❤️ IKM Uke 49 ❤️

Dere som tester positivt - kan dere ta en "recap" om hvordan syklusen har vært? Når eggløsning, når sex i forhold til den osv? :D
Sent svar, men kom på denne. Hadde masse elslim den dagen jeg fikk første positive eggløsningstest. Hadde sex de to dagene jeg hadde sterke tester, antar eggløsning var dagen etter det. Da fikk vi dessverre ikke til, men det gikk fint likevel :love017

@stjerna80 hvordan gikk det med deg? Du er vel etter ikm nå? :)

Og @HI93?

@AnneS fikk det tar en test i går, eller avventet du?

@Håperbaby2025 hva med deg?

Og @Gravid hva skal vi sette deg på? :laughing002 Du falt liksom ikke på noen av kategoriene, kanskje byttet uke? Har du sjekket med eggløsningstester forresten? Evt ny graviditetstest? Kanskje gynekologen så feil.. Hvem vet hehe!
Byttet uke kan funke ja :hilarious: Negativ graviditetstest, nesten positiv eggløsningstest:happy090

@stjerna80 hvordan gikk det med deg? Du er vel etter ikm nå? :)

Og @HI93?

@AnneS fikk det tar en test i går, eller avventet du?

@Håperbaby2025 hva med deg?

Og @Gravid hva skal vi sette deg på? :laughing002 Du falt liksom ikke på noen av kategoriene, kanskje byttet uke? Har du sjekket med eggløsningstester forresten? Evt ny graviditetstest? Kanskje gynekologen så feil.. Hvem vet hehe!
Kan settes på TR :smiley-ashamed004

Da er uken vår over, for et fantastisk resultat med seks gravide!! Gratulerer til alle, håper dere får en flott premie om 8 måneder :love7

Vi andre får fortsette og 2025 venter på oss!

@stjerna80 du får si i fra om det skjer noe hos deg, men da havnet du kanskje på ny uke om mensen ikke er kommet til nå? Kanskje du enda får positiv test når eggløsningen ikke har vært noe du har tenkt!

Satt seg på mensen @Isond , men om det endrer seg får du gi et pip :Heartred

Takk for selskapet i mange uker! De av dere som ikke er gravid - kanskje vi kommer i samme gruppe igjen etterhvert?

Da er uken vår over, for et fantastisk resultat med seks gravide!! Gratulerer til alle, håper dere får en flott premie om 8 måneder :love7

Vi andre får fortsette og 2025 venter på oss!

@stjerna80 du får si i fra om det skjer noe hos deg, men da havnet du kanskje på ny uke om mensen ikke er kommet til nå? Kanskje du enda får positiv test når eggløsningen ikke har vært noe du har tenkt!

Satt seg på mensen @Isond , men om det endrer seg får du gi et pip :Heartred

Takk for selskapet i mange uker! De av dere som ikke er gravid - kanskje vi kommer i samme gruppe igjen etterhvert?
Ikke mens enda, men tempdropp i dag så blir nok i kveld eller i morgen.

Fortsatt ingen mens, men nå tror jeg kroppen prøver på ny el. Har utslag på el-tester og negativ g-test. Her har jeg ingen erfaring for dette har ikke skjedd meg før. Kom gjerne med innspill. Vi kjører ihvertfall på med runder i «høyet».

Er på dag 3 av mensen nå, men har kjent litt halsbrann og vært sliten. Kjent litt stikk. Så tok en test bare for å sjekke. Joda, den var positiv. Blir helt fortvilt, opplevde noe lignende i januar i fjor, men da testet jeg etter åtte dager med blødning fordi jeg trodde det kjentes ut som eggløsning var på vei, men var gravid.
Så nå igjen. Testet sist fredag, da var clearblue digital negativ, «ikke gravid.» Testet ikke mer, før nå.
Kan det være exu? :(Har blødd som en normal mens, med klumper og alt. Nå blir neste pp utsatt og blir så trist fordi jeg har ikke tid å miste.

Vedlegg

• IMG_5345.jpeg
    IMG_5345.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 55
Er på dag 3 av mensen nå, men har kjent litt halsbrann og vært sliten. Kjent litt stikk. Så tok en test bare for å sjekke. Joda, den var positiv. Blir helt fortvilt, opplevde noe lignende i januar i fjor, men da testet jeg etter åtte dager med blødning fordi jeg trodde det kjentes ut som eggløsning var på vei, men var gravid.
Så nå igjen. Testet sist fredag, da var clearblue digital negativ, «ikke gravid.» Testet ikke mer, før nå.
Kan det være exu? :(Har blødd som en normal mens, med klumper og alt. Nå blir neste pp utsatt og blir så trist fordi jeg har ikke tid å miste.
Kanskje det kan være lurt å prate med legen? Skjønner godt du blir bekymret! Et det sannsynlig at eggløsningen kunne være senere en du trodde?

Kanskje det kan være lurt å prate med legen? Skjønner godt du blir bekymret! Et det sannsynlig at eggløsningen kunne være senere en du trodde?
Nei, tror ikke det. Både testet etter el og tempet. Hadde tempdropp på søndag og mandag, så dette er veldig rart.

Back
Topp