VelkommenChansey - 38 - PP1 IVF (PP snart 3 år) - B1 - EL 14.1 (innsett 19.1) - IKM ca. 4.2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VelkommenChansey - 38 - PP1 IVF (PP snart 3 år) - B1 - EL 14.1 (innsett 19.1) - IKM ca. 4.2
VelkommenSer ut så EL kommer i morgen, så melder meg inn her
MammatilA00 - 24 - PP4 - B2 - EL 20/1 - IKM 3/2
Vis vedlegget 453017
Tusen takkSpennende å følge med og heier på alleVelkommen
Jaaa, det samme Gleder meg til DPO dager og til alle testene kommerTusen takkSpennende å følge med og heier på alle
Starter med Aksjelegging i dag, ingen positiv test enda. Men, da mister vi i hvert fall ikke dagen når den kommerEndelig vår eggløsningsuke! Nå skjer det i alle fall noe Jeg har mange dager igjen, men tenker å starte aksjeleggingen i kveld. Hvor ofte ligger dere rundt el?
Jeg begynner å teste i morgen, da er jeg på CD 8. Jeg har vanligvis el på CD 12CD 8 nå, så nå nærmer vi oss det som er gøy
Når begynner dere å teste etter EL?
Når jeg ble gravid med han minste og mai baby som jeg mistet så lå vi bare på eggløsnings dagen. Så 1 ligg holder i massevisEggløsningstesten viste peak på lørdag, så altså eggløsning søndag slik jeg forstår det..? Tenkte å legge inn mange aksjer, men den kom før forventet.. hadde oss bare på lørdag.. kjenner det er skikkelig nedtur, det er vel små sjanser når vi ikke fikk lagt inn mer…?
VelkommenSlenger meg med denne mnd. Håper på baby før utgang av 2025. Skulle hatt el om noen dager, men så var det masse!!! El slim i går, så antar el er i dag
Gravigdis -35 år- PP1 -B3- EL 20/1- IKM 4.2
så kjedelig! Er jeg den som var først ute med EL her? Synes den kom så tidlig… huff, jeg bygger meg opp SÅ mye spenning…Ser ut til at jeg får Eggløsning på onsdag/torsdag. Ikke noe tegn på testene enda.. Men, tappen er åpen og eggløsnings slimet har tatt seg opp.
Gleder meg så mye til DPO dager.. er litt tortur å vente på eggløsning
Kjempe kjedelig, for jeg var så sikker på at den skulle komme i helgen. Men, siden den ombestemte seg så håper jeg det kommer noe positivt ut av det. Ja, du er vel 1 dpo i dag duså kjedelig! Er jeg den som var først ute med EL her? Synes den kom så tidlig… huff, jeg bygger meg opp SÅ mye spenning…
Jeg tester om morgenen, ettermiddag og kveld når jeg vet det nærmer seg. Om testene starter å øke så tester jeg nesten hver andre time så jeg ikke mister topp. Kanskje ekstremtTok min første eggløsningtest i sted Den var svak, så er nok lenge til eggløsning. Når på dagen tester dere? Bør man teste flere ganger for dagen?
Ser litt for meg at jeg blir lik, haha Har kjøpt 40 el-tester, bare sånn at jeg kan teste så mye jeg vil denne første gangenJeg tester om morgenen, ettermiddag og kveld når jeg vet det nærmer seg. Om testene starter å øke så tester jeg nesten hver andre time så jeg ikke mister topp. Kanskje ekstremt