❤️ IKM uke 44 ❤️

2f3581d1f6fa48ec40c7ce5835ec8ace.jpg


Altså, i ettermiddag var testen heeeeelt hvit, men etter fristen (Jadda, jeg vet det ikke er lov) dukket det opp en svaaaaak skygge. Er bare 8 dpo så hadde liksom ikke forventer noe annet. Nå i kveld er puppene plutselig begynt å bli bittelitt ømme. Det kan selvsagt bare være fordi jeg har klemt så mange ganger på dem i løpet av de siste dagene at de begynner å bli flate, men det kjennes ut som en endring. Med testeryggrad som en glassmanet, befant jeg meg plutselig på badet med denne testen i hånden. Og det er nå jeg blir paranoid... innbiller meg nemlig at jeg kan se «noe» der hvor jeg vil anta at strek nr to skal komme. Kan noen realitetsorientere meg, før jeg mister nattesøvnen? [emoji85]

Ser en strek der ja. Kan jo være at det er en strek som blir sterkere etterhvert[emoji122] Krysser fingrene for det[emoji3]
 
Ah, da misforsto jeg, trodde det var testen fra i ettermiddag som du så på nå :) Da syns jeg det er mer lovende! For noe svakt er det der ja!

Takk for svar! Du har nok helt rett i at det bare er en skygge, men hjertet hoppet over noen slag der kan man si. Hvorfor må det komme skygge i sånne kritiske testøyeblikk? Nå kan man jo si at forventningene til morgendagens test har skutt litt i været, og fallhøyden er stor... [emoji51]
 
Takk for svar! Du har nok helt rett i at det bare er en skygge, men hjertet hoppet over noen slag der kan man si. Hvorfor må det komme skygge i sånne kritiske testøyeblikk? Nå kan man jo si at forventningene til morgendagens test har skutt litt i været, og fallhøyden er stor... [emoji51]
Uff ja, fallhøyden blir fort stor! Krysser fingrene for at det er noe der som blir sterkere de neste dagene!!
 
Ser en strek der ja. Kan jo være at det er en strek som blir sterkere etterhvert[emoji122] Krysser fingrene for det[emoji3]

Det hadde vært helt fantastisk, veldig skummelt, ønskedrømmen og marerittet på en gang... må jobbe godt med realistiske forventninger nå kjenner jeg. Blir vel jekket ned noen hakk i morgen tidlig tenker jeg, når testen er hvit igjen, men enn så lenge lever jeg i håpet.
 
Fikk denne nå. [emoji1]
Jeg mistet når jeg var 5+1 forgje pp, så jeg klarer nok ikke slappe av å være super happy for dette før jeg har gått over den tiden der. Men er selvfølgelig en deilig følelse [emoji173]

eb45a26dfde32e327da0c355c8ccb54e.jpg

Gratulerer[emoji3][emoji173]️ Lykke til videre[emoji846]
 
2f3581d1f6fa48ec40c7ce5835ec8ace.jpg


Altså, i ettermiddag var testen heeeeelt hvit, men etter fristen (Jadda, jeg vet det ikke er lov) dukket det opp en svaaaaak skygge. Er bare 8 dpo så hadde liksom ikke forventer noe annet. Nå i kveld er puppene plutselig begynt å bli bittelitt ømme. Det kan selvsagt bare være fordi jeg har klemt så mange ganger på dem i løpet av de siste dagene at de begynner å bli flate, men det kjennes ut som en endring. Med testeryggrad som en glassmanet, befant jeg meg plutselig på badet med denne testen i hånden. Og det er nå jeg blir paranoid... innbiller meg nemlig at jeg kan se «noe» der hvor jeg vil anta at strek nr to skal komme. Kan noen realitetsorientere meg, før jeg mister nattesøvnen? [emoji85]

Her så jeg noe med en gang!! Spennende :happy:Håper håper den blir sterkere, spent på å få se morgendagens test!
 
2f3581d1f6fa48ec40c7ce5835ec8ace.jpg


Altså, i ettermiddag var testen heeeeelt hvit, men etter fristen (Jadda, jeg vet det ikke er lov) dukket det opp en svaaaaak skygge. Er bare 8 dpo så hadde liksom ikke forventer noe annet. Nå i kveld er puppene plutselig begynt å bli bittelitt ømme. Det kan selvsagt bare være fordi jeg har klemt så mange ganger på dem i løpet av de siste dagene at de begynner å bli flate, men det kjennes ut som en endring. Med testeryggrad som en glassmanet, befant jeg meg plutselig på badet med denne testen i hånden. Og det er nå jeg blir paranoid... innbiller meg nemlig at jeg kan se «noe» der hvor jeg vil anta at strek nr to skal komme. Kan noen realitetsorientere meg, før jeg mister nattesøvnen? [emoji85]

