❤️ IKM uke 44 ❤️

Massse små murringer nå[emoji43] håper ikke tante kommer snart [emoji174] mye stress på jobben i dag. 9 dpo og CD 27. Fått tr alt fra 26-37 siste halvåret.
 
Massse små murringer nå[emoji43] håper ikke tante kommer snart [emoji174] mye stress på jobben i dag. 9 dpo og CD 27. Fått tr alt fra 26-37 siste halvåret.

Åh, spennende! Håper tanta holder seg langt unna! Jeg er 12-14dpo i dag. Superømme pupper, småkvalm i perioder siste par dager, masse melkeaktig utflod i dag.. håper sånn men så så redd for at kroppen bare lurer meg igjen. Ikke begynt å spotte da, skjer vanligvis 12-13dpo hvertfall. Aaaah jeg blir gal av å lure på om jeg skal teste eller vente :dead:
 
Ser tydelig strek! Og den ser jo rosa ut? Har fått veldig tydelige lurestreker på de mest sensitive til babyplan.. men burde være mindre sjangs for det med disse? Synes det ser lovende ut jeg, krysser fingrene for at samme strek kommer innafor fristen i morgen :)
Krysser alt jeg har for positiv i morgen. Men etter denne teste er det desto verre om den er negativ, nå som håpet er oppe..
 
Åh, spennende! Håper tanta holder seg langt unna! Jeg er 12-14dpo i dag. Superømme pupper, småkvalm i perioder siste par dager, masse melkeaktig utflod i dag.. håper sånn men så så redd for at kroppen bare lurer meg igjen. Ikke begynt å spotte da, skjer vanligvis 12-13dpo hvertfall. Aaaah jeg blir gal av å lure på om jeg skal teste eller vente :dead:
På tide at det klaffer for oss begge nå, Sitrus! Lykke til de neste dagene
 
Vis vedlegget 235345 Vis vedlegget 235346 Jeg blir gal! Brukt opp alle de sensitive testene og måtte testet med vanlig Babyplan i stad. Fått opp en ultrasvak strek etter 30 min. Vet den er ugyldig etter 5 min, men aldri fått strek etter utløpstiden på disse testene bortsett fra nå. Hva slags erfaringer har dere med disse?

Og kan sere se streken, eller ser jeg syner..
Ser tydelig strek! Tror du er gravid jeg! [emoji2]
 
Vondt i korsryggen, murrer i livmoren og er småkvalm. Men det siste kan skyldes en hektisk dag på jobben som gjør at jeg er veldig sliten. Herlighet de neste dagene blir spennende! Tester på torsdag morgen, da er jeg 9dpo.
 
Vondt i korsryggen, murrer i livmoren og er småkvalm. Men det siste kan skyldes en hektisk dag på jobben som gjør at jeg er veldig sliten. Herlighet de neste dagene blir spennende! Tester på torsdag morgen, da er jeg 9dpo.
Masse lykke til! Håper det klaffer denne gangen,for alle her inne!
 
Håper de kommer snart! Hvor mange dpo var du igjen?
Er 12dpo. I følge tidliger sykluser skulle jeg hatt mensen i går, med en syklus på 26 dager. Brukte eggløsningstester for første gang denne pp. Fikk positiv cd15, så hadde trolig eggløsning cd16. I følge App’n skal jeg ha mensen til torsdag ut i fra eggløsning.
 
Er 12dpo. I følge tidliger sykluser skulle jeg hatt mensen i går, med en syklus på 26 dager. Brukte eggløsningstester for første gang denne pp. Fikk positiv cd15, så hadde trolig eggløsning cd16. I følge App’n skal jeg ha mensen til torsdag ut i fra eggløsning.
Hvis du fikk positiv test cd15, og negativ cd16, så teller man vel 1 dpo fra CD 17, så da er du faktisk bare 11 dpo ;) så da har du enda lengre tid på å få sterkere strek :) Håper virkelig for deg!
 
Da ser det ut som eggløsningen ble idag. Så da kommer jeg igjen i dpo land. Har hatt en del murringer/Stikninger siste uken og andre ting som kanskje kunne være gravid tegn, så veldig forvirrende! Men ifølge eltestene, så fikk jeg posetiv igår. Testene har vært på grensen til posetive i 2-3 dager før, så posetiv, og idag er de neg igjen. Så 1 dpo imorgen. Da får jeg se om cirka en uke om egget slapp denne gangen da.[emoji849]
 
I følge appen er min neste IKM i uke 49. Leeeenge å vente føle det som! Noen andre her som havner der?
 
I følge appen er min neste IKM i uke 49. Leeeenge å vente føle det som! Noen andre her som havner der?
Jeg tror jeg havner der, må bare vente 2-3 dager på tanta før jeg kan plotte inn riktig dato :)
 
Da var det negativ test igjen.. Blir psykisk syk av all den prøvingen.
Jeg hadde svak strek på de sensitive testene 13.dpo sist graviditet. Testet med vanlig Babyplan-strimmel i dag, negativ Så har fortsatt et lite håp. Må bare vente på pakken i posten eller tr.
 
Da var det negativ test igjen.. Blir psykisk syk av all den prøvingen.
Jeg hadde svak strek på de sensitive testene 13.dpo sist graviditet. Testet med vanlig Babyplan-strimmel i dag, negativ Så har fortsatt et lite håp. Må bare vente på pakken i posten eller tr.

Huff sender deg en klem[emoji173]️ enda håp!! Ingen tegn på at tr er på vei? Krysser fingrene for deg!
 
Da var det negativ test igjen.. Blir psykisk syk av all den prøvingen.
Jeg hadde svak strek på de sensitive testene 13.dpo sist graviditet. Testet med vanlig Babyplan-strimmel i dag, negativ Så har fortsatt et lite håp. Må bare vente på pakken i posten eller tr.
Håper det bare er for tidlig [emoji173]️
 
Back
Topp