❤️ IKM UKE 6 ❤️

Jeg har begynt å få slim allerede :oops: Sluttet å spotte i dag tidlig, så her går det fort i svingene. Egentlig ikke uvanlig for meg det da, men håper el venter til minst fredag likevel!
Du er heldig som slipper å vente på eggløsning i nesten 2 uker. Håper den kommer på fredag som du ønsker :love7

Du er heldig som slipper å vente på eggløsning i nesten 2 uker. Håper den kommer på fredag som du ønsker :love7
Ja, når man prøver å bli gravid er det fint med kort syklus. Ikke like gøy ellers da :hilarious:
Satser bare på at eggene har nok tid på seg til å bli ordentlig modne!

Har litt blanda følelser denne mnd kjenner jeg. Ønsker så gjerne, men om det klaffer nå er mens-termin på toårsdagen til førstemann…uansett. Aksjer er lagt, EL i dag, og så skjer det som skjer.
Føler veldig med deg på det. Jeg har et ønske om å bli gravid innen Januar. Da har datteren min bursdag, februar går greit skulle egentlig hatt en baby nå om 2 uker, så mars minste mann og så kommer april eldste mann. Er noe med det at man helst vil ha alle i hver sin mnd. men, når det skjer så er det en menning med det :love7

Ja, når man prøver å bli gravid er det fint med kort syklus. Ikke like gøy ellers da :hilarious:
Satser bare på at eggene har nok tid på seg til å bli ordentlig modne!
Jaaa, ikke sant! Da går kanskje PP litt fortere.. Egget slipper ikke før det er modent har jeg lest. Så det skal du ikke tenke på :love7

I dag har det faktisk vært en del stikkinger i Venstre siden, er Venstre sin tur denne mnd.. Vi skulle legge aksjer i dag, men sparer til i morgen. Så blir det i morgen og onsdag. Det burde være bra :love7 Da har han fått samlet opp en god dose siden vi ikke har ligget siden fredag :laughing002

Ingen høy verdi her i dag heldigvis. Begynte aksjeleggingen i går. Mest for å «kvitte» oss med gammel sperm før de viktigste dagene kommer. Nå er problemet at jeg ikke vet hva som er el-slim og hva som er rester:smiley-ashamed005 IMG_6233.jpeg

Back
Topp