❤️ IKM uke 44 ❤️

Jeg har også kun hatt negative etter en positiv 11 dpo. Jeg er 13 dpo og ikm imorgen. Negativ idag også på morgenurin. Men jeg bruker rfsu test ofte. Googlet de og veldig mange er negativ til de testene for de skal angivelig vise feil resultat, gravid når man ikke er gravid og omvendt. Så jeg får bare se ila dagene om tr dukker opp [emoji5]️
Jeg testet med rfsu strimmel på tirsdag (12dpo) etter at babyplan ga ultrasvake streker fra 8dpo, og fikk negativ. TR kom neste dag så var nok riktig resultat da. Tenkte å bruke kun dem neste pp, og ikke teste så tidlig, men er det dumt da kanskje? Hvilke tester er best? [emoji4]
 
Jeg testet med rfsu strimmel på tirsdag (12dpo) etter at babyplan ga ultrasvake streker fra 8dpo, og fikk negativ. TR kom neste dag så var nok riktig resultat da. Tenkte å bruke kun dem neste pp, og ikke teste så tidlig, men er det dumt da kanskje? Hvilke tester er best? [emoji4]

Jeg er IKM dag 2 idag og fremdeles ingen tr. Og ingen spotting. Venter på tester i posten så har ikke testet på 3 dager men jeg brukte altså alle 8 testene fra rfsu og en av de var positiv 10 eller 11 dpo. Resten neg.

Min første pp og første barn så jeg har ingen anelse. De jeg bestilte nå var fra tostreker. Og kommer ikke til å teste tidlig igjen jeg heller
 
Fra hvilken dpo tenker dere at «da er det slik»?

Jeg tok ovitrellesprøyten for 14 dager siden, og skal da i utgangspunktet være ca. 12 dpo i dag, hvis jeg ikke fikk eggløsning da jeg mistenkte tirsdagen etter, da er jeg 10 dpo.
Jeg har hatt mye rare symptomer, men mye av det kan jo komme av sprøyten frem til denne uken vertfall[emoji28] tirsdag fikk jeg mye murringer, onsdag litt mer pluss spotting og litt rosa på papiret, torsdag litt spotting og murringene avtok. Jeg var bombesikker på at mensen kom men alle symptomene på den forsvant sammen med spottingen. Negative tester...

Im going crazy [emoji23][emoji23]
 
Jeg er IKM dag 2 idag og fremdeles ingen tr. Og ingen spotting. Venter på tester i posten så har ikke testet på 3 dager men jeg brukte altså alle 8 testene fra rfsu og en av de var positiv 10 eller 11 dpo. Resten neg.

Min første pp og første barn så jeg har ingen anelse. De jeg bestilte nå var fra tostreker. Og kommer ikke til å teste tidlig igjen jeg heller
Blir veldig spennende når testene kommer da, krysser fingrene for deg! [emoji4] Prøver på tredje vi, men er visst ikke like enkelt denne gangen, selv om dette kun var pp2 da.
 
Blir veldig spennende når testene kommer da, krysser fingrene for deg! [emoji4] Prøver på tredje vi, men er visst ikke like enkelt denne gangen, selv om dette kun var pp2 da.

Ja jeg er veldig spent! Men prøver å ikke ha for mye forhåpninger selv om det er vanskelig! ;)
Lykke til i neste pp :smiley-bounce012
 
Ja jeg er veldig spent! Men prøver å ikke ha for mye forhåpninger selv om det er vanskelig! ;)
Lykke til i neste pp :smiley-bounce012
De to første pp'ene har jeg hatt sterke symptomer og vært veldig sikker på at jeg har vært gravid, så de forhåpningene kjenner jeg godt til! Skal prøve å ikke analysere noen ting og kun forholde meg til tester neste pp [emoji28] Tusen takk!
 
TR kom i dag. Forventet etter flere dager med spotting og ingen murringer, men dritkjipt likevel! :sorry:
 
9 dpo idag og negativ test. Tempen droppa også idag. Dette går ikke veien :(
 
Kveldstest 9dpo. Klarte ikke holde meg så lenge, så urinen var veldig lys. Men streken er sterkere! [emoji7]
961064c146a71c2bf82e10e778904e46.jpg

Hurra! Gratulerer [emoji173]️
 
Hurra!! [emoji7] Gratulerer så masse!!
Gratulerer! [emoji7]
For en herlig strek! Gratulerer[emoji813]red
Hurra!!:D håper den bare blir sterkere og sterkere!
GRATULERER sååå mye! :D:D:D
Takk for alle gratulasjoner! :)
Dagens morgentest oppførte seg veldig likt som i går kveld, kom ikke opp før 5 min og ble gradvis sterkere. Men syns ikke det var noe stigning fra i går. Vi får se hvordan den ser ut tørket når jeg kommer hjem. Syns alle symptomene er borte også, så begynner kanskje å tenke i retning kjemisk.. vi får se ann morgendagens test. Da er jeg 11dpo og hCG bør begynne å ta seg opp.
 
Takk for alle gratulasjoner! :)
Dagens morgentest oppførte seg veldig likt som i går kveld, kom ikke opp før 5 min og ble gradvis sterkere. Men syns ikke det var noe stigning fra i går. Vi får se hvordan den ser ut tørket når jeg kommer hjem. Syns alle symptomene er borte også, så begynner kanskje å tenke i retning kjemisk.. vi får se ann morgendagens test. Da er jeg 11dpo og hCG bør begynne å ta seg opp.
skjønner at du er avventende, men vent med å konkluder. Mye kan skje de neste dagene!:) håper spiren sitter!:D
 
skjønner at du er avventende, men vent med å konkluder. Mye kan skje de neste dagene!:) håper spiren sitter!:D
Jeg måtte sjekke morgenens test nå som jeg kom hjem fra jobb. Den er jo tørket og mange timer gammel, men det er klar stigning! Det må da være positivt..?
133ecbca28d743f0d4eba79633c8ad9d.jpg
 
Jeg kan settes opp under tr. Ikke akkurat noen stor overraskelse. Det går overraskende bra faktisk. Tok det tyngste unna på tirsdag. Synes det har blitt mange fine tester denne uken, og den er ikke slutt en gang! Jeg heier på dere alle sammen. Og til dere som blir med videre - mohahahaha - dere blir stuck med meg enda en runde! [emoji23][emoji56]
 
Back
Topp