Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå ja, samme her! Kommer til å bli smågalKjenner på meg at jeg kommer til å være en symptom-jeger de neste ukene Håper vi alle får to streker og terminbabyer
Tenker at det er helt normale følelser å ha, og det er helt greit.. Du er absolutt ikke slem å dust Man blir sliten å lei og det skulle vært enklere å bli gravid..Eggløsning er over for denne siste gang før ivf! Da er man vel 1DPO i dag eller noe, selv om jeg har så liten tro veldig tøft psykisk og ikke så mange å snakke med om dette Føler man seg veldig alene nå, tenkte da kan man «blåse» litt ut her Fikk en nyhet i dag om en av mine nære gode venninner hadde blitt gravid, vi har liksom snakket litt om det og hun har prøvd noen måneder mindre enn oss under 1 år tok det. Veldig glad på hennes vegne og skulle ønske jeg ikke følte på misunnelse, men det gjør jeg og føler meg så dritt. Føler meg sint og frustrert at ikke vi får det til over 1 år prøving og må igjennom ivf og andre får det til på mindre tid og slipper ivf. Føler meg slem og dust og dårlig samvittighet for at jeg sitter og føler på alle disse «fæle» tankene. Noen som har vært eller føler på det samme? Ingenting føles lett nå og sliten av hele prosessen og skulle ønske det var oss som var der hun er nå
Tenker at det er helt normale følelser å ha, og det er helt greit.. Du er absolutt ikke slem å dust Man blir sliten å lei og det skulle vært enklere å bli gravid..
Takk Føler seg litt sånn nå med alle tanker surrer i hodet, men prøve å legge bort «alle» andre i nære relasjoner og konsentrerer seg og gi det beste til den prosessen vi skal igjennom. Jeg har ingen å dele tankene med av venner osv på dette, så deilig å kunne skrive litt dere som kanskje kjenner seg igjen i masse av detteTenker at det er helt normale følelser å ha, og det er helt greit.. Du er absolutt ikke slem å dust Man blir sliten å lei og det skulle vært enklere å bli gravid..
Er viktig å snakke med noen om det man går igjennom. Om man skal sitte med alle tanker å følelser alene, så blir man jo bare deprimert og man får det bare være rundt helle prosessen. Og gjør det du føler er best for deg akkurat nå i den tiden Så er vi her med deg helle veienTakk Føler seg litt sånn nå med alle tanker surrer i hodet, men prøve å legge bort «alle» andre i nære relasjoner og konsentrerer seg og gi det beste til den prosessen vi skal igjennom. Jeg har ingen å dele tankene med av venner osv på dette, så deilig å kunne skrive litt dere som kanskje kjenner seg igjen i masse av dette
Enda en stund til, men tenker jeg svir av en test på fredag 7 DPOTestet idag. 7 DPO. Helt blank. Og jeg blir faktisk kjempeskuffet og nedfor .. selvom jeg egentlig vet at man ikke får positiv 7DPo så tenker jeg det på en måte allikevel.. noen andre som snart begynner å teste?
Husk at det enda er kjempetidlig! Håpet er langtfra ute <3 Og det gjelder helt til mens kommer, noen tester jo positivt så sent som etter IKM også. Jeg bruker å miste håpet ved negativ test 10 dpo, men tester allikevel helt til mens kommer.Testet idag. 7 DPO. Helt blank. Og jeg blir faktisk kjempeskuffet og nedfor .. selvom jeg egentlig vet at man ikke får positiv 7DPo så tenker jeg det på en måte allikevel.. noen andre som snart begynner å teste?
