Den er nok positiv i dagDen var blitt ganske mye sterkere på 10 min. Faktisk kanskje positiv? Men veldig lite el-slim i dag
Vis vedlegget 452696
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er nok positiv i dagDen var blitt ganske mye sterkere på 10 min. Faktisk kanskje positiv? Men veldig lite el-slim i dag
Vis vedlegget 452696
Så kjekt at vi er helt likt og godt å høre flere har stikkinger etter eggløsningen, det roet mine never hehe. Ikke godt å si hvorfor?Hurra! 2 dpo i dag. I stad kjente jeg flere skarpe stikk på høyre side. Lurer på hva det kom av? Det er jo for tidlig for evt symptomer. Ser ut som egget har sluppet i hvert fall, om den holder seg oppe i morgen og videre også
Vis vedlegget 452703
Så kjekt at vi er helt likt og godt å høre flere har stikkinger etter eggløsningen, det roet mine never hehe. Ikke godt å si hvorfor?
Sånn ser strimmeltestene ut i dag, men ingen smilefjes på Clearblue i dag tidlig eller ettermiddag. Merker stikking på venstre side så tydelig at noe er på gangJa, det viktigste er jo aksjer, uansett hva testene viser, når. Og der er dere jo dekt, så det er bra! Regner med du har skikkelig positiv test i dag, kanskje også statisk smiley?
Den var jo veldig positiv da, så det er i alle fall eggløsning på gang fremoverSånn ser strimmeltestene ut i dag, men ingen smilefjes på Clearblue i dag tidlig eller ettermiddag. Merker stikking på venstre side så tydelig at noe er på gang
Så fine tegn! (og hurra at flere får det etter eggløsningen ).Her har jeg hatt masse stikkinger og stølhet
Jeg er vel 1/2 Dpo i dag
Spennende å se om det blir sterkere da! Noen har ikke det, men da får det jo nedover og etterpå.Vis vedlegget 452716
Her er testene for i dag. MS øverst og RFSU nederst. Makan. Uansett... EL like om hjørnet nå!
Veldig spent på akkurat det, om den kommer til å bli sterkere i det hele tatt. Håper egentlig den er svakere i morgen tidlig allerede!Spennende å se om det blir sterkere da! Noen har ikke det, men da får det jo nedover og etterpå.
Brukte rsfu en runde, og mine ble aldri noe stort sterkereVeldig spent på akkurat det, om den kommer til å bli sterkere i det hele tatt. Håper egentlig den er svakere i morgen tidlig allerede!
Har hatt dem sterkere selv, så her er jeg skuffa over RFSU med akkurat den boksen jeg har kjøpt.Brukte rsfu en runde, og mine ble aldri noe stort sterkere
Skjønner det godt, det kan bli litt for mye av det gode hehe!1dpo. Tror ikke det blir lagt inn noen aksjer idag, nå er vi litt lei etter 3 dager på rad og 5 ganger i løpet av de fertile dagene
Har kjøpt inn ananas, leste her at det var en ting å kjøpe
Ja, det var jaggu flaks! Må nesten sjekke tre ganger når det begynner, dette viser jo bare hvorfor hehe!Fikk fast smiley på CB-digital med 4 fertile dager også nå
Strimlene er allerede svakere da, men den i midten ble tatt på veldig utvannet urin. Flaks jeg fant ut jeg skulle ta en strimmel tidligere i dag
Jeg skrøyt jo på meg tidligere her at jeg merker når jeg har el - vel, denne gangen kom den veldig brått på! Har ikke noe særlig el-slim, og humøret er på topp (jeg blir vanligvis litt lett irritert på el-dagen). Håper bare at egget faktisk klarer å slippe, og at jeg kan stole på at testene stemmer
Du kan oppdatere til at EL ble 16/1 på meg, @Mindel - også tror jeg IKM-datoen kan stå Vis vedlegget 452717
Jo, tok tester frem til søndag når jeg gikk helt tom. Valgte å ikke kjøpe flere.Så fine tegn! (og hurra at flere får det etter eggløsningen ).
Du tok ikke tester? Du kan ikke ha eggløsning nå da? Det er litt sånn typiske EL greier for meg.