❤️ IKM UKE 6 ❤️

Eggløsningstesten viste peak på lørdag, så altså eggløsning søndag slik jeg forstår det..? Tenkte å legge inn mange aksjer, men den kom før forventet.. hadde oss bare på lørdag.. kjenner det er skikkelig nedtur, det er vel små sjanser når vi ikke fikk lagt inn mer…?

Eggløsningstesten viste peak på lørdag, så altså eggløsning søndag slik jeg forstår det..? Tenkte å legge inn mange aksjer, men den kom før forventet.. hadde oss bare på lørdag.. kjenner det er skikkelig nedtur, det er vel små sjanser når vi ikke fikk lagt inn mer…?
Når jeg ble gravid med han minste og mai baby som jeg mistet så lå vi bare på eggløsnings dagen. Så 1 ligg holder i massevis :Heartred

Slenger meg med denne mnd. Håper på baby før utgang av 2025. Skulle hatt el om noen dager, men så var det masse!!! El slim i går, så antar el er i dag
Gravigdis -35 år- PP1 -B3- EL 20/1- IKM 4.2

Ser ut til at jeg får Eggløsning på onsdag/torsdag. Ikke noe tegn på testene enda.. Men, tappen er åpen og eggløsnings slimet har tatt seg opp.
Gleder meg så mye til DPO dager.. er litt tortur å vente på eggløsning

Ser ut til at jeg får Eggløsning på onsdag/torsdag. Ikke noe tegn på testene enda.. Men, tappen er åpen og eggløsnings slimet har tatt seg opp.
Gleder meg så mye til DPO dager.. er litt tortur å vente på eggløsning
så kjedelig! Er jeg den som var først ute med EL her? Synes den kom så tidlig… huff, jeg bygger meg opp SÅ mye spenning…

Tok min første eggløsningtest i sted :D Den var svak, så er nok lenge til eggløsning. Når på dagen tester dere? Bør man teste flere ganger for dagen?

så kjedelig! Er jeg den som var først ute med EL her? Synes den kom så tidlig… huff, jeg bygger meg opp SÅ mye spenning…
Kjempe kjedelig, for jeg var så sikker på at den skulle komme i helgen. Men, siden den ombestemte seg så håper jeg det kommer noe positivt ut av det. Ja, du er vel 1 dpo i dag du :love7

Tok min første eggløsningtest i sted :D Den var svak, så er nok lenge til eggløsning. Når på dagen tester dere? Bør man teste flere ganger for dagen?
Jeg tester om morgenen, ettermiddag og kveld når jeg vet det nærmer seg. Om testene starter å øke så tester jeg nesten hver andre time så jeg ikke mister topp. Kanskje ekstremt :laughing002

Jeg har begynt å få slim allerede :oops: Sluttet å spotte i dag tidlig, så her går det fort i svingene. Egentlig ikke uvanlig for meg det da, men håper el venter til minst fredag likevel!

Jeg tester om morgenen, ettermiddag og kveld når jeg vet det nærmer seg. Om testene starter å øke så tester jeg nesten hver andre time så jeg ikke mister topp. Kanskje ekstremt :laughing002
Ser litt for meg at jeg blir lik, haha :) Har kjøpt 40 el-tester, bare sånn at jeg kan teste så mye jeg vil denne første gangen :p

Har litt blanda følelser denne mnd kjenner jeg. Ønsker så gjerne, men om det klaffer nå er mens-termin på toårsdagen til førstemann…uansett. Aksjer er lagt, EL i dag, og så skjer det som skjer.

Back
Topp