❤️ IKM UKE 6 ❤️

Ryker sikkert på en 7dpo selv :smiley-bounce012 men så ikke noe før 10dpo sist
Nei, sjansen er liten. Da må egget ha festet seg 5 DPO skal det være tydelig. Men, hva om man får en bitte liten strek for egget fester seg 6 DPO.. hadde vært så gøy :love7
Gøy! Bare 1 uke til jo! :nailbiting:
Tror jeg venter til minst 9dpo. Orker ikke se så mange negative tester, og har aldri fått positiv test før det :)
Skjønner jo egentlig det. Jeg har så mange tidlig tester. Så må bare ta en :laughing002

Nei, sjansen er liten. Da må egget ha festet seg 5 DPO skal det være tydelig. Men, hva om man får en bitte liten strek for egget fester seg 6 DPO.. hadde vært så gøy :love7

Skjønner jo egentlig det. Jeg har så mange tidlig tester. Så må bare ta en :laughing002
Haha, har også et lass med tester liggende! Kjøpte med meg noen jeg aldri har prøvd før da jeg var i USA i julen også, så det blir litt gøy :)

Haha, har også et lass med tester liggende! Kjøpte med meg noen jeg aldri har prøvd før da jeg var i USA i julen også, så det blir litt gøy :)
Oj, det blir spennende. Er greit med flere forskjellige egentlig. Jeg har bare baby plan, men også 3 digitale

@Ametyst83
Jeg ringte sykehuset, men legen var visst ikke å få tak i pga noe hjemmekontor, så jeg må visst bare smøre meg med tålmodighet.

Så må man visst ta en vurdering selv da.. prøve på baby i helgen, eller ikke prøve på baby i helgen? :wacky:

@Ametyst83
Jeg ringte sykehuset, men legen var visst ikke å få tak i pga noe hjemmekontor, så jeg må visst bare smøre meg med tålmodighet.

Så må man visst ta en vurdering selv da.. prøve på baby i helgen, eller ikke prøve på baby i helgen? :wacky:
Æsj så kjedelig, men nå får han beskjed om at du har rundt :)
Han vet jo at dere prøver, og jeg tenker om det hadde vært fullstendig krise så hadde han vel satt dere på fullstendig stopp.. Eller hva tenker du? :Heartred

Så forvirrende. Jeg hadde positiv graviditetstest så sent som mandag(testet ikke etter det), og så på onsdag fikk jeg positiv eggløsningstest. Positiv test i går og også i dag. Kan den på onsdag ha vært positiv pga. hcg? Pleier ikke å ha positiv eltest tre dager på rad vanligvis. Når kommer egentlig eggløsning i sånne tilfeller?

Vedlegg

• IMG_5975.jpeg
    IMG_5975.jpeg
    114 KB · Visninger: 13
Så forvirrende. Jeg hadde positiv graviditetstest så sent som mandag(testet ikke etter det), og så på onsdag fikk jeg positiv eggløsningstest. Positiv test i går og også i dag. Kan den på onsdag ha vært positiv pga. hcg? Pleier ikke å ha positiv eltest tre dager på rad vanligvis. Når kommer egentlig eggløsning i sånne tilfeller?
Det er vel el 24-48 timer etter første positive test? Og at det er det en skal forholde seg til?:)

Æsj så kjedelig, men nå får han beskjed om at du har rundt :)
Han vet jo at dere prøver, og jeg tenker om det hadde vært fullstendig krise så hadde han vel satt dere på fullstendig stopp.. Eller hva tenker du? :Heartred
Ja det er jo det jeg også tenker. Han virket jo kompetent da jeg pratet med han, så vil jo absolutt tro at han ville eventuelt frarådet frem til han fikk undersøkt mer, dersom det skulle være ille.
Hodet mitt forstår jo at det ville være lurt å vente, men følelsene mine er totalt uenige i det:knegg:

Takk for input :Heartred

EL testene reagerer på HCG, så det er ikke umulig at du er gravid da altså.
Det var sånn jeg fant ut at jeg var gravid med minstemann. Skulle bare sjekke etter EL, men var visst allerede gravid :woot:

EL testene reagerer på HCG, så det er ikke umulig at du er gravid da altså.
Det var sånn jeg fant ut at jeg var gravid med minstemann. Skulle bare sjekke etter EL, men var visst allerede gravid :woot:
Hadde jeg vært så heldig, men siste test jeg tok var nesten usynlig.

Jeg har positive tester over flere dager. Her slapp egget dagen etter første positive test i starten, men nå slippes det samme dag som positiv test.

Selv når de er positive flere dager på rad? Blir aldri klok på dette, har jo eggløsningsslim også fremdeles. Det skal vel være borte når eggløsningen er ferdig?
I teorien ja, digitale el tester slutter jo å virke etter lhtopp er oppdaget. Men kan være kroppen har vansker med å slippe egget også?

Du har nok el i dag da. Den er positiv 24 timer før eg ca:)
Ja, tenkte etter jeg sendte meldingen at det var det jeg ville svart meg selv. Vet det jo egentlig i teorien, blir litt gal og lett bekymret når det er så mange følelser i denne prosessen. :facepalm:
La inn aksjer tirsdag, torsdag og tenker i dag, så krysses fingrene for at det klaffer denne gangen.

Så forvirrende. Jeg hadde positiv graviditetstest så sent som mandag(testet ikke etter det), og så på onsdag fikk jeg positiv eggløsningstest. Positiv test i går og også i dag. Kan den på onsdag ha vært positiv pga. hcg? Pleier ikke å ha positiv eltest tre dager på rad vanligvis. Når kommer egentlig eggløsning i sånne tilfelle
Hvis du hadde positiv graviditetstest på mandag, så kan det kanskje hende at svangerskapshormonene ikke er helt ute av kroppen enda? For meg tok det i hvert fall flere uker før svangerskapshormonene var nok ute til å få negativ EL-test igjen

Hvis du hadde positiv graviditetstest på mandag, så kan det kanskje hende at svangerskapshormonene ikke er helt ute av kroppen enda? For meg tok det i hvert fall flere uker før svangerskapshormonene var nok ute til å få negativ EL-test igjen
Det der er så individuelt. Jeg fikk eggløsning mens jeg fortsatt hadde positive hcg-tester etter MA. Men om det er litt hcg igjen vil nok testen påvirkes av det. Mine lå litt høyere i verdi enn vanlig i alle fall, men jeg så likevel en klar topp og hadde el-slim og hele pakken, så var ikke i tvil om hva som skjedde :)

Håper ikke det. Det var en litt sen kjemisk, og begynte å blø 12.januar, da jeg var 5+4.

Back
Topp