Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var det negativ test igjen.. Blir psykisk syk av all den prøvingen.
Jeg hadde svak strek på de sensitive testene 13.dpo sist graviditet. Testet med vanlig Babyplan-strimmel i dag, negativ Så har fortsatt et lite håp. Må bare vente på pakken i posten eller tr.
Hva slags blodprøver har du tatt?Jeg fikk svar på blodprøven i går. Legen tolket nivået dithen at jeg skulle fått mensen når som helst...men prøven ble tatt på dag 20 så da skjønner jeg ingenting. Eggløsningen må jo da ha uteblitt?
Uansett så skal jeg prøve å ta blodprøve på dag 1,10 og 20 neste pp, det er visst først da man kan få en oversikt over eggløsningen
Så da venter jeg bare på tanta så jeg kan ta blodprøve nr.1
Slik jeg har forstått det er det en blodprøve som skal måle frigjørelse av hormoner i forbindelse med eggløsning. Det er nok derfor de ønsker å måle på dag 1, 10 og 20, slik at de har referanseverdierHva slags blodprøver har du tatt?
Da hopper jeg over på ikm uke 46. Så får jeg håpe egget slapp denne gangen. Lykke til videre alle sammen[emoji3]
Fortsatt ingen tr. Klarer ikke merke forskjell mellom graviditet og tr. Har murringer og økt utflod.Huff sender deg en klem[emoji173]️ enda håp!! Ingen tegn på at tr er på vei? Krysser fingrene for deg!
Dagens IKM’ere er Sitrus og Ella30! Vi andre har fått tr på besøk. Hvordan går det med dere?
Da var det negativ test igjen.. Blir psykisk syk av all den prøvingen.
Jeg hadde svak strek på de sensitive testene 13.dpo sist graviditet. Testet med vanlig Babyplan-strimmel i dag, negativ Så har fortsatt et lite håp. Må bare vente på pakken i posten eller tr.
Håper vi begge får klar og tydelig test snart eller at tr kommer i morgen!Jeg har også kun hatt negative etter en positiv 11 dpo. Jeg er 13 dpo og ikm imorgen. Negativ idag også på morgenurin. Men jeg bruker rfsu test ofte. Googlet de og veldig mange er negativ til de testene for de skal angivelig vise feil resultat, gravid når man ikke er gravid og omvendt. Så jeg får bare se ila dagene om tr dukker opp
Testet nå likevel, helt blenda. Jeg trodde jeg var forberedt men nei.
Håper på positiv! Men husk at det fortsatt er tidlig, så ikke gå helt i kjelleren om den blir negativI morgen tidlig, 9dpo, ryker første test! Spent! Magefølelsen sier at det ikke har klaffet, for jeg har ikke hatt noen av de symptomene jeg hadde sist jeg var gravid. Samtidig murrer det til tider mer enn det pleier rundt disse tider,og det startet 6-7dpo, så håpet lever fortsatt [emoji4]
Takk for kloke ord [emoji4] Jeg er innstilt på negativ, det er jo veldig tidlig. Er også usikker på sensitiviten på strimlene mine. Det står 10mlu men det står også at den kan detektere graviditet "så tidlig som 1 dag etter uteblitt menstruasjon", og det er jo virkelig ikke tidlig!Håper på positiv! Men husk at det fortsatt er tidlig, så ikke gå helt i kjelleren om den blir negativ[emoji173]️
Som folk sier til meg nå: det er fortsatt håp så lenge tr ikke har kommet
Det hørtes rart ut. Ville stolt på 10mlu og tatt resten med en klype salt. Lykke til!Takk for kloke ord [emoji4] Jeg er innstilt på negativ, det er jo veldig tidlig. Er også usikker på sensitiviten på strimlene mine. Det står 10mlu men det står også at den kan detektere graviditet "så tidlig som 1 dag etter uteblitt menstruasjon", og det er jo virkelig ikke tidlig!
Hvor har du bestilt? Tror disse er fra tostreker.no (har fått de tilsendt fra ei her inne, så er ikke helt sikker).Det hørtes rart ut. Ville stolt på 10mlu og tatt resten med en klype salt. Lykke til!
Her blir det testing så fort de kommer i posten. Forhåpentligvis senest fredag.
Bestilt fra billige-tester. Er fra 2-5dagers levering og ble sendt i går.Hvor har du bestilt? Tror disse er fra tostreker.no (har fått de tilsendt fra ei her inne, så er ikke helt sikker).