❤️ IKM Uke 5 ❤️

Hurra! 2 dpo i dag. I stad kjente jeg flere skarpe stikk på høyre side. Lurer på hva det kom av? Det er jo for tidlig for evt symptomer. Ser ut som egget har sluppet i hvert fall, om den holder seg oppe i morgen og videre også :love2

Vis vedlegget 452703
Så kjekt at vi er helt likt :woot: og godt å høre flere har stikkinger etter eggløsningen, det roet mine never hehe. Ikke godt å si hvorfor?

Så kjekt at vi er helt likt :woot: og godt å høre flere har stikkinger etter eggløsningen, det roet mine never hehe. Ikke godt å si hvorfor?

Så gøy! Blir spennende å følge med :D Jeg måtte jo google, men vet ikke helt om jeg tror på det da det er så tidlig. Men uansett moro at jeg ikke er den eneste som har kjent det

«2 dpo: Stikkinger i eggstokkene, de aller fleste kjenner dette på høyre side, for andre veksler det mellom venstre og høyre.»

Ja, det viktigste er jo aksjer, uansett hva testene viser, når. Og der er dere jo dekt, så det er bra! Regner med du har skikkelig positiv test i dag, kanskje også statisk smiley?
Sånn ser strimmeltestene ut i dag, men ingen smilefjes på Clearblue i dag tidlig eller ettermiddag. Merker stikking på venstre side så tydelig at noe er på gang :)

Vedlegg

• Screenshot_20250115_160734_Premom.jpg
    Screenshot_20250115_160734_Premom.jpg
    57 KB · Visninger: 26
Sånn ser strimmeltestene ut i dag, men ingen smilefjes på Clearblue i dag tidlig eller ettermiddag. Merker stikking på venstre side så tydelig at noe er på gang :)
Den var jo veldig positiv da, så det er i alle fall eggløsning på gang fremover :Heartred

1dpo. Tror ikke det blir lagt inn noen aksjer idag, nå er vi litt lei etter 3 dager på rad og 5 ganger i løpet av de fertile dagene :shy:
Har kjøpt inn ananas, leste her at det var en ting å kjøpe

Her har jeg hatt masse stikkinger og stølhet:)
Jeg er vel 1/2 Dpo i dag❤️
Så fine tegn! (og hurra at flere får det etter eggløsningen :hilarious: ).

Du tok ikke tester? Du kan ikke ha eggløsning nå da? Det er litt sånn typiske EL greier for meg.

Fikk fast smiley på CB-digital med 4 fertile dager også nå :shy:

Strimlene er allerede svakere da, men den i midten ble tatt på veldig utvannet urin. Flaks jeg fant ut jeg skulle ta en strimmel tidligere i dag :nailbiting:

Jeg skrøyt jo på meg tidligere her at jeg merker når jeg har el - vel, denne gangen kom den veldig brått på! Har ikke noe særlig el-slim, og humøret er på topp (jeg blir vanligvis litt lett irritert på el-dagen). :hilarious: Håper bare at egget faktisk klarer å slippe, og at jeg kan stole på at testene stemmer :smiley-angelic001

Du kan oppdatere til at EL ble 16/1 på meg, @Mindel - også tror jeg IKM-datoen kan stå :)
IMG_1358.jpeg

1dpo. Tror ikke det blir lagt inn noen aksjer idag, nå er vi litt lei etter 3 dager på rad og 5 ganger i løpet av de fertile dagene :shy:
Har kjøpt inn ananas, leste her at det var en ting å kjøpe
Skjønner det godt, det kan bli litt for mye av det gode hehe!

Fikk fast smiley på CB-digital med 4 fertile dager også nå :shy:

Strimlene er allerede svakere da, men den i midten ble tatt på veldig utvannet urin. Flaks jeg fant ut jeg skulle ta en strimmel tidligere i dag :nailbiting:

Jeg skrøyt jo på meg tidligere her at jeg merker når jeg har el - vel, denne gangen kom den veldig brått på! Har ikke noe særlig el-slim, og humøret er på topp (jeg blir vanligvis litt lett irritert på el-dagen). :hilarious: Håper bare at egget faktisk klarer å slippe, og at jeg kan stole på at testene stemmer :smiley-angelic001

Du kan oppdatere til at EL ble 16/1 på meg, @Mindel - også tror jeg IKM-datoen kan stå :)Vis vedlegget 452717
Ja, det var jaggu flaks! Må nesten sjekke tre ganger når det begynner, dette viser jo bare hvorfor hehe!

Så fine tegn! (og hurra at flere får det etter eggløsningen :hilarious: ).

Du tok ikke tester? Du kan ikke ha eggløsning nå da? Det er litt sånn typiske EL greier for meg.
Jo, tok tester frem til søndag når jeg gikk helt tom. Valgte å ikke kjøpe flere.
I går og søndag hadde jeg masse EL slim, men i dag er det ikke noe og tappen har forsvinne opp og «gjemt» seg, oppblåst som bare det, så håper alle dissa tegnene betyr at det har satt seg en spire❤️

Usikkerheten tok overhånd, så jeg begynte for første gang i mitt liv å bruke eggløsningstester. Godt var det, for den var ikke positiv før i kveld :smiley-ashamed004 Så da blir vel riktig at eggløsning er i morgen? Og ny ikm 31.01.

Back
Topp