Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, så regner med at den vil gi noe svakt resultat om det klaffa Med forrige testa jeg svakt positivt ved 8 dpoSå spennende Du er vel 9 DPO på søndag da?
Håper det klaffer for degCD 13, ingen utslag på CB el test og Blenda Lh strips på urin nr 2.Utrolig sliten og masse stikkinger i livmor i dag. La noen aksjer i går, så lysten og energien var tilstede i går.
Mistet troa allerede egentlig denne syklusen så har ikke store forhåpninger. Har ganske kort syklus, så er den optimal så burde egentlig eggløsning vært rett rundt hjørnet, men med Blenda tester så "sent" i syklusen så føler jeg det ikke går. Har kort syklus på 25 dager.Håper det klaffer for deg
Men da blir jo ikm dyttet tilsvarende, så da blir jo syklusen lengre. Kanskje det du trenger nå?Mistet troa allerede egentlig denne syklusen så har ikke store forhåpninger. Har ganske kort syklus, så er den optimal så burde egentlig eggløsning vært rett rundt hjørnet, men med Blenda tester så "sent" i syklusen så føler jeg det ikke går. Har kort syklus på 25 dager.
Hvor tidlig har dere som har vært gravide tidligere fått positive graviditetstester, og med hvilke merker? Forrige gang testet jeg ikke før mensen var 4 dager forsinket, men denne gangen klør det i fingrene hehe
Sist så klaffet det ikke før syklusen min ble normal(25dager) hadde eggløsning sent og noen dager lengre syklus. Ble klaff når eggløsningen kom til tiden litt defor jeg har mistet motet allerede MEN spennende å teste å se når den evt. Kommer likevelMen da blir jo ikm dyttet tilsvarende, så da blir jo syklusen lengre. Kanskje det du trenger nå?
Åh, forstår Satser på at det ikke har noe å si, men skjønner jo at du trekker linjene slik da Rart du test en gang om dagen nå da? Siden de var så svake?Sist så klaffet det ikke før syklusen min ble normal(25dager) hadde eggløsning sent og noen dager lengre syklus. Ble klaff når eggløsningen kom til tiden litt defor jeg har mistet motet allerede MEN spennende å teste å se når den evt. Kommer likevel
Håper allikevel at noe skjer for deg snart, kan jo ikke være godt å gå rundt i usikkerhetMistet troa allerede egentlig denne syklusen så har ikke store forhåpninger. Har ganske kort syklus, så er den optimal så burde egentlig eggløsning vært rett rundt hjørnet, men med Blenda tester så "sent" i syklusen så føler jeg det ikke går. Har kort syklus på 25 dager.
Synes den i dag så litt sterkere ut? Du tester en hang til i dag?Blir jo helt demotivert av at alle testene er så lave.. regner med eggløsning i dag eller i morgen.. men ingenting på testene ennå.. tror jeg har en veldig kort topp på LH, for sist syklus så kom toppen plutselig en kveld og var over morgenen etter.. håper jeg snart får en positiv. Vi har lagt inn aksjer minst annenhver dag, så uansett bør det holde. Men er likevel kjekt å vite eggløsning for dpo-land sin del
Vis vedlegget 452769
Ja, tester igjen i kveld! Tok en i dag tidlig og en i formiddag og den var nok litt utvannetx så godt mulig den er litt sterkere også! Så skal ta ny i kveld! Tror uansett jeg har eggløsning, men bare vanskelig å få den på testen. Har prøvd Reader tester for første gang, mulig jeg må kjøpe ett annet merke og se om de oppfører seg annerledes.Synes den i dag så litt sterkere ut? Du tester en hang til i dag?
Ja har alltid testet kun 1 gang om dagen, hender jeg misser "toppen" men vet ca når toppen kommer og vet at eggløsning har vært om den blir svakere dagen etter. Litt vanskeligere på disse digitale jeg har nå da, mulig det blir første og siste runden med deÅh, forstår Satser på at det ikke har noe å si, men skjønner jo at du trekker linjene slik da Rart du test en gang om dagen nå da? Siden de var så svake?