❤️ IKM uke 44 ❤️

Her er TR på vei. Mye spotting, men ikke nok til å kalle det TR. Og hvis TR ikke kommer før i morgen blir dag 3 på lørdag. Og jeg skal ta blodprøve på dag 3, men får ikke tatt det på lørdag.
Håper jeg kan ta det på fredag i stedet, men vet ikke om resultatet blir like sikkert da? Skal måle AMH og FSH. Noen som vet?
Blir deppa både for at vi ikke har lykkes nå heller og for at TR kommer på feil dag ☹️
 
Her er TR på vei. Mye spotting, men ikke nok til å kalle det TR. Og hvis TR ikke kommer før i morgen blir dag 3 på lørdag. Og jeg skal ta blodprøve på dag 3, men får ikke tatt det på lørdag.
Håper jeg kan ta det på fredag i stedet, men vet ikke om resultatet blir like sikkert da? Skal måle AMH og FSH. Noen som vet?
Blir deppa både for at vi ikke har lykkes nå heller og for at TR kommer på feil dag ☹️

Angående blodprøver: kan du ikke ta de direkte på sykehuset på en lørdag?
Jeg trodde iallfall det [emoji4]
 
9dpo. Noen som ser skyggen..? Den er definitivt grå og veeeeldig svak. Dukket opp etter 3 min, men innen fristen på 5 min. Og den er mer tydelig i virkeligheten. Nå blir det ekstra spennende i morgen altså! Eller kanskje jeg må ta en til i ettermiddag...!
63a7969cee232c62c50b09683796967d.jpg
18113796822892f8b0b0cfa5eb45cee9.jpg

1c1e8b38fa7b9a6ebeb44b1ed4442e2c.jpg
 
Last edited:
Her er TR på vei. Mye spotting, men ikke nok til å kalle det TR. Og hvis TR ikke kommer før i morgen blir dag 3 på lørdag. Og jeg skal ta blodprøve på dag 3, men får ikke tatt det på lørdag.
Håper jeg kan ta det på fredag i stedet, men vet ikke om resultatet blir like sikkert da? Skal måle AMH og FSH. Noen som vet?
Blir deppa både for at vi ikke har lykkes nå heller og for at TR kommer på feil dag ☹️

Jeg skal også ta blodprøver (Amh) neste syklus. Min gyn sier på dag 2 eller 3, eller 4 og 2 og 3 faller i helgen.
 
9dpo. Noen som ser skyggen..? Den er definitivt grå og veeeeldig svak. Dukket opp etter 3 min, men innen fristen på 5 min. Og den er mer tydelig i virkeligheten. Nå blir det ekstra spennende i morgen altså! Eller kanskje jeg må ta en til i ettermiddag...!
63a7969cee232c62c50b09683796967d.jpg
18113796822892f8b0b0cfa5eb45cee9.jpg

1c1e8b38fa7b9a6ebeb44b1ed4442e2c.jpg
Aynes jeg kan se noe. Blir spennende å se ee neste dagene :)
 
Dagens IKM’ere er Morslykke og Viskelaer123 (som ikke har fått tr enda). Får vi flere to streker i denne gruppa i dag?
 
Rimelig sikker på at det ikke klaffet for oss denne pp heller. Ovitrelle for 13 dager siden, i går hadde jeg mye murringer/menssmerter og stikkinger ut i lysken og begynte å spotte, negativ test i dag (alt mellom 9-12 dpo.. ☹️
 
Er 8DPO idag og negativ test. Har kort lutealfase på 10 dager og IKM på søndag. Har gitt opp allerede egentlig :sad010
 
Dagens IKM’ere er Morslykke og Viskelaer123 (som ikke har fått tr enda). Får vi flere to streker i denne gruppa i dag?

Jeg er tom for tester selvfølgelig, forventer test i posten imorgen. Av symptomer så har jeg mensmurringer, kviser, ømme bryst, irritabel. Så jeg forventer tr hvert øyeblikk. Men ingen spotting...
 
Ny på forumet her ❤️

Jeg har IKM søndag/mandag, og testet i går og i dag, negativt blendahvitt.
Symptomene mine nå er hodepine, murringer, såre brystvorter og følelsen av å være støl i lysken og nedover i lårene
Ingen spotting så langt.. så gir ikke helt opp ennå!

