❤️ IKM UKE 6 ❤️

Den kan bli det ja? Jeg har mye å lære merker jeg! 0.12 her i dag, så ikke noe å skryte av akkurat.
Vi har vært mye syke vi og. Fikk korona i forrige PP, og det går sååå tregt over. Varer og varer.
Håper på EL på søndag/mandag, for det passer best med aksjelegging i helgen :hilarious:
Måtte søke det opp, for syntes min er så treg nå.. men er egentlig ikke det heller for hender jeg får den på CD 17. bare så kjedelig nå den skal bruke så lang tid på å komme.. føler jeg kan stresse unødvendig mye rundt den tiden her egentlig :dead:
Føler vi ikke har vært noe annet syke helle denne vinteren selv. Nå ser jeg bare frem til vår sol og sommer :love7

Hehe det blir vel meg også. Håper jeg skal klare å holde meg, men tviler.. har jo 10 tester liggende, så «hvorfor spare liksom» sier hodet mitt. 10 DPO er lenge. Men jeg er vel kommet flest DPO i gruppen så skal ikke klage:hilarious:
Sånn er jeg og. En vet jo aldri.. liker å analysere testene i tillegg men siden egget bruker 5-12 dager på å feste seg, og enda noen dager på å slå ut så håper jeg at jeg klarer vente til 8 dpo. Tror selv jeg klarer vente, men jeg analyserer alt og tar alt som tegn. Blir skikkelig kokko i prøvefasen

Det kan hende at vi må avbryte prøvingen på fjerdemann. Jeg prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men etter å ha pratet med lege i dag etter MR av leveren, så kan det hende at det vil være en risiko for fosterdød, eller til og med for meg som mor ved en eventuell graviditet. Driver og leser meg opp og det ser ikke så bra ut da adenomene (godartede svulster) kan vokse ganske betydelig grunnet økt østrogenproduksjon. Venter på tilbakemelding fra legen, og håper at det ikke ser så mørkt ut som jeg føler at det gjør nå.

Det kan hende at vi må avbryte prøvingen på fjerdemann. Jeg prøver å ikke ta sorgene på forskudd, men etter å ha pratet med lege i dag etter MR av leveren, så kan det hende at det vil være en risiko for fosterdød, eller til og med for meg som mor ved en eventuell graviditet. Driver og leser meg opp og det ser ikke så bra ut da adenomene (godartede svulster) kan vokse ganske betydelig grunnet økt østrogenproduksjon. Venter på tilbakemelding fra legen, og håper at det ikke ser så mørkt ut som jeg føler at det gjør nå.
Så leit og høre, håper virkelig det går som du ønsker :Heartred

Takk:Heartred
Kjenner jeg mistet litt piffen nå.. men prøver å ikke ta sorgene på forskudd.. det kan jo hende legen kommer med noe mer positivt.
Ja, ikke ta sorgene på forskudd. Det er så mye bra i den medisinske verden i dag. Må bare håpe og x fingrene for at det blir som du ønsker :Heartred

Back
Topp