❤️ IKM UKE 6 ❤️

Har jeg eggløsning nå? Den første fra igår, den andre nå kan eggløsning allerede ha vært og at jeg er for sen? Har ikke lagt inn aksjer på 4 dager
Ser ut som du får eggløsning i morgen :happy:

Premom er litt teit, bare fortsett å test så stiller den seg riktig. Evt så kan du bare sette selv at eggløsning er i morgen.

Her går det sagte men sikkert oppover mot topp :happy:

Vedlegg

• IMG_0717.png
    IMG_0717.png
    1,3 MB · Visninger: 31
Her går det sagte men sikkert oppover mot topp :happy:
Takk for svar. Ser du har en mer langstrakt stigning..? Følte min hoppet veldig opp fra igår. Jeg har ikke beregnet eggløsning før 23 januar ifølge premom og Myflo. Kan de ta så feil? ble litt stresset nå. Hvor fort faller Lh etter eggløsning?

Takk for svar. Ser du har en mer langstrakt stigning..? Følte min hoppet veldig opp fra igår. Jeg har ikke beregnet eggløsning før 23 januar ifølge premom og Myflo. Kan de ta så feil? ble litt stresset nå. Hvor fort faller Lh etter eggløsning?
Min pleier absolutt ikke å være sånn, så kjenner det er frustrerende. Men, tok Letrozol sist syklus og den kan ha en påvirkning denne syklusen også. Også har vi hatt influensa fra helvete så mulig det er derfor. Er spent på når jeg finner toppen. Du skal heller stole på eggløsnings testene dine. Premom og my flo bare regner sånn ca når du vil få. Eggløsning varierer fra mnd til mnd.

Min pleier absolutt ikke å være sånn, så kjenner det er frustrerende. Men, tok Letrozol sist syklus og den kan ha en påvirkning denne syklusen også. Også har vi hatt influensa fra helvete så mulig det er derfor. Er spent på når jeg finner toppen. Du skal heller stole på eggløsnings testene dine. Premom og my flo bare regner sånn ca når du vil få. Eggløsning varierer fra mnd til mnd.
Takk for svar❤️ håper du snart får eggløsning! Kjedelig å vente så lenge. Men kan jeg få sterkere tester i noen dager, og at dette ikke er eggløsning imorgen?

Takk for svar❤️ håper du snart får eggløsning! Kjedelig å vente så lenge. Men kan jeg få sterkere tester i noen dager, og at dette ikke er eggløsning imorgen?
Nei, LH stiger frem til eggløsning så skal jo eggløsning komme, men ja du kan få positiv test selv om kroppen ikke klarer å slippe egget. De kan så klart hoppe litt opp og ned i starten. Jeg har ikke sånn super erfaring, men prøver og dele det jeg vet :happy:

Tenker den er i morgen eller mandag, mandag er en fin dag egentlig :love7

Testene øker i dag, blir nok eggløsning i morgen/natt til mandag.. men, er så frustrerende når PreMom mener noe annet!

Vedlegg

• CC39F731-0D9D-48A2-A341-12A5133F370B.jpeg
    CC39F731-0D9D-48A2-A341-12A5133F370B.jpeg
    749,1 KB · Visninger: 28
  • IMG_0734.png
    IMG_0734.png
    1,3 MB · Visninger: 29
Testene øker i dag, blir nok eggløsning i morgen/natt til mandag.. men, er så frustrerende når PreMom mener noe annet!
Men det ser ut som den testen på CD12 er blitt registrert feil. Kanskje strekene tullet seg opp? Man kan jo dra de boksene med C og T på, så kanskje de har byttet plass? For testen er veldig lik den unde som har mye lavere score. :Heartred

Men det ser ut som den testen på CD12 er blitt registrert feil. Kanskje strekene tullet seg opp? Man kan jo dra de boksene med C og T på, så kanskje de har byttet plass? For testen er veldig lik den unde som har mye lavere score. :Heartred
Å det viste jeg ikke, tusen takk for tips. Da skal jeg fikse det :happy:

Jeg fikk også tips for mange år siden at man burde legge testene under others. Med mindre man bruker easy home testene :) :Heartred
Ja, jeg bare har fått sånn vane å legge de inn på alle 3 :laughing002 Strengt talt unødvendig.. uff man gjør mye rart under denne bli gravid tiden

Blanka - 38 - PP 2 - B 3 - EL 23.01- IKM 06.02

Hei alle sammen

Da hører jeg visst til her med dere. Satser på at det smeller til denne gangen :) Hvis det blir oktoberbaby, er foreløpig termin dagen før eldste har bursdag, så det er litt gøy. Håper det blir små babyfrø på oss alle :)

Blanka - 38 - PP 2 - B 3 - EL 23.01- IKM 06.02

Hei alle sammen

Da hører jeg visst til her med dere. Satser på at det smeller til denne gangen :) Hvis det blir oktoberbaby, er foreløpig termin dagen før eldste har bursdag, så det er litt gøy. Håper det blir små babyfrø på oss alle :)
Velkommen hit :love7 Oktober er en så fin mnd :love7

I Morgen er det endelig Mandag, og vår fine fruktbare uke er i full gang :gen014 Gleder meg til eggløsning og DPO dager

Last edited:
I Morgen er det endelig Mandag, og vår fine fruktbare uke er i full gang :gen014 Gleder meg til eggløsning og DPO dager
Ja så gøy å være flere! Men det er så mye spenning at jeg blir litt sliten og gruer for negativt resultat igjen.. og jeg er bare i 3 pp! Skjønner det må være skikkelig tøft å prøve lenge når man så gjerne ønsker…

Back
Topp