❤️ IKM uke 44 ❤️

Tok test idag - 10dpo. Helt blank. Pluss magefølelsen sier tr er pp vei. Ja - noen tester positivt senere enn 10dpo, men føler de aller fleste får positive tester da. Pluss at jeg har ingen tegn på graviditet da jeg heller aldri har vært gravid før. Blir bare deprimert av dette.

Masse gratulerer til dere som har fått positiv test. Måtte melde meg litt ut herfra da jeg holder på å gå på veggen. Har èn test igjen - den tar jeg 14dpo om ikke tr har kommet innen da (ikm 6/11)
Masse lykke til dere andre - håper at dere får deres lille mirakel :smiley-angelic003

Forstår deg godt. Forumet er veldig fint, men er jo nok en påminnelse på babylaging og fører til mye fokus på akkurat det. Ønsker deg lykke til, håper du får positiv test likevel!![emoji173]️
 
Tok test idag - 10dpo. Helt blank. Pluss magefølelsen sier tr er pp vei. Ja - noen tester positivt senere enn 10dpo, men føler de aller fleste får positive tester da. Pluss at jeg har ingen tegn på graviditet da jeg heller aldri har vært gravid før. Blir bare deprimert av dette.

Masse gratulerer til dere som har fått positiv test. Måtte melde meg litt ut herfra da jeg holder på å gå på veggen. Har èn test igjen - den tar jeg 14dpo om ikke tr har kommet innen da (ikm 6/11)
Masse lykke til dere andre - håper at dere får deres lille mirakel :smiley-angelic003

Det er tidlig å gi opp, men skjønner følelsen. Fallhøyden blir så stor når det nærmer seg ikm. Det er enten himmelen eller kjelleren. Intet mellom. Og den kjelleren blir dypere for hver pp det ikke går. Jeg er kastet ut av hele prøvingen en liten stund, men klarer ikke la være å følge med likevel. Ønsker jo at alle skal få to streker og baby [emoji7]. Håper du får bruk for den siste testen denne pp og at du får flere streker på den [emoji1303]. Lykke til [emoji173]️
 
Så trist, sender en god klem tilbake <3
Jeg har vært hos legen og blitt henvist til gynokolog. Skal dit i midten av desember. Skal sjekke at alt er i orden med meg i første omgang.
Blir ekstra stressa etter at jeg leste at sannsynligheten for en ny abort igjen er mindre om man blir gravid innen 6mnd..
Merker det går alt for mye inn på meg psykisk. Klarer ikke å være tilstede privat eller på jobb. Ekstra kjipt når man jobber med mennesker og egentlig må være 100% tilstede..

Jeg vet, har også en sånn jobb.. det er tungt. Og jobber mye langt hjemmefra også, ekstra vanskelig å være så mye alene/borte fra mannen nå! Og de seks månedene har jeg også tenkt mye på, pluss at termindato nærmer seg og jeg så gjeeerne skulle hatt baby på vei før det..Blæh.
Men så bra du har fått time, vi prøve å fokusere på at det blir utredning før jul, hjelper bittelitt å vite at noe kan gå fremover! Så får jeg bare jobbe dødsmye så vi har råd til veien videre så fort som mulig. Masse lykke til :)
 
Forstår deg godt. Forumet er veldig fint, men er jo nok en påminnelse på babylaging og fører til mye fokus på akkurat det. Ønsker deg lykke til, håper du får positiv test likevel!![emoji173]️
Det er tidlig å gi opp, men skjønner følelsen. Fallhøyden blir så stor når det nærmer seg ikm. Det er enten himmelen eller kjelleren. Intet mellom. Og den kjelleren blir dypere for hver pp det ikke går. Jeg er kastet ut av hele prøvingen en liten stund, men klarer ikke la være å følge med likevel. Ønsker jo at alle skal få to streker og baby [emoji7]. Håper du får bruk for den siste testen denne pp og at du får flere streker på den [emoji1303]. Lykke til [emoji173]️


Tusen takk dere! Kommer nok til å følge med her inne, og gir update når tr kommer. Skal se om jeg orker en måned til, for har akkurat hatt en lang prat med sambo om problemene jeg føler på. Har blitt sånn nå at vi kun har sex de dagene EL er rundt hjørnet - alt annet er på en måte falt bort. Har så mange venninner og familie som alle nå venter sin første og merker jeg er så utrolig glad på deres vegne, men redd for at de skal "oppdage" at jeg er en av de som så sårt ønsker en liten en.

Håper dere også får deres to streker og at det blir lenge til vi sees på et sånt type forum igjen. Vil heller møte dere på gravid-gruppen! :happy: muligens er jeg med her en måned til, må finne litt motivasjon først og komme meg ut av kjelleren. Takk for fine ord! :Heartbigred
 
Kveldstest 9dpo. Klarte ikke holde meg så lenge, så urinen var veldig lys. Men streken er sterkere! [emoji7]
961064c146a71c2bf82e10e778904e46.jpg
 
Jeg er litt redd for at jeg har en kjemisk graviditet...
Syns ikke testene blir noe særlig sterkere.
Burde de ikke det? Eller bekymrer jeg meg uten grunn?

Her 10, 12 og 14 dpo(IKM i dag).
7b2cd708f770681cf6ae4970acccbecd.jpg
 
Jeg er litt redd for at jeg har en kjemisk graviditet...
Syns ikke testene blir noe særlig sterkere.
Burde de ikke det? Eller bekymrer jeg meg uten grunn?

Her 10, 12 og 14 dpo(IKM i dag).
7b2cd708f770681cf6ae4970acccbecd.jpg
Den er jo litt sterkere.:) det kommer litt Ann på når du begynte å produsere HCG. Ville avventet litt før jeg konkluderte. Dette viser bare at det fortsatt stiger selv om de er svake.:)
 
Den er jo litt sterkere.:) det kommer litt Ann på når du begynte å produsere HCG. Ville avventet litt før jeg konkluderte. Dette viser bare at det fortsatt stiger selv om de er svake.:)
Takk for svar. [emoji4]
Tror jeg skal ta en tur til legen å få målt hcg, da får jeg et sikkert svar.
 
Dagens IKM’ere er Sitrus og Ella30! Vi andre har fått tr på besøk. Hvordan går det med dere?
Beklager manglende oppdatering! TR Kom onsdag som "ventet" [emoji13] tror jeg dropper de rosa testene fra babyplan fremover, de ga jo lurestreker! Megasvake riktignok, men jeg, sambo og dere så jo... Går med friskt mot inn i pp3 og hopper til ikm uke 48 [emoji4]
 
Back
Topp