Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Massse små murringer nå[emoji43] håper ikke tante kommer snart [emoji174] mye stress på jobben i dag. 9 dpo og CD 27. Fått tr alt fra 26-37 siste halvåret.
Krysser alt jeg har for positiv i morgen. Men etter denne teste er det desto verre om den er negativ, nå som håpet er oppe..Ser tydelig strek! Og den ser jo rosa ut? Har fått veldig tydelige lurestreker på de mest sensitive til babyplan.. men burde være mindre sjangs for det med disse? Synes det ser lovende ut jeg, krysser fingrene for at samme strek kommer innafor fristen i morgen
På tide at det klaffer for oss begge nå, Sitrus! Lykke til de neste dageneÅh, spennende! Håper tanta holder seg langt unna! Jeg er 12-14dpo i dag. Superømme pupper, småkvalm i perioder siste par dager, masse melkeaktig utflod i dag.. håper sånn men så så redd for at kroppen bare lurer meg igjen. Ikke begynt å spotte da, skjer vanligvis 12-13dpo hvertfall. Aaaah jeg blir gal av å lure på om jeg skal teste eller vente
På tide at det klaffer for oss begge nå, Sitrus! Lykke til de neste dagene
Ser tydelig strek! Tror du er gravid jeg! [emoji2]Vis vedlegget 235345 Vis vedlegget 235346 Jeg blir gal! Brukt opp alle de sensitive testene og måtte testet med vanlig Babyplan i stad. Fått opp en ultrasvak strek etter 30 min. Vet den er ugyldig etter 5 min, men aldri fått strek etter utløpstiden på disse testene bortsett fra nå. Hva slags erfaringer har dere med disse?
Og kan sere se streken, eller ser jeg syner..
Håper du har rett!! Er i kjelleren for tiden, så dette hadde lettet veldig! Bestilt nye tester som kommer i posten denne uken.Ser tydelig strek! Tror du er gravid jeg! [emoji2]
Håper de kommer snart! Hvor mange dpo var du igjen?Håper du har rett!! Er i kjelleren for tiden, så dette hadde lettet veldig! Bestilt nye tester som kommer i posten denne uken.
Masse lykke til! Håper det klaffer denne gangen,for alle her inne!Vondt i korsryggen, murrer i livmoren og er småkvalm. Men det siste kan skyldes en hektisk dag på jobben som gjør at jeg er veldig sliten. Herlighet de neste dagene blir spennende! Tester på torsdag morgen, da er jeg 9dpo.
Er 12dpo. I følge tidliger sykluser skulle jeg hatt mensen i går, med en syklus på 26 dager. Brukte eggløsningstester for første gang denne pp. Fikk positiv cd15, så hadde trolig eggløsning cd16. I følge App’n skal jeg ha mensen til torsdag ut i fra eggløsning.Håper de kommer snart! Hvor mange dpo var du igjen?
Hvis du fikk positiv test cd15, og negativ cd16, så teller man vel 1 dpo fra CD 17, så da er du faktisk bare 11 dpo så da har du enda lengre tid på å få sterkere strek Håper virkelig for deg!Er 12dpo. I følge tidliger sykluser skulle jeg hatt mensen i går, med en syklus på 26 dager. Brukte eggløsningstester for første gang denne pp. Fikk positiv cd15, så hadde trolig eggløsning cd16. I følge App’n skal jeg ha mensen til torsdag ut i fra eggløsning.
Gratulerer så mye [emoji173]️
Jeg tror jeg havner der, må bare vente 2-3 dager på tanta før jeg kan plotte inn riktig datoI følge appen er min neste IKM i uke 49. Leeeenge å vente føle det som! Noen andre her som havner der?
Da var det negativ test igjen.. Blir psykisk syk av all den prøvingen.
Jeg hadde svak strek på de sensitive testene 13.dpo sist graviditet. Testet med vanlig Babyplan-strimmel i dag, negativ Så har fortsatt et lite håp. Må bare vente på pakken i posten eller tr.
Håper det bare er for tidlig [emoji173]️Da var det negativ test igjen.. Blir psykisk syk av all den prøvingen.
Jeg hadde svak strek på de sensitive testene 13.dpo sist graviditet. Testet med vanlig Babyplan-strimmel i dag, negativ Så har fortsatt et lite håp. Må bare vente på pakken i posten eller tr.