Så spennende, Jeg ser noe svakt[emoji4] Håper den blir sterkere i morgen [emoji4]
 
Så spennende, Jeg ser noe svakt[emoji4] Håper den blir sterkere i morgen [emoji4]

Hahaha... svakt er rette ordet. Var bare at det var «noe» der, og det har det ikke vært på de andre testene (har ehhhm testet siden 5dpo[emoji85]) . Ble litt revet med. Skal straks legge meg, i håp om at morgendagen kommer litt raskere [emoji56]
 
Hahaha... svakt er rette ordet. Var bare at det var «noe» der, og det har det ikke vært på de andre testene (har ehhhm testet siden 5dpo[emoji85]) . Ble litt revet med. Skal straks legge meg, i håp om at morgendagen kommer litt raskere [emoji56]

Så gøy, gleder meg til oppdatering:) hehe, kjenner meg igjen med det å gå å legge seg for at det skal bli morgen fortest mulig[emoji85] fingrene er krysset:)
 
2f3581d1f6fa48ec40c7ce5835ec8ace.jpg


Altså, i ettermiddag var testen heeeeelt hvit, men etter fristen (Jadda, jeg vet det ikke er lov) dukket det opp en svaaaaak skygge. Er bare 8 dpo så hadde liksom ikke forventer noe annet. Nå i kveld er puppene plutselig begynt å bli bittelitt ømme. Det kan selvsagt bare være fordi jeg har klemt så mange ganger på dem i løpet av de siste dagene at de begynner å bli flate, men det kjennes ut som en endring. Med testeryggrad som en glassmanet, befant jeg meg plutselig på badet med denne testen i hånden. Og det er nå jeg blir paranoid... innbiller meg nemlig at jeg kan se «noe» der hvor jeg vil anta at strek nr to skal komme. Kan noen realitetsorientere meg, før jeg mister nattesøvnen? [emoji85]
Jeg ser jeg ser er jo strek der, er det sånn 10 ette eller annet test eller 25?
Wow så spennende dette blir.
Håper for deg ❤️
 
:smiley-angelic002Den testen jeg tok tidligere idag glemte jeg helt bort og sjekket ca 3 min etter jeg tok den. Da var den neg. Når jeg skulle sjekke før jeg bosset den isted ser jeg en strek (nederste). Så tok en ny test på veldig utvannet urin nå ikveld, negativ. Er ca 11 dpo og har fått symptomer på mensmurringer, øm i ett bryst (?) kviser, sliten. Typiske pms tegn for meg utenom at jeg er øm i ett bryst. Pleier som regel å være begge. Tenker at jeg venter til ikm 02.11 hvis jeg klarer å holde meg så lenge:woot::smiley-angelic002
 

Vedlegg

  • F054B921-492E-4EBD-B400-4696E6194CE0.jpeg
    F054B921-492E-4EBD-B400-4696E6194CE0.jpeg
    450,5 KB · Visninger: 108
Godt du søker hjelp! Det er helt fryktelig å gå sånn i kjelleren... jeg var helt tom i to dager forrige runde. Frykter et øyeblikk at jeg var i ferd med å bli deprimert. Skikkelig mislykket utgave av en kvinne. Stor klem til deg - ønsker deg hell og lykke i neste runde!!

Tusen takk[emoji173]️ Deprimert er nærliggende her også[emoji27] I kveld ble det krangler i heimen også, og jeg er ikke sint, bare tom. Også vil jeg ikke ha trøst, for jeg er ikke lei meg, det er ikke synd på meg. Sier jeg. Og det er jo like synd på ham i tilfelle. Så da ender vi opp på hver vår såre kant[emoji174]
All lykke til deg som har fått så flott strek[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji28][emoji7]
 
:smiley-angelic002Den testen jeg tok tidligere idag glemte jeg helt bort og sjekket ca 3 min etter jeg tok den. Da var den neg. Når jeg skulle sjekke før jeg bosset den isted ser jeg en strek (nederste). Så tok en ny test på veldig utvannet urin nå ikveld, negativ. Er ca 11 dpo og har fått symptomer på mensmurringer, øm i ett bryst (?) kviser, sliten. Typiske pms tegn for meg utenom at jeg er øm i ett bryst. Pleier som regel å være begge. Tenker at jeg venter til ikm 02.11 hvis jeg klarer å holde meg så lenge:woot::smiley-angelic002

Veldig tydelig strek p den nederste, men som deg ser jeg heller ikke noe på den øverste. Blir spennende å se om streken kommer tilbake :)
 
Back
Topp