❤️ IKM UKE 6 ❤️

Ja, tenkte etter jeg sendte meldingen at det var det jeg ville svart meg selv. Vet det jo egentlig i teorien, blir litt gal og lett bekymret når det er så mange følelser i denne prosessen. :facepalm:
La inn aksjer tirsdag, torsdag og tenker i dag, så krysses fingrene for at det klaffer denne gangen.
Veldig forståelig. En blir jo litt gal av tenking og planlegging. Når ønsket er så stort så vil en jo gjøre det en kan:) det er nok veldig innafor aksjelegging❤️

Tror jeg har el snart :)

20250124_180911.jpg

Så forvirrende. Jeg hadde positiv graviditetstest så sent som mandag(testet ikke etter det), og så på onsdag fikk jeg positiv eggløsningstest. Positiv test i går og også i dag. Kan den på onsdag ha vært positiv pga. hcg? Pleier ikke å ha positiv eltest tre dager på rad vanligvis. Når kommer egentlig eggløsning i sånne tilfeller?
Har du tatt en ny Graviditetstest i kveld? Hvor sterk var den på mandag? Har du kjent på livmortappen også, er den åpen så er det eggløsning i sikte. Leste at man kan teste positivt i flere dager. Når egget slipper så burde de gå ned :)

Ja det er jo det jeg også tenker. Han virket jo kompetent da jeg pratet med han, så vil jo absolutt tro at han ville eventuelt frarådet frem til han fikk undersøkt mer, dersom det skulle være ille.
Hodet mitt forstår jo at det ville være lurt å vente, men følelsene mine er totalt uenige i det:knegg:

Takk for input :Heartred
Føler veldig med deg. Og ja, du burde han sagt at du IKKE skal prøve og bli gravid. Tenker det må da finnes en løsning på det. Har du sjekket evt amerikanske forum/grupper? Håper virkelig for deg :Heartred

Føler veldig med deg. Og ja, du burde han sagt at du IKKE skal prøve og bli gravid. Tenker det må da finnes en løsning på det. Har du sjekket evt amerikanske forum/grupper? Håper virkelig for deg :Heartred
Ja ikke sant! Vi prøver vi! Mannen var enig, selv om han tok beskjeden ganske hardt, og er redd det skal skje noe med meg.
Håper vi tar det rette valget!

Nei det har jeg ikke! Takk for tips! Har du noen forslag tilfeldigvis? Finner vel ellers gjerne noe ved å google :smug:

Ja ikke sant! Vi prøver vi! Mannen var enig, selv om han tok beskjeden ganske hardt, og er redd det skal skje noe med meg.
Håper vi tar det rette valget!

Nei det har jeg ikke! Takk for tips! Har du noen forslag tilfeldigvis? Finner vel ellers gjerne noe ved å google :smug:
Nei, jeg selv har bare søkt opp grupper på Facebook. Meldt meg inn i gravid 40+ da er det ingen jeg kjenner som er med i dem, så blir lettere å snakke fritt. Føler de gruppene er ofte mere fritt talende og det er så mange flere med forskjellige erfaringer :) Søker bare sånn, så ser jeg hvem jeg føler er mest interessant. Vet ikke om du er med i de gravid gruppene på Facebook? Der kan du også spørre annonymt, men er liksom ikke alltid man får svar når man spør føler jeg.

Vedlegg

• IMG_0951.jpeg
    IMG_0951.jpeg
    342,5 KB · Visninger: 2
Back
Topp