Kjenner det veldig igjen, tenker at det er fint å kunne dele her, med andre som står i akkurat samme situasjon godt å se at vi er flere, når man føler seg ganske alene. Jeg synes det er vondt og vanskelig å se de rundt meg som er gravide og i den situasjonen som jeg selv hadde sett for meg å være i innen nå.Takk Føler seg litt sånn nå med alle tanker surrer i hodet, men prøve å legge bort «alle» andre i nære relasjoner og konsentrerer seg og gi det beste til den prosessen vi skal igjennom. Jeg har ingen å dele tankene med av venner osv på dette, så deilig å kunne skrive litt dere som kanskje kjenner seg igjen i masse av dette
Kjenner meg sååå igjen i dette! To av mine bestevenninner ble gravide på første forsøk etter at jeg gikk gjennom en MA i høst. Jeg har hatt akkurat samme tanker som deg, men har etter hvert innfunnet meg med at man kan fint kjenne på to forskjellige følelser samtidig. Jeg er veldig glad på deres vegne, men samtidig lei meg på mine egne vegne. Men kjenner jeg sliter med å dele min egen prosess med dem, og sliter også med å høre på hvordan graviditetene deres går.. Så ikke bare lett denne fasen! Sender deg mange klemmer, krysser fingrene for at spiren sitter for oss snartEggløsning er over for denne siste gang før ivf! Da er man vel 1DPO i dag eller noe, selv om jeg har så liten tro veldig tøft psykisk og ikke så mange å snakke med om dette Føler man seg veldig alene nå, tenkte da kan man «blåse» litt ut her Fikk en nyhet i dag om en av mine nære gode venninner hadde blitt gravid, vi har liksom snakket litt om det og hun har prøvd noen måneder mindre enn oss under 1 år tok det. Veldig glad på hennes vegne og skulle ønske jeg ikke følte på misunnelse, men det gjør jeg og føler meg så dritt. Føler meg sint og frustrert at ikke vi får det til over 1 år prøving og må igjennom ivf og andre får det til på mindre tid og slipper ivf. Føler meg slem og dust og dårlig samvittighet for at jeg sitter og føler på alle disse «fæle» tankene. Noen som har vært eller føler på det samme? Ingenting føles lett nå og sliten av hele prosessen og skulle ønske det var oss som var der hun er nå
Har 0 erfaring, men ser ikke noen grunn til at du ikke skal få det med tanke på alt du har vært igjennom Bare stå på ditt og krev!Ikke sikkert det er noen her med erfaring, men har noen prøvd prednisolon? Har lest på engelskspråklige forum hvor flere har fått dette etter å ha opplevd flere aborter. Skal til gynekolog på tirsdag, og lurer på hvor lett/vanskelig det er å få resept på noe sånt?
Jeg får skikkelig smerter når jeg har eggløsning, så tenker det er det du harHm, jeg fikk smilefjes på eggløsningstesten i dag også i tillegg til i går. I dag har jeg så sinnsykt eggløsningssmerter. Vi har lagt inn aksjer fredag og i går, ville dere lagt inn aksjer i dag og i morgen og? Eller er eggløsningssmertene et tegn på at egget er sluppet og jeg er i DPO-land? Når jeg har så mye smerter frister ikke akkurat aksjelegging
Ok, masse masse lykke til Heier masse på degJeg bytter uke. Testen er like positiv som i går. Forrige syklus var testene positive i tre dager!! Mensen kom 17 dager etter første positive test, så da regner jeg med at egget slipper sent denne gangen også
Føler så med deg Det må også være tøft for deg, godt man har et godt «team» her inne man kan dele litt tanker og følelser med. Sender deg også mange klemmer og håper den sitter snart for oss alle sammenKjenner meg sååå igjen i dette! To av mine bestevenninner ble gravide på første forsøk etter at jeg gikk gjennom en MA i høst. Jeg har hatt akkurat samme tanker som deg, men har etter hvert innfunnet meg med at man kan fint kjenne på to forskjellige følelser samtidig. Jeg er veldig glad på deres vegne, men samtidig lei meg på mine egne vegne. Men kjenner jeg sliter med å dele min egen prosess med dem, og sliter også med å høre på hvordan graviditetene deres går.. Så ikke bare lett denne fasen! Sender deg mange klemmer, krysser fingrene for at spiren sitter for oss snart
Ja det er tøff prosess Mye følelser i sving, heier på deg håper det sitter snart for oss alleKjenner det veldig igjen, tenker at det er fint å kunne dele her, med andre som står i akkurat samme situasjon godt å se at vi er flere, når man føler seg ganske alene. Jeg synes det er vondt og vanskelig å se de rundt meg som er gravide og i den situasjonen som jeg selv hadde sett for meg å være i innen nå.