❤️ IKM uke 44 ❤️

Tempen min hoppet opp igjen i dag 10 dpo, så håpet lever enda[emoji173]️ gv teer venter jeg med til helgen.
IMG_5731.jpg
 
Jeg fikk svar på blodprøven i går. Legen tolket nivået dithen at jeg skulle fått mensen når som helst...men prøven ble tatt på dag 20 :( så da skjønner jeg ingenting. Eggløsningen må jo da ha uteblitt?
Uansett så skal jeg prøve å ta blodprøve på dag 1,10 og 20 neste pp, det er visst først da man kan få en oversikt over eggløsningen :)

Så da venter jeg bare på tanta så jeg kan ta blodprøve nr.1 :)
 
Da var det negativ test igjen.. Blir psykisk syk av all den prøvingen.
Jeg hadde svak strek på de sensitive testene 13.dpo sist graviditet. Testet med vanlig Babyplan-strimmel i dag, negativ Så har fortsatt et lite håp. Må bare vente på pakken i posten eller tr.

Jeg har også kun hatt negative etter en positiv 11 dpo. Jeg er 13 dpo og ikm imorgen. Negativ idag også på morgenurin. Men jeg bruker rfsu test ofte. Googlet de og veldig mange er negativ til de testene for de skal angivelig vise feil resultat, gravid når man ikke er gravid og omvendt. Så jeg får bare se ila dagene om tr dukker opp ☺️
 
Jeg fikk svar på blodprøven i går. Legen tolket nivået dithen at jeg skulle fått mensen når som helst...men prøven ble tatt på dag 20 :( så da skjønner jeg ingenting. Eggløsningen må jo da ha uteblitt?
Uansett så skal jeg prøve å ta blodprøve på dag 1,10 og 20 neste pp, det er visst først da man kan få en oversikt over eggløsningen :)

Så da venter jeg bare på tanta så jeg kan ta blodprøve nr.1 :)
Hva slags blodprøver har du tatt?
 
Hva slags blodprøver har du tatt?
Slik jeg har forstått det er det en blodprøve som skal måle frigjørelse av hormoner i forbindelse med eggløsning. Det er nok derfor de ønsker å måle på dag 1, 10 og 20, slik at de har referanseverdier :)
 
Da hopper jeg over på ikm uke 46. Så får jeg håpe egget slapp denne gangen. Lykke til videre alle sammen[emoji3]
 
Mistet litt troa nå. Syns det murrer mindre og alt føles egentlig normalt. Tappen som har vært superlukket er nå tilbake til normalen (halvåpen). Så tviler på at det er noe på gang.
 
Dagens IKM’ere er Sitrus og Ella30! Vi andre har fått tr på besøk. Hvordan går det med dere?

Her ble det litt usikkerhet omkring el så IKM er i dag, i morgen eller fredag. Har ikke turt å teste enda.. tenkte å teste i kveld hvis ikke TR hadde kommet men i ettermiddag har jeg såvidt fått tegn til at spottinga starter (spor av rosa når jeg «sjekker»..) så, sukk. Jeg vet ikke. Tipper tr kommer på fredag og får bare prøve å forberede meg på det, tror ikke jeg orker synet av enda en blank test :(
(så lurer tankene i bakhodet med at jeg hadde en rosa dråpe på IKM den gangen jeg var gravid (senere MA), men jeg orker bare ikke å håpe mer). Får se hva som skjer.
 
Da var det negativ test igjen.. Blir psykisk syk av all den prøvingen.
Jeg hadde svak strek på de sensitive testene 13.dpo sist graviditet. Testet med vanlig Babyplan-strimmel i dag, negativ Så har fortsatt et lite håp. Må bare vente på pakken i posten eller tr.

Huff, så leit å høre.. jeg håper fortsatt for deg!
 
Jeg har også kun hatt negative etter en positiv 11 dpo. Jeg er 13 dpo og ikm imorgen. Negativ idag også på morgenurin. Men jeg bruker rfsu test ofte. Googlet de og veldig mange er negativ til de testene for de skal angivelig vise feil resultat, gravid når man ikke er gravid og omvendt. Så jeg får bare se ila dagene om tr dukker opp ☺️
Håper vi begge får klar og tydelig test snart eller at tr kommer i morgen!
 
I morgen tidlig, 9dpo, ryker første test! Spent! Magefølelsen sier at det ikke har klaffet, for jeg har ikke hatt noen av de symptomene jeg hadde sist jeg var gravid. Samtidig murrer det til tider mer enn det pleier rundt disse tider,og det startet 6-7dpo, så håpet lever fortsatt [emoji4]
 
I morgen tidlig, 9dpo, ryker første test! Spent! Magefølelsen sier at det ikke har klaffet, for jeg har ikke hatt noen av de symptomene jeg hadde sist jeg var gravid. Samtidig murrer det til tider mer enn det pleier rundt disse tider,og det startet 6-7dpo, så håpet lever fortsatt [emoji4]
Håper på positiv! Men husk at det fortsatt er tidlig, så ikke gå helt i kjelleren om den blir negativ❤️
Som folk sier til meg nå: det er fortsatt håp så lenge tr ikke har kommet
 
Håper på positiv! Men husk at det fortsatt er tidlig, så ikke gå helt i kjelleren om den blir negativ[emoji173]️
Som folk sier til meg nå: det er fortsatt håp så lenge tr ikke har kommet
Takk for kloke ord [emoji4] Jeg er innstilt på negativ, det er jo veldig tidlig. Er også usikker på sensitiviten på strimlene mine. Det står 10mlu men det står også at den kan detektere graviditet "så tidlig som 1 dag etter uteblitt menstruasjon", og det er jo virkelig ikke tidlig!
 
Takk for kloke ord [emoji4] Jeg er innstilt på negativ, det er jo veldig tidlig. Er også usikker på sensitiviten på strimlene mine. Det står 10mlu men det står også at den kan detektere graviditet "så tidlig som 1 dag etter uteblitt menstruasjon", og det er jo virkelig ikke tidlig!
Det hørtes rart ut. Ville stolt på 10mlu og tatt resten med en klype salt. Lykke til!
Her blir det testing så fort de kommer i posten. Forhåpentligvis senest fredag.
 
Det hørtes rart ut. Ville stolt på 10mlu og tatt resten med en klype salt. Lykke til!
Her blir det testing så fort de kommer i posten. Forhåpentligvis senest fredag.
Hvor har du bestilt? Tror disse er fra tostreker.no (har fått de tilsendt fra ei her inne, så er ikke helt sikker).
 
Back
Topp