❤️ IKM UKE 6 ❤️

1000004250.png

Her skjer det endelig ting! Masse el slim i går kveld og el smerter i dag. Så egget dropper nok i dag eller i natt! Ble noen aksjer i går kveld, og blir nok mer i dag. Men har ikke fått lagt noe mer enn det som kan klaffe. Sist var forrige helg. Fikk hvertfall tømt påsan så de ikke ble gamle:hilarious: har korte topper så skal prøve å teste litt oftere i dag å se hvor fort den dropper.

Opplever dere at mannen har mindre sædvolum hvis dere har sex flere dager på rad? I går rant det ut av meg etter akten, mens i dag merker jeg ikke noe til at han kom :confused004 Aldri tenkt over det før, men kanskje han trenger lenger tid for å bygge opp igjen lagrene..
Har litt motsatt problem, det kommer alltid veldig mye :facepalm: har stusset på det, er liksom voldsomme mengder, hvertfall i forhold til tidligere partnere. Etter 2 dager på rad så minker det litt men. Men kommer så mye at det "klasker" i gulvet om en ikke holder igjen med hånda på vei til badet :hilarious:

Har litt motsatt problem, det kommer alltid veldig mye :facepalm: har stusset på det, er liksom voldsomme mengder, hvertfall i forhold til tidligere partnere. Etter 2 dager på rad så minker det litt men. Men kommer så mye at det "klasker" i gulvet om en ikke holder igjen med hånda på vei til badet :hilarious:
Haha sånn var det på mandag da vi først la inn aksjer på en god stund. Har alltid håndkle lett tilgjengelig så jeg slipper å bruke hånden eller at det «klasker» :hilarious:
Men det er sikkert litt individuelt fra mann til mann også tenker jeg hvor mye som kommer og hvor raskt det bygges opp igjen :)

Da tror jeg moroa er over for denne gang. Tipper el var i natt. Jeg kjente det veldig godt i høyre eggstokk sent på kvelden og på natten i alle fall. Litt usikker på om jeg skal regne dagen i dag som el dag eller at jeg er 1 dpo. Tempen steg i alle fall i morges, men fikk ikke målt i går. Begynner også å bli syk så får bare se hvordan den utvikler seg :)

Vis vedlegget 453316Vis vedlegget 453317
Jeg ville tenkt at 1 DPO var i morgen :)

Haha, sånn var det her i natt. Er faktisk lenge siden han har hatt en sånn mengde. Lurer på om det kan være fordi han ikke har snusa helle uken :confused004

Haha sånn var det på mandag da vi først la inn aksjer på en god stund. Har alltid håndkle lett tilgjengelig så jeg slipper å bruke hånden eller at det «klasker» :hilarious:
Men det er sikkert litt individuelt fra mann til mann også tenker jeg hvor mye som kommer og hvor raskt det bygges opp igjen :)
Haha ja lar det ikke klaske i gulvet altså :hilarious: nå som vi prøver ligger jeg opp med stumpen en god stund etterpå. Da renner det ikke like fort ut. Men ja, er nok veldig individuelt hvor mye og hvor raskt det produseres, og trenger ikke ha noe betydning. Kan være mye væske bare også, ikke nødvendigvis flere svømmere :sign19

Ja ikke sant! Som om man ikke har nok venting i denne prosessen :hilarious:
Ikke at jeg har fått vite noe mer av legen men.. jeg er litt trassig kjenner jeg. Vil ha en til baby!
Jaaa! Er ikke noe annet en venting i denne prosessen.. venter på mensen.. venter på eggløsning.. venter på positiv test.. venter på mensen igjen.. venter å venter å venter :laughing001

Kan du ringe å masse evt?

Jaaa! Er ikke noe annet en venting i denne prosessen.. venter på mensen.. venter på eggløsning.. venter på positiv test.. venter på mensen igjen.. venter å venter å venter :laughing001

Kan du ringe å masse evt?
Ja driver å vurderer det altså! Gir han et par timer så tror jeg ikke at jeg klarer å vente mer :smiley-ashamed004

Ja driver å vurderer det altså! Gir han et par timer så tror jeg ikke at jeg klarer å vente mer :smiley-ashamed004
Gjør det, så skal jeg sitte her og heie på deg og sende masse masse positiv energi og håpe du får grønt lys :love7

Back
Topp