❤️ IKM Uke 5 ❤️

Fertilitfriend mente forøvrig også at eggløsningen var en dag før, det tror jeg er feil. Det et kun fordi jeg fikk en litt høyere temperatur på dagen før eggløsning. Programmer er bare teknisk, så den setter eggløsning etter tre høyere temperaturer. Ser hva temperaturen er i morgen, så kan jeg discharte temperaturen i helga, så finner en nok eggløsning på rett plass håper jeg. Screenshot_20250115_082533_FF App.jpg

Premom har faktisk fått det riktig :hilarious: :hello2

Screenshot_20250115_082938_Premom.jpg

Fertilitfriend har slike "tips" den kommer med, og nå kom dette:

Vis vedlegget 452659

Kjenner jeg er litt urolig for dette altså! Å få tvillinger hadde vært litt..ja. Jeg har ikke helse til to i gangen. Mannen kan være mine ekstra hender for én, men ikke to.. Får håpe det bare var tilfeldig at det kom opp akkurat i dag :hilarious:
Aner ikke selv hvordan man skulle ha taklet mer enn 1 :facepalm: men er det økt sjanse for tvillinger med letrozol ?

Ingen smiley her heller i dag. Kjøpte de digitale til CB denne gangen. Står at man ikke skal se på strimmelen, men kan man det? Den måler kun Lh

Aner ikke selv hvordan man skulle ha taklet mer enn 1 :facepalm: men er det økt sjanse for tvillinger med letrozol ?

Ingen smiley her heller i dag. Kjøpte de digitale til CB denne gangen. Står at man ikke skal se på strimmelen, men kan man det? Den måler kun Lh
Måtte spørre ChatGTP.. Ble ikke mindre urolig nå :laughing002 :hilarious: :bag::wideyed:

Screenshot_20250115_083903_ChatGPT.jpg

Jeg var litt urolig i utgangspunktet for at jeg ikke skulle følges opp med ultralyd, trodde det var vanlig?

Uroen kom fordi jeg kjente den stikkingen i går, en dag etter eggløsningen..

Vet dessverre ikke om det andre du spør om! Kanskje noen andre vet?

Måtte spørre ChatGTP.. Ble ikke mindre urolig nå :laughing002 :hilarious: :bag::wideyed:

Vis vedlegget 452662

Jeg var litt urolig i utgangspunktet for at jeg ikke skulle følges opp med ultralyd, trodde det var vanlig?

Uroen kom fordi jeg kjente den stikkingen i går, en dag etter eggløsningen..
Oi du har ikke fått informasjon om dette?

Var ikke meningen å skremme deg altså, men trodde kanskje du hadde en bekymring pga medisinene :facepalm: Får satse på at det blir bare 1 likevel. Vet ikke helt hva jeg hadde gjort om det ble fler. Kroppen min hadde store problemer med å bære frem 1 sist :nailbiting:

Oi du har ikke fått informasjon om dette?

Var ikke meningen å skremme deg altså, men trodde kanskje du hadde en bekymring pga medisinene :facepalm: Får satse på at det blir bare 1 likevel. Vet ikke helt hva jeg hadde gjort om det ble fler. Kroppen min hadde store problemer med å bære frem 1 sist :nailbiting:
Jeg skulle sikkert spurt, jeg var bare glad for å få hjelp med noe :bag: Har ikke vært i kontakt med gynekologen selv, så det er ordinert via sekretæren. Så har ikke fått noen info i det hele tatt egentlig.. Håper nå valget på dobbel dose osv var basert på noe faglig fra gynekologen? Har egentlig stolt på det. Har time hos gynekologen i mai (seks måneders ventetid). Får bare sitte stille i båten, for ikke hørt noe fra eller til. Ikke sikkert jeg er gravid heller :laughing002 Har ikke akkurat hatt oddsen på min side siste ti månedene.

Jeg skulle sikkert spurt, jeg var bare glad for å få hjelp med noe :bag: Har ikke vært i kontakt med gynekologen selv, så det er ordinert via sekretæren. Så har ikke fått noen info i det hele tatt egentlig.. Håper nå valget på dobbel dose osv var basert på noe faglig fra gynekologen? Har egentlig stolt på det. Har time hos gynekologen i mai (seks måneders ventetid). Får bare sitte stille i båten, for ikke hørt noe fra eller til. Ikke sikkert jeg er gravid heller :laughing002 Har ikke akkurat hatt oddsen på min side siste ti månedene.
Æsj det var lang ventetid :nailbiting: men skjønner du er glad for litt hjelp.

Tydelig økning på el-strimlene, og jeg fikk smiley på CB digital (den som kun viser 2 fertile dager, og ikke 4) :love7 :D Fikk sirkel i morges (på samme digitale) og blinkende på den som viser fire fertile dager i morges (tok ikke den nå, for har kun én igjen av de testene som jeg tenkte å ta i morgen, eventuelt på neste urin).
Strimlene er ikke helt positive ennå, men regner med den blir det ila dagen eller i morgen :smiley-angelic001:D

Åå, jeg er så glad for at det ser ut som el kommer tidligere denne syklusen :love7
IMG_1352.jpeg

Vedlegg

• IMG_1351.jpeg
    IMG_1351.jpeg
    328,6 KB · Visninger: 2
Hurra! 2 dpo i dag. I stad kjente jeg flere skarpe stikk på høyre side. Lurer på hva det kom av? Det er jo for tidlig for evt symptomer. Ser ut som egget har sluppet i hvert fall, om den holder seg oppe i morgen og videre også :love2

IMG_3230.jpeg

Back
Topp