Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du sjekket med en g test? Om du er på CD 40?Synes EL-testen fortsatt er veldig sterk? Er det vanlig? Ikke positiv, men ikke langt unna heller? Aldri testet etter positiv EL-test før, men trodde den fort ble svakere enn det der. Men kanskje det ikke har noe å si? Tempen har jo økt..
Vis vedlegget 452734
Men herreminhatt, du hadde positiv på søndag og husker jeg? Jeg tror du må ta en graviditetstestSynes EL-testen fortsatt er veldig sterk? Er det vanlig? Ikke positiv, men ikke langt unna heller? Aldri testet etter positiv EL-test før, men trodde den fort ble svakere enn det der. Men kanskje det ikke har noe å si? Tempen har jo økt..
Vis vedlegget 452734
Har sjekket. Negativ. Ikke uvanlig for meg å ha lange syklus dessverre. Selv om etter fødselen (Juli 2023), så har den vært på rundt 34 dager. Men før det har den alltid vært på 30-80 + dager.Har du sjekket med en g test? Om du er på CD 40?
Men tenkte det samme som deg førstMen herreminhatt, du hadde positiv på søndag og husker jeg? Jeg tror du må ta en graviditetstest
Jeg fikk positiv test denne gangen 8-9 dager etter samleie. Brukte test fra Make Sure, de fra rfsu er så mye dårligere i sammenligning.. Fikk også positiv test med digital 9 dager etter samleie.Hvor tidlig har dere som har vært gravide tidligere fått positive graviditetstester, og med hvilke merker? Forrige gang testet jeg ikke før mensen var 4 dager forsinket, men denne gangen klør det i fingrene hehe
Du kan forresten sette opp meg med EL 16/1 og IKM 29/1, tror det blir mer korrektEr det forresten noen flere som ønsker å oppdatere el dato og ikm dato? Eggløsning kommer jo ikke alltid når man tenker, gi meg et pip i så fall
Når tok du g test sist?Har sjekket. Negativ. Ikke uvanlig for meg å ha lange syklus dessverre. Selv om etter fødselen (Juli 2023), så har den vært på rundt 34 dager. Men før det har den alltid vært på 30-80 + dager.
Livmortappen var åpen ved positiv EL-test og nå er den lukket. Så tror EL har vært, da jeg hadde mye symptomer på det også
Får bare følge med på tempen
Nei, den kav ikke bli mye sterkere enn dette!Stort sterkere en det her tror jeg ikke jeg får
Vis vedlegget 452725