenke det, tenker at det er helt naturlig, og de fleste andre i vår situasjon ville følt på det samme som oss, selv om det er skikkelig vondtEggløsning er over for denne siste gang før ivf! Da er man vel 1DPO i dag eller noe, selv om jeg har så liten tro veldig tøft psykisk og ikke så mange å snakke med om dette Føler man seg veldig alene nå, tenkte da kan man «blåse» litt ut her Fikk en nyhet i dag om en av mine nære gode venninner hadde blitt gravid, vi har liksom snakket litt om det og hun har prøvd noen måneder mindre enn oss under 1 år tok det. Veldig glad på hennes vegne og skulle ønske jeg ikke følte på misunnelse, men det gjør jeg og føler meg så dritt. Føler meg sint og frustrert at ikke vi får det til over 1 år prøving og må igjennom ivf og andre får det til på mindre tid og slipper ivf. Føler meg slem og dust og dårlig samvittighet for at jeg sitter og føler på alle disse «fæle» tankene. Noen som har vært eller føler på det samme? Ingenting føles lett nå og sliten av hele prosessen og skulle ønske det var oss som var der hun er nå
Godt og høre Sliter veldig nå merker jeg, hvordan skal man oppføre seg mot denne venninnen når hun også vet at jeg prøver lenge på å bli gravid og skal i gang med ivf. Føler det også er litt kleint på en måte. Hun sa ingenting annen enn hun håpet det gikk for oss også snart når jeg skrev så gøy gratulerer osv. Enda jeg skrev at jeg gruer meg til ivf styret. Var liksom ikke så mye støtte å hente av henne på det , annet enn håper vi får det til også som de på naturlige måten. Jeg føler det er litt kleint, hvordan eller hva man skal si fremover. Huff er så mye jeg skal igjennom nå for kropp og sjel, så trenger og ha fokus på ivf og få det beste ut av det enn å tenke på andre som henne hva/hvis/hvordan osv Takk for støttende meldingen det varmerUff, jeg kjenner dette SÅ godt igjen, selv om jeg ikke har prøvd i et helt år enda. Merker at det er sårt når andre er gravide, og spesielt om de har prøvd kortere enn oss, det føles så urettferdig. I min omgangskrets renner det virkelig inn med gravide nå, det er veldig sårt. Tenker at det er helt naturlig og lov å kjenne på misunnelse og at man sliter med å være glad på andres vegne når man sitter i det selv. Selv om man kan tenke at man egentlig er glad på deres vegne, så føles det på ingen måte sånn ut. Jeg tenker at vi på ingen måte er slemme eller duste for å tenke det, tenker at det er helt naturlig, og de fleste andre i vår situasjon ville følt på det samme som oss, selv om det er skikkelig vondt
Kjenner på meg at jeg kommer til å være en symptom-jeger de neste ukene Håper vi alle får to streker og terminbabyer1 DPO i dag da! Nå går vi en seig tid i møte, men jeg håper det blir masse doble streker om en uke-to på oss!