❤️ IKM uke 44 ❤️

Er alt håp ute? [emoji174] Håper fortsatt for deg.

Nei så kjipt, har den stygge tanta kommet?

Nei ingen tr, men er 13 dpo å ikke antydning til 2 streker. Lite sansynlig at det endrer seg da tipper jeg. Er så umåtelig lei , å jeg tenker på det hele tiden hver eneste dag. Klarer ikke la være, finnes ikke noe jeg ønsker meg mer en dette. Er et stort tomrom[emoji174] Jobber i barnehage så det gjøre ikke savnet mindre akkurat :( tiden flyr litt også , fylte 30 i år.
 
Nei ingen tr, men er 13 dpo å ikke antydning til 2 streker. Lite sansynlig at det endrer seg da tipper jeg. Er så umåtelig lei , å jeg tenker på det hele tiden hver eneste dag. Klarer ikke la være, finnes ikke noe jeg ønsker meg mer en dette. Er et stort tomrom[emoji174] Jobber i barnehage så det gjøre ikke savnet mindre akkurat :( tiden flyr litt også , fylte 30 i år.
Sender deg en stor klem[emoji173]️ håper virkelig det blir deres tur nå!
 
Nei ingen tr, men er 13 dpo å ikke antydning til 2 streker. Lite sansynlig at det endrer seg da tipper jeg. Er så umåtelig lei , å jeg tenker på det hele tiden hver eneste dag. Klarer ikke la være, finnes ikke noe jeg ønsker meg mer en dette. Er et stort tomrom[emoji174] Jobber i barnehage så det gjøre ikke savnet mindre akkurat :( tiden flyr litt også , fylte 30 i år.

Uff, kan forstå din frustrasjon når ønsket er så stort[emoji20] tiden flyr ikke enda, 30 er ingen alder;) Håper litt for deg likevel siden tanta ikke er kommet enda. Sender deg en god klem [emoji4]
 
Nei ingen tr, men er 13 dpo å ikke antydning til 2 streker. Lite sansynlig at det endrer seg da tipper jeg. Er så umåtelig lei , å jeg tenker på det hele tiden hver eneste dag. Klarer ikke la være, finnes ikke noe jeg ønsker meg mer en dette. Er et stort tomrom[emoji174] Jobber i barnehage så det gjøre ikke savnet mindre akkurat :( tiden flyr litt også , fylte 30 i år.

Sender deg en klem[emoji173]️[emoji173]️ fortsatt mulighet, men skjønner at håpet svinner når testene ikke viser noe. Det må jo bli din tur snart! Håper vi ikke ses i ny ikm-gruppe! (Jeg er der allerede, tr kom allerede mandag).
 
Ingen bebis på gang her denne mnd heller, Tante Raud kom i går kveld. Byrjar for alvor å miste trua på at vi får det til, no er de mindre enn eit halvt år til eg fyller 43 og syklusane mine er heilt på bærtur ifhld til slik dei alltid har vore :(
Har tatt blodprøvar denne syklusen, pluss mannen har tatt spermprøve, vi skal til legen om eit par veker der vi får svar på desse mm.
 
Ingen bebis på gang her denne mnd heller, Tante Raud kom i går kveld. Byrjar for alvor å miste trua på at vi får det til, no er de mindre enn eit halvt år til eg fyller 43 og syklusane mine er heilt på bærtur ifhld til slik dei alltid har vore :(
Har tatt blodprøvar denne syklusen, pluss mannen har tatt spermprøve, vi skal til legen om eit par veker der vi får svar på desse mm.

Kjedelig. Sender deg en trøsteklem! [emoji173]️ Håper du får gode nyheter på kontroll... aller helst at du har med en spire til kontrollen [emoji1303] Hold oss oppdatert!
 
Snapchat-1766862754.jpg
dere hadde nok rett....og jeg skjønner ingenting. Må ringe til gynokologen i morgen.

Tror vi tar farsdagen på forskudd her i dag, han vet det ikke enda.. :rolleyes:
 
Morgentest 12 dpo. [emoji4] Streken dukket opp før det var gått 1 min og er sterk og fin! I går måtte jeg vente til rett før 5 min før strimmelen viste svak strek.
3cef75e3904954173101a39e94200cdc.jpg
Gratulerer! Joiner du juligruppa? :D
 
Gratulerer! Joiner du juligruppa? :D
Jeg tror jeg venter til vi har fått unna hvertfall de første ukene. Sist ble jeg så påvirket av alle som mistet tidlig, hadde MA og BO og alt mulig rart jeg aldri hadde hørt om før. Så jeg har bestemt meg for å holde meg inne på min forrige termingruppe en god stund til. [emoji4]
 
Jeg tror jeg venter til vi har fått unna hvertfall de første ukene. Sist ble jeg så påvirket av alle som mistet tidlig, hadde MA og BO og alt mulig rart jeg aldri hadde hørt om før. Så jeg har bestemt meg for å holde meg inne på min forrige termingruppe en god stund til. [emoji4]
Okei. Forståelig...men da snakkes vi der inne om noen uker :)
 
Usikker...men hadde sex kun 3 ganger..22.,23. Og 24. ...såååå ca 13 dpo kanskje? :)
Ganske likt som meg da, jeg er 12 dpo. Hadde eggløsning 24. og sex 23. Syklusen min har vært lengre denne runden enn den pleier, eggløsning kom ikke før cd19. Så jeg tipper menstermin blir 5 dager feil. Menmen.
 
Ikm idag, men fortsatt ikke mensen. Tror ikke jeg er gravid, men uansett så er lutealfasen minst 1 dag lenger enn vanlig så jeg er fornøyd med det :)
 
Takk for følget jenter. Ønsker alle lykke til videre. For dere det ikke klaffet denne runden håper jeg av hele mitt [emoji173]️ at neste runde er deres tur!

Avslutter med mine tester 13 dpo, evt 3+6 [emoji7]
2e1b03f91652bd1716fe81c997cd77d3.jpg
 
Back
Topp