Hvilke tester bruker dere testomane?
 
Tok test idag - 10dpo. Helt blank. Pluss magefølelsen sier tr er pp vei. Ja - noen tester positivt senere enn 10dpo, men føler de aller fleste får positive tester da. Pluss at jeg har ingen tegn på graviditet da jeg heller aldri har vært gravid før. Blir bare deprimert av dette.

Masse gratulerer til dere som har fått positiv test. Måtte melde meg litt ut herfra da jeg holder på å gå på veggen. Har èn test igjen - den tar jeg 14dpo om ikke tr har kommet innen da (ikm 6/11)
Masse lykke til dere andre - håper at dere får deres lille mirakel :smiley-angelic003
 
Da var tr kommet i natt.

Huff, du også ja:(. TR kom i dag hos meg. Dette er ikke lett altså, blir vondere og vondere hver gang selv om man ikke tror det kan bli verre.. føler med deg og sender en god klem. Neste mnd MÅ det være vår tur.. :Heartred
(jeg har bestemt meg så smått for å starte utredning også, tar blodprøver neste syklus og begynner utredning privat etter det. 16 mnd er for mye!)
 
Veldig synd å høre! Hvor lenge har du prøvd? Jeg har bare prøvd i 4 pp, vet at det kan ta tid, men blir likevel utålmodig.
Har prøvd siden februar. Ble gravid i mai, men oppdaget BO i juni i uke 10. Mye vanskeligere og tyngre enn det jeg så for meg..
 
Huff, du også ja:(. TR kom i dag hos meg. Dette er ikke lett altså, blir vondere og vondere hver gang selv om man ikke tror det kan bli verre.. føler med deg og sender en god klem. Neste mnd MÅ det være vår tur.. :Heartred
(jeg har bestemt meg så smått for å starte utredning også, tar blodprøver neste syklus og begynner utredning privat etter det. 16 mnd er for mye!)
Så trist, sender en god klem tilbake <3
Jeg har vært hos legen og blitt henvist til gynokolog. Skal dit i midten av desember. Skal sjekke at alt er i orden med meg i første omgang.
Blir ekstra stressa etter at jeg leste at sannsynligheten for en ny abort igjen er mindre om man blir gravid innen 6mnd..
Merker det går alt for mye inn på meg psykisk. Klarer ikke å være tilstede privat eller på jobb. Ekstra kjipt når man jobber med mennesker og egentlig må være 100% tilstede..
 
Så trist, sender en god klem tilbake <3
Jeg har vært hos legen og blitt henvist til gynokolog. Skal dit i midten av desember. Skal sjekke at alt er i orden med meg i første omgang.
Blir ekstra stressa etter at jeg leste at sannsynligheten for en ny abort igjen er mindre om man blir gravid innen 6mnd..
Merker det går alt for mye inn på meg psykisk. Klarer ikke å være tilstede privat eller på jobb. Ekstra kjipt når man jobber med mennesker og egentlig må være 100% tilstede..

Huff, skjønner bare så altfor godt hvordan du har det. Jeg har også grått mine tårer de siste dagene. Kommer også til å passere 6 mnd fra jeg mistet til jeg har sjansen til å bli gravid igjen. Det vil si at jeg kommer til å passere termindato for lille bolla uten å være gravid igjen. Ikke akkurat livet slik jeg så det for meg i vår og sommer. Jobber også med mennesker og vet hvordan det er å skulle "legge seg selv til side" for å hjelpe andre, når man egentlig trenger help selv. Vanskelig å konsentrere seg når det eneste man klarer å tenke på er ønsket om en liten spire... Håper du slipper videre til terminforum neste runde - lykke til!
 
Ny på forumet her [emoji173]️

Jeg har IKM søndag/mandag, og testet i går og i dag, negativt blendahvitt.
Symptomene mine nå er hodepine, murringer, såre brystvorter og følelsen av å være støl i lysken og nedover i lårene
Ingen spotting så langt.. så gir ikke helt opp ennå!

Hvilke tester bruker dere testomane?

Velkommen[emoji4] ikke testoman (enda), men kjøper billige tester på nett (feks billigetester.no). Lykke til i dagene som kommer!
 
Back
